جاباما
۵۸۷۹۸۳
۶۵ نظر
۵۰۰۳
۶۵ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیحات پلیس درباره قتل فجیع یک زن در تهران

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که پس از دعوت زن جوان به خانه‌اش او را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که پس از دعوت زن جوان به خانه‌اش او را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، خبر داد.

در تاریخ ۲۸ مرداد ماه امسال خانم جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد که خواهر ۳۵ ساله‌اش روز گذشته از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس‌های تلفنی آنها نیز نیست.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان فرد و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خواهر فقدانی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خواهرم حدود ساعت ۱۱ روز جمعه ۲۷ مردادماه با خودرو شخصی پرایدش از منزل خارج شد، قرار بود عصر به خانه بازگردد اما تاکنون مراجعتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نیز نیست.

با ثبت دستور توقیف خودرو فقدانی در سیستم جامع پلیس، واحد گشت انتظامی در تاریخ ۳۱ مرداد و محدوده شهر جدید پردیس موفق به شناسایی خودرو پراید فقدانی شدند. در بررسی اولیه خودرو مشخص شد سارق یا سارقان با سرقت لوازم داخل خودرو، آن‌ را به صورت رها شده در ابتدای ورودی شهر جدید پردیس رها کرده‌اند.

با افزایش احتمال وقوع جنایت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس در اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی جوانی ۳۳ ساله بنام مجتبی. و که متأهل و دارای یک فرزند چهار ماهه پسر بود، شدند که برابر دلایل پلیسی به تازگی با فقدانی آشنا شده بود.

با شناسایی مجتبی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در شهر جدید پردیس، این محل را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار داده و سرانجام در ساعت ۱۱ روز دوم شهریور ماه موفق به دستگیری وی شدند؛ مجتبی در اظهارات اولیه گفت که در روز ۲۷ مردادماه با فقدانی ملاقات داشته اما پس از آن اطلاعی از او ندارد.

با انتقال مجتبی به اداره یازدهم پلیس آگاهی، تحقیقات تخصصی از وی آغاز شد و سرانجام در ساعت ۱۶ دیروز لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

مجتبی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز پیش از طریق یکی از دوستان خود با مقتوله آشنا شدم؛ روز جمعه خانواده‌ام در شهرستان به سر می‌بردند؛ با فقدانی تماس گرفته و او را به خانه‌ام دعوت کردم؛ پس از چند ساعت مقتوله به خانه من آمد؛ مدت کوتاهی از حضور مقتوله در خانه نگذشته بود که از او درخواست کردم خانه را ترک کند، اما او برای این کار درخواست مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد کرد و تهدید کرد که اگر این پول را به او پرداخت نکنم، همسایگان را از حضورش در خانه‌ام مطلع می‌کند. به او گفتم که بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان نمی‌توانم به او پرداخت کنم، اما او همچنان اصرار داشت تا ۳۰۰ هزار تومان به او پرداخت کنم. باهم درگیر شدیم که ناگهان مقتوله روی زمین افتاد، مقتوله نفس نمی‌کشید.
ترسیده بودم، می‌خواستم تا هرچه زودتر جسد را به بیرون از خانه منتقل کنم تا خانواده‌ام متوجه موضوع نشوند. یک چمدان مسافرتی تهیه کردم تا جسد را با آن به داخل ماشین پراید مقتوله منتقل کنم اما جسد در داخل چمدان قرار نمی‌گرفت. تصمیم گرفتم تا جسد را مثله کنم تا داخل چمدان جا شود.
پس از قرار دادن جسد در داخل چمدان، چمدان حاوی جسد را به زحمت به داخل ماشین منتقل کرده و به سمت غرب استان تهران حرکت کردم. از تهران خارج و به سمت شهریار حرکت کردم. به منطقه بازیافت زباله در منطقه صفادشت رسیدم، چمدان را به محل نخاله و زباله منتقل کردم و داخل آن بنزین پاشیدم. جسد و چمدان را آتش زده و به سرعت محل را ترک کردم. نزدیکی‌های خانه که رسیدم، ماشین را در ابتدای ورودی شهرک رها کرده و به خانه رفتم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌ باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و انتقال جسد به منطقه صفادشت، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به همراه متهم پرونده به محل انتقال جسد اعزام و در بررسی محل موفق به کشف بقایای جسد شدند.

مکرم در پایان گفت: باتوجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و در ادامه کشف بقایای جسد مقتوله، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادیا

      چه راحت ..کشتم ،تکه تکه کردم سوزاندم .انگار نه انگار از یه انسان صحبت می‌کنه.

    • مرمر

      باور كنيد منهاي أن دسته از خانمهاي محترم كه خودشون را برأي حفظ انسجام و خوشبختي خانواده فدا ميكنن بقيه زنان حقشون كه به أين سرنوشت دجار بشن كي كفته يك زن ميتونه بره خونه يك مرد غريبه ؟ شرافت و حيثيت و نجابتتون كجا رفته ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما احساسات مردانه ات رو کنترل کن .مردک زده زنه رو تیکه پاره کرده بعد میگی تقصیر زن بوده؟! خب معلومه چرا زنه رفته خونه اون.یارو زنش رو برای چی فرستاده بوده شهرستان؟ مردانی که خشونت و تجاوز و جنایت رو حق خودشون می دونند رو باید ریز ریز کرد

      • بدون نام

        این که یه زن میره خونه یه مرد میتونه دلایل مختلفی از جمله نیاز مالی داشته باشه اما اینکه یه مرد متاهل با یه بچه 4 ماهه اینقدر حیا و شرف نداره که به زندگی خانوادگیش پایبند باشه رو یادت نره و اینکه اینقدر قصی القلب هست که میتونه برا 150 تومن اضافه یه انسان رو مثله کنه

    • حسن

      خودت بخون چیزی متوجه شدی به ما هم بگو

    • رضا

      اشکال اول از خود دختره بوده که خودش با پای خودش رفته خونه پسره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرف زده زنه رو کشته بعد میگی تقصیر خودش بوده؟ تو اگه زنی رو در خونه تنها گیر بیاری هر بلایی سرش میاری؟ متوجه نظراتی که می دهید هستید واقعا؟! تازه معلومه زنه برای چی رفته بوده خونه مردک و چرا پول می خواسته .معلوم نیست؟!

    • مرمر

      خطاب به باشگاه خبرنگاران جوان
      این چه وضع تیتر و نوشتن خبره!؟
      و پس از قتل،او را به قتل رساند

    • بدون نام

      تهرانیا دست به تکه تکه کردنشون خوب شده! هفته ی قبل پیرمرده ،اینم برا این هفته....ماشالا در همه چیز خیلی تاپن!

      پاسخ ها

      • مجید

        توهین ممنوع

      • بدون نام

        حتما آتنا را هم تهرانی کشتند بعد بردنش توو اردبیل؟!

      • بدون نام

        الان چه ربطی به تهران و شهرستان داره جامعه ما خیلی
        اخشن شده

      • بدون نام

        اصلا تهران نیا.... تکه تکه ات میکنم

    • بدون نام

      میشه یع کم واضح و درست بنویسید افرین

    • ف ع

      آقا اینا جنساشونو از کجا میگیرن ؟؟؟؟؟؟اصلا چی میزنن؟؟؟؟فازشون چیه ؟؟؟

    • ایرانی

      عجب احمقی بود این زن ک اومده خونه ی این مرد!! بعضیها چ دلی دارن طرفو کشته تکه تکه کرده و بعدشم سوزنده ای خدا مردم چرا اینجوری شدن آدم دلش نمیاد سر ی حیون ببره بعدا چ راحت همدیگه رو میکشن بعدا میگیم داعشیها بی رحمن اینها دست داعشیها رو از پشت بستن البته بازم برمیگرده به مسولین محترم اگه کار و امکانات ازدواج بود و گرونی نبود دیگه این همه قتل و تجاوز هم نبود مردم دیگه روانی شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه این مردتیکه زن داشته دیگه چه مرضی داشته بره دنبال اینکارا از اون طرف هم اون خانمه چطور جرات کرده نشناخته پا تو خونه این یارو بزاره

    • محمود

      مقتوله برای خروج از خونه 300 هزار تومان پول خواسته؟..
      خب معلومه پس قضیه چی بوده :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قضیه کاملاً مصنوعی و دروغ است به دلیل اینکه با صیغه موقت احتیاج به این مبالغ و یا چیز دیگر نیست که بخواهند ظرف پنج تا هفت دقیقه (اون هم با استفاده از داروی لس و سر کننده مثل لیدوکایین) بخواهد سیصد هزار بگیرد اصلا اینطوری نبوده اختلاف دیگری باعث قتل شده چون قاتل اظهار کرده زن و کودک چهار ماهه اش را فرستاده پس احتیاج مبرمی جهت تخلیه شهوت شیطانی نداشته از طرفی برای حتی چند مرتبه این مبلغ نیست شاید طلا و جواهراتی داشته و بخاطر اونها جانش را داده است در هر صورت خداوند بيامرزه و خداوند هرگز از این مرد های هرزه و پول دوست که غیرت کار کردن را ندارند هرگز نگذرد، این نامرد لذت خود را برده بعد پول و جواهر یا طلاجاتش و سپس جانش را گرفته، آدم پست لعین،

      • بدون نام

        قضیه چی چی بوده؟ هرگز فکر باطل و دروغ را باور نکن قضیه فقط این نامرد وسوسه پول و طلاهای این بنده خدا شده، مگه خودش زن نداشته، اکثر جوانهای این زمونه که متاهل هستن هنگام خواب پشت به همسر خود می خوابند اکثراً طلاقها به این دلیل است طرف مثلا بین بیست و پنج تا سی و پنج سال دارد یک دختر بیست ودو ساله را میگیرد بعد از یک هفته دیگر نای ندارد و پشت به همسر جوان اون هم زانو ها جمع شده می خوابند، این پیشکش تا رسد به یک زن دیگر!! اغلب همه این موضوع آگاه هستید و میدانید چون یک جوان پسر در خانه یاد فامیل دارید و یقیناً دیده اید!!

      • بدون نام

        قاتل بعد از مدتی... خواسته زن خونه رو ترک کنه.زن پولشو می خواسته لذا قاتل فکر کرده بهتره به جای پول دادن بکشدش!!!

    • مسلمان

      همچین زنی بمیره بهتره،،وهمچین مردی هم اعدام بشه بهتره..همچین زن ومردی زودتر رسوا بشن.

    • بدون نام

      همچین زنهایی لیاقتشون همین جور مردن.لیاقت این مرد اشغالم بالای چوبه دار رفتنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیل وجود داشتن تن فروشها همین مردهای هوسران متاهله .هر چی هم این جور زنها رو بکشی به دلیل فقر و همچنین تقاضای مردان هوسران زن تن فروش هم وجود خواهد داشت .پس بهتره مردان هوسران رو حذف کنید نه زنهای تن فروش رو!

    • بدون نام

      چه قدر راحت ، تيكه تيكش كردم . انگار راجب مرغ حرف ميزنه
      جامعه به كجا داره ميره ؟

    • بدون نام

      ایران درسراشیبی معضلات اجتماعی و......

    • بدون نام

      باز هم خیانت مردان به همسرانشان همیشه و همیشه چرا مردها خیانت میکنن؟!!!!!

    • حسن

      قابل توجه خانمها از مردانتون قاتل نسازید به نیازهاشون توجه کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر مردان هوسران و قاتل .این جور مردها یا بهتره نقص عضو بشن یا بروند وسط کویر زندگی کنند تا جامعه امنیت داشته باشه

      • بدون نام

        میفهمی چی میگیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زن بدبختش هم باید خیانت شوهرش رو تحمل کنه هم ی مث تو بگن خانمها از شوهرتون قاتل نسازید
        ادم هرزه هرزسسسسسست والسلام
        اتفاقا خدا زنشو دوست داشت اعدام میشه زنش راحت میشه

      • بدون نام

        شرم و اوف بر مردی که برا رفع نیاز جنسیش انسان مثله میکنه شرم

    • م خسروی

      اعدام

    • بدون نام

      جنایت عین ویروس داره همه رو مبتلا میکنه .

    • بدون نام

      چرا هیچ مقام عالی رتبه نمیاد درباره این همه جنایات اظهار نظر کنه.

    • زهرا

      خاک تو سرت خوب سیصد تومنم پولی بود خوب بهش میدادی؛ حالا قتل انجام دادی خوب شد؟؟؟ حالا بیا با سیصد تومن دررستش کن.هر چن معلوم نیست زنه چه کاره بوده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنه هر کاره ای هم بوده باشه حقش کشته شدن و ریز ریز شدن نبوده.خود مرده به نظرت چی کاره بوده؟!

      • بدون نام

        تخفیف میخواسته زنه نداده

      • بدون نام

        مرد ه بنظرت چیکاره بوده

    • بدون نام

      سیصد پول مواد بوده؟؟؟ والا طمع هم نداشته با کم هم راضی بوده!!!

    • tnt2

      قبلا در مورد اجساد بدون سر و....نظر دادم که اینجا داره میشه تگزاس دوران غرب وحشی اما الان دیگه یقین داره میکنم که شده .با توجه به جمعیت کشور و با توجه که فقط درصدی از این جنایات رسانه ای میشه حساب کنید چه خبره چرا چین و امریکا با اون همه جمعیت که چندین برابر ایران هستند این همه جنایت نمیشه اگرم بشه تو بوق میکنند و همین صدا و سیمای ما عین پیام بازرگانی هی پخش میکنه که ای وای مثلا در فلان ایالت طرف تیراندازی کرده چنداتا زخمی شدن سالی ماهی شاید یک بار هم نشه اما اینجا بااینکه شاید یک درصد جنایات هم رسانه ای نمیشه ببینید امار چقدر بالاست .تمام این مسائل عاملش فقط یک چیزه اونم ضعف و کمبود اقتصادی و مالی و فقر که داره فراگیر میشه پ توان مالی مردم و داره روز به روز کمتر میشه

    • بدون نام

      یادمه اونموقع ها که بچه بودیم یه نفر فوت میکرد معمولی و صدای لا اله الا الله میومد تا یک هفته از ناراحتی و ترس خوابمون نمیبرد حالا طرف غریبه هم بود .حالا دیگه میکشن و تیکه تیکه میکنن و پسر مادر پدرو میکشه .پدر عروس و دومادشو میکشه .به کجا رسیدیم خیلی وحشتناک و فاجعه برانگیزه.

    • بدون نام

      احمق پول میدادی سیصد تومن راحت میشدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول نداشته ولی چاقوی آشپزخونه داشته
        اعصابم نداشته
        آبرو هم داشته

    • بدون نام

      اونی که خودشو میفروشه ادم نیست حالا به هر دلیل این کارو بکنه حتی برا واجبترین و خیرترین کارا...درود به هرچی زن و دختر پاک ک برا بدن،زبون،نگاهشون ارزش قایلا که البته تعدادشون تو این زمونه زیاد نیست و کمتر به چشم میان چون از خودشون خرج نمی کنن برا جلب مردا! اما داشتنشون آرزوی هر مردیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد مرد هوسرانی که بعد هوسرانی میزنه زنه رو تیکه تیکه میکنه ادمه؟ ...جامعه مریضه کلا تا مرد کثافت و ...ای نباشه زن به تنهایی هرزگی نمیکنه جناب ادم

    • صابر

      زنه کور میشده نمیرفته خونه مرده غریبه

    • بهبید

      به کجا چنین شتابان

    • بدون نام

      طرف را صیغه کرده بعد نخواسته پول را کامل پرداخت کنه. دعواشون شده. همین.

      پاسخ ها

      • tnt2

        خخخخخ لایک

    • شهریار

      خوب کاری کرده کشتتش دستش درد نکنه زنی که بره خونه خالی حقش مرگه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکار از حیوون بر میاد ... مرد عوضی ای که با وجود زن جوون و بچه 4 ماهه زن غریبه رو میبره خونه خالی حقش سنگساره پس

    • بدون نام

      مرمر خانم از کدوم شرافت و نجابت صحبت میکنی این مرد یه ادم کثیف و خیانتکار بوده که هیچ شرافتی نداشته و اون خانم هم کاملاً معلومه چکاره بوده مطمئنا نرفته بوده خونه آقا رو آب و جارو کنه و پول بگیره در یک کلام حرف از شرافت نزنین نه این مرد شریفه و نه اون خانم شریف بوده و هیچ کدوم هم باعث نمیشه به کل زن ها و یا مرد ها توهین کنیم

    • بینام

      احمق سیصد میدادی و خلاص حالا یا باید اعدام بشی یا طبق معمول رضایت بگیری و ۱۳۳ میلیون چون قتل تو ماه حرام بوده بدی ...ماه حرام دیه ثلث اضافه میشه .اصلا انگار درس ریاضیت تو مدرسه ضعیف بوده

    • بدون نام

      نمیخوام قضاوت خاصی روی این زن داشته باشم چون به هر حال ما که نمیشناسیم و از حقیقت ماجرا خبر نداریم ولی حتی اگر طبق گفته این مرد زن نا پاکی هم بوده به هر حال یه انسان بوده این مرد کثیف و بی وجدان اولا به همسر خودش خیانت کرده در حق اون بچه 4 ماهه جفا کرده و مثل یک حیوان وحشی یک انسان رو تکه تکه کرده

      این اخبار وحشتناکه ... واقعا کشتاری که شاید ما فقط تعدادی از اون ها رو اینجا میخونیم کمتر از جنایت های داعش هست آیا سبکتر از جنایت های داعش هست یعنی داعش کاری بدتر از این بلده که انجام بده من که فکر نمی کنم کثیف تر و وحشتناک تر از این جنایت ها وجود داشته باشه که نسبتش بدیم به داعش

    • بدون نام

      کلا استعداد ایرانی جماعت تو کشت و کشتار کاملا بالقوه هستو خیلی راحت به بالفعل میرسه اونم به فجیع ترین وضع...........به کجا چنین شتابان

    • بدون نام

      خدایا خودت بهمون رحم کن !!!چرا حتی کشتن هم داره اینقدر عادی میشه !!!!

    • بدون نام

      ای کاش دلیل تن فروشی فقط فقر زن ها بود ولی من میشناسم زن هایی که فقط واسه هوسرانی با مرد متاهل رابطه دارند این زن ه فقط 300 تومن قیمتشه فقیر نیست عادت کرده به جای راه شرافتمندانه از این راه پول در بیاره

    • علی

      این خانمهایی که میان اینجا میگن انسان بوده و اینا چطور وقتی یه مرد به دست زن کثیفی به قتل میرسه میگن حقش بود؟مرگ خوبه برا همسایه؟نه عزیزم کم نیستن زنهای متاهلی که با مردان غریبه رابطه دارن.پس الکی متاهل متاهل نکنید

    • بدون نام

      قضیه قتل رو هم که بذاریم کنای بازم فاجعه کمی نیست
      مردی متاهل که همسر و فرزند خود را از خانه بیرون میفرستد تا میزبان زنی غریبه باشد
      زنی که در مقابل دریافت مبلغی پول (خدا میداند به چه دلیلی) وارد منزل یک مرد متاهل میشود
      عصبانیت و عدم خویشتنداری منجر به قتل هم که خود نشان از عدم سلامت روانی دارد
      جامعه در نقطه خوبی قرار ندارد

      پاسخ ها

      • عرب

        اگه از این موضوع هم بگذریم کار جامعه تموم شده و به هیچ وجه من الوجود درست نميشه اگه هم بشه پنجاه سال طول میکشد اگه از امروز شروع کنیم این زمینه زن و مرد، شوهر و همسر نداره، مربوط به کل جامعه است یکی پیشنهاد دارم به مرد ها و زنها، به یکدیگر توهین و جدل و تحقیر نکنید چون در یکی جامعه مرد و زن بایستی باهم آن را درست کنند، فعللا که ویران شده جامعه و حد و مرز نمیشناسد، این خبرها زنگ خطر واقعی است، از این منظر نگاه کنید نه اینکه تقصیر زن بوده یا مرد، چون در هر صورت با هم بوده اند در هیچ رابطه ای زن یا مرد بهتر تنهایی نميتواند خطا کند و رابطه خطاب داشته باشد مگر همجنسگراها، اگه از این زاویه نگاه هم کنید این موضوع نیز شدت گرفته است البته بیشتر در جوانان پسر، در هر صورت زن و مرد، پسرش و دختر باید دست به دست هم بدهند ولی از این منجلاب خود را رها سازند اگر چه بیشتر مسایل مربوط به شهوانی و جنسی است میشود درست شد اراده کنید هر نفر چند نفر را آگاه کنه تا از این موضوع جنسیت تعجیل و نکنند و کوتاه بیایند تا از نفر شروع،خانواده،،کوچه، محله شهر استان، کشور درست بشه خصوصاً جوانان جاوی غریبه جنسی خود را درباره اختیار گیرند درست ميشه زیاد هم سخت نیست لجاجت نکنید تقصیر را بخ دیگری انتقال ندهید هرکس مسول خود باشد تا سلامت باشید این همه صغرا کبرا نداره

    • بدون نام

      ایرانیان گرسنگان جنسی

    • بدون نام

      این حواشی جدید برای پرت کردن حواس مردم کی از راه میرسه؟

    • علی

      واااای چقدر شما ها بیکارید که نظر میدید و با هم بحث میکنید

    • دنیا

      مرمر.افرین بانظرت موافق هستم

    • مرمر

      دوستان اون مرمر ، من نیستما :))))
      اونیکه ۲۰ تا منفی کرده تازگیا با اسم کاربری مرمر میاد کامنت میداره و فازش با بقیه فرق داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج