جاباما
۵۸۷۹۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جشنواره کن میزبان فیلم فرهادی خواهد بود؟

اصغر فرهادی به تازگی ساخت «همه می‌دانند» را آغاز کرده است و براساس برخی زمان‌بندی‌های اعلام شده از سوی تهیه‌کننده بعید نیست نخستین نمایش این اثر سینمایی در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن باشد.

خبرآنلاین: اصغر فرهادی به تازگی ساخت «همه می‌دانند» را آغاز کرده است و براساس برخی زمان‌بندی‌های اعلام شده از سوی تهیه‌کننده بعید نیست نخستین نمایش این اثر سینمایی در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن باشد.

طبق اعلام سایت الوسینه فیلمبرداری هشتمین ساخته سینمایی فرهادی بعد از ۱۴ هفته فیلمبرداری نیمه پاییز به پایان خواهد رسید و نخستین نمایش آن در نیمه بهار ۱۳۹۷ خواهد بود.

براساس زمان‌های اعلام شده توقع می‌رود «همه می‌دانند» برای اولین بار در هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآید. پیش از این «فروشنده» به کارگردانی فرهادی جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را از جشنواره کن دریافت کرده بود و بره‌نیس بژو برای بازی در «گذشته»‌ موفق به کسب جایزه این جشنواره فرانسوی شده بود.

خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلى هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

بازیگران مطرحی همچون ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، فهرست بازیگران «همه می‌دانند» را کامل می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم می‌خوانیم:«کارولینا براى دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.»

خوزه لوییس آلکاینه هفتاد و هشت ساله، مدیر فیلمبرداری فیلم جدید فرهادی است. علاوه بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌هاى Memento Films از فرانسه، Morena Film از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند.

مدیریت هنری فیلم بر عهده کلارا نوتاری و طراح لباس نیز سونیا گرانده است. هایده صفی یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدیر صدابرداری فیلم است.

طرح ساخت فیلم «همه مى‌دانند» در اسپانیا، چهار سال پیش آغاز شد و فرهادى تحقیق و نگارش داستان را از همان زمان شروع کرد. با این حال ساخت فیلم «فرشنده» در ایران، روند نگارش فیلمنامه «همه می‌دانند» را موقتا متوقف کرد تا فیلمساز ایرانی پس از دریافت دومین اسکار، هشتمین فیلم سینمایی خود را در اسپانیا مقابل دوربین ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج