۵۸۸۰۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

الخلیفی: امباپه بازیکن موناکو است

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید کایلیان امباپه بازیکن موناکو است، باشگاهی که احترام زیادی برای آن قائل است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید کایلیان امباپه بازیکن موناکو است، باشگاهی که احترام زیادی برای آن قائل است.

ناصر الخلیفی که با سرمایه‌گذاری کلان روی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، این تیم را در سال‌های اخیر در سطح اول اروپا مطرح کرده، در پاسخ به این پرسش که «آیا پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند این فصل فاتح لیگ قهرمان اروپا شود؟» اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهم در این خصوص اظهارنظر کنم، اما هدف ما قهرمانی در این رقابت‌هاست. برای رسیدن به این هدف‌مان هم هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد. باشگاه‌های بزرگی که تجربه بالایی هم دارند در لیگ قهرمانان با ما بازی خواهند کرد و اگر امسال نتوانیم این جام را فتح کنیم، سال آینده برای رسیدن به این هدف‌مان تلاش خواهیم کرد.

وی این پرسش را هم که «وقتی صحبت از کایلیان امباپه می‌شود شما لبخندی روی لبانتان نقش می‌بندد. آیا این بدین معناست که او را باید بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بدانیم؟»، این‌طور پاسخ داد: من همیشه لبخند می‌زنم، چه در بردهای‌مان و چه در باخت‌های‌مان. امباپه هم بازیکن موناکو است، باشگاهی که احترام زیادی برای آن قائل هستم. کایلیان هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

«آیا شما در حال ساخت بزرگترین تیم تاریخ پاری‌سن‌ژرمن هستید؟» این پرسشی بود که الخلیفی در پاسخ به آن تأکید کرد: من احترام زیادی برای کارهایی که پیش از ورود به من به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شده، قائل هستم. رؤسا و بازیکنان بزرگی پیش از من اینجا بوده‌اند. به هر حال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تاریخ‌سازی کنیم و امیدواریم به هدف‌مان برسیم.

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این پرسش را هم که «آیا با پیوستن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن، نگاه مردم به شما تغییر کرده است؟» این‌طور پاسخ داد: نه من که چنین حسی ندارم. کاری که ما کردیم این بود که رقم فسخ قرارداد نیمار را به بارسلونا پرداخت کردیم و با توجه به وجود چنین بندی، حق چنین کاری را داشتیم. اگر کسی از این موضوع خوشحال نیست و حسادت می‌کند، این مشکل اوست، نه ما!

وی در پایان در مورد وضعیت هافبک آرژانتینی این تیم فرانسوی که گفته می‌شود بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتنش است، گفت: دی‌ماریا بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است.

پاری‌سن‌ررمن در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در گروه B با تیم‌های بایرن‌ مونیخ، اندرلخت و سلتیک هم‌گروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیال میکنه با پول قهرمان میشه
      اما کور خونده تروریست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج