۵۸۷۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دیه خانواده جانباختگان معدن یورت پرداخت شد

سرپرست بیمه آسیا گلستان با اشاره به پرداخت دیه تمامی خانواده های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر، گفت: مبلغ ۹۰ میلیارد و سیصد میلیون ریال دیه به خانواده ها پرداخت شد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست بیمه آسیا گلستان با اشاره به پرداخت دیه تمامی خانواده های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر، گفت: مبلغ ۹۰ میلیارد و سیصد میلیون ریال دیه به خانواده ها پرداخت شد.

مسلم سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه حادثه دل خراش معدن زمستان یورت آزادشهر، داغ سنگینی بر دل خانواده ها نشاند که به سادگی از دل آن ها بیرون نخواهد رفت. اما شرکت های بیمه برحسب وظیفه ی ذاتی خود و با پرداخت دیه، باعث خواهند شد که قدری از مشکلات آن ها کاسته و به روند زندگی بازماندگان، کمک و مساعدت شود.

وی افزود: شرکت بیمه آسیا به عنوان شرکت بیمه گر، این حادثه را ملی تلقی کرد و از همان آغازین لحظه های حادثه در کنار خانواده ها حضور داشت و بدون دریافت هرگونه گزارشی از سوی منابع و مراجع ذی صلاح، در مدت زمانی کوتاه به طور مستقیم وارد کار شد و با طی مراحل تشریفات قانونی، مبادرت به پرداخت دیه کرد.

سهرابی ادامه داد: ما طبق دستور دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه آسیا، ستاد پرداخت خسارت تشکیل داده و طی چهار مرحله اقدام به جمع آوری اسناد و مدارک کردیم که پس از جمع بندی کارها، سپری شدن مراحل انحصار وراثت و هماهنگی با دادگستری، طی یک ماه کل دیه ۴۳ نفر جان باخته را به میزان هر نفر ۲۱۰ میلیون تومان در وجه ذی نفعان پرداخت کردیم.

سرپرست بیمه آسیا گلستان خاطر نشان کرد: ماهیت کار شرکت های بیمه ریسک پذیری است و بیمه آسیا به عنوان برترین شرکت بیمه ای (طی سه سال اخیر) و با استفاده از توان گری بیمه ای و توانمندی سازمانی، اقدام به این کار مهم کرد که با رضایت مندی خانواده ها و قشرهای مختلف جامعه به ویژه بیمه شدگان این شرکت مواجه شد.

۱۳ اردیبهشت ماه امسال انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ۴۳ کشته و دهها زخمی برجای گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته اگر درست باشه که نهایت درستکاری بیمه رو نشون میده.ولی در قصور مسائل فنی و امنیت کارکنان نباید از پیمانکار چشم پوشی کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج