۵۸۷۸۹۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

حاتم شاکرمی در گفت‌وگویی، با اشاره به رشد تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم اظهارکرد: از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۵ با افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مواجه بودیم به نحوی که در بحث انجمن‌های صنفی نزدیک صد درصد رشد، شوراهای اسلامی کار ۲۸ درصد رشد و تشکل‌های کارفرمایی ۱۲ درصد رشد داشتیم.

وی افزود: این امر نشان می‌دهد که دولت تدبیر و امید در این چهار سال در خصوص افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و زمینه حضور این تشکل‌ها در مراجع تصمیم‌گیری توجه قابل ملاحظه‌ای داشته که در دهه گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف همه تعاونی‌های مسکن مهر تا قبل از پایان سال ۱۳۹۵، گفت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در برخی شهرستانها به اتمام رسیده و امیدواریم تا قبل از پایان امسال پرونده همه تعاونی‌های مسکن مهر بسته شود.

شاکرمی افزود: در بعضی مناطق مثلا در شهرری تعاونی‌های زیر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تعیین تکلیف هستند و تعاونی‌های بالای ۴۰ درصد در حال اتمام ساخت و سازند ولی بخش اعظمی از تعاونی های مسکن بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی همچنین از کاهش ۱۱ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته خبر داد و گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش ۱۱ درصدی داشته و عملکرد سال ۱۳۹۵ در این زمینه نسبتا مطلوب بوده است.البته بیشتر حوادث کار مربوط به بخش ساختمان است ولی با نظارتها و بازرسی‌های دقیقی که افزایش داده و آموزش‌هایی که ارائه کرده‌ایم به سمت کاهش حوادث پیش رفته‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      لعنت خدا بر شما،من چندساله پول در مسکن به اصطلاح مهر اهواز واریز کردم حتی نمیدونم مسکن مهر77در اهواز زمین خریداری کرده یا نکرده ما که چیزی ندیدیم،تکلیف ما چی هست حتی نمیدونیم باید پیش کی شکایت کنیم،متاسفم از بی قانونی در ایران خدا به داد ما فقرا برسد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا!!! من هم یه زن بی سرپرست هسنم و فاقد مسیکن میباشم درصورتی که نزدیک ۶۰ سالم هست و در مسکن مهر اهواز شرکت کردم تا حالا اسم من در نیوم؟ به این میگن عدالت ؟؟خدا خودت کمک کن خسته شدم از کرانشینی؟؟

    • حاکم

      سلام . این که گفته میشه تا پایان امسال مسکن مهر تمام میشه یک دروغ خنده داره آخه صدها آپارتمان هنوز در مرحله فدراسیون و حتی پی هستن .
      والله کسانی رو می شناسم که طلاهای زن و بچه خودشون رو فروختن و دادن به این تعاونی ها ،بعضی ها هم پول سودی کردن !!
      جناب آخوندی من اگر جای شما بودم حتما برای وزارت مسکن شرکت نمی کردم چون آه خیلی ها پشت سر تونه!!!

    • اهوازی

      در اهواز ما هم پول پرداخت کردیم اما حتی نمیدونیم آدرس تعاونی کجا هست،اصلا تعاونی ایی در کار هست یا نه!و نمیدونم از کدوم نهاد پیگیری کنیم

    • 009

      به داد مسکن آبادان هم برسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خیلی به اهواز رسیدن ؟فقط ابادان مانده واقعا خنده داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج