جاباما
۵۸۸۰۲۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فروش مجوز ثبت سفارش خودرو، ۱۵ میلیون تومان!

عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت : مجور ثبت سفارش واردات خودرو در بازار سیاه ، ۱۰ تا ۱۵ میلیون فروخته می شود.

خبرگزاری مهر: عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت : مجور ثبت سفارش واردات خودرو در بازار سیاه ، ۱۰ تا ۱۵ میلیون فروخته می شود.

امین مالکی درباره لزوم نظارت مجلس بر واردات خودرو تصریح کرد: در ماده ۶۶ قانون امور گمرکی مصوب سال ۹۰ بندی اضافه شده و هرگونه موانع غیر تعرفه ای و غیر فنی برای واردات ممنوع است.

وی گفت : این در حالی است که در آذر ماه سال گذشته با دستورالعملی که وزارت صمت داد به جز نمایندگی های خودرو هیچ کسی امکان واردات خودرو را نداشت و از دهم اردیبهشت امسال به طور کلی واردات خودرو متوقف شده که این خلاف است.

مالکی گفت : تجاری که قبل از ممنوعیت اردیبهشت ماه ثبت سفارش کردند الان برگه ثبت سفارش خود را در بازار سیاه ۱۰ تا ۱۵ میلیون می فروشند ایا نباید مجلس نظارتی داشته باشد؟

وی در ادامه با بیان اینکه اگر صادرات نفت را محسوب کنیم تراز تجاری ایران از ابتدا مثبت بوده است، گفت: اما منظور از مثبت بودن تراز در برنامه ها همان ترازغیرنفتی است.

مالکی افزود : باید نفت و میعانات نفتی را از تراز تجاری جدا کنیم اما متاسفانه به دلایل مختلف میعانات که دارای حجم قابل توجهی در صادرات است وارد تعریف صادرات غیرنفتی شده است.

عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی درباره روند تراز تجاری قبل و بعد از سال ۹۵ اظهار داشت: تراز تجاری غیرنفتی از ابتدای اقتصاد ایران همواره منفی بوده جز یک فصل و ان هم در زمستان سال ۹۴ بود که ۶۰۰ میلیون دلار مثبت شد ولی در انتهای سال گذشته نزدیک هفت میلیارد دلار تراز تجاری منفی داشته ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط گروه وتیم خاصی میتونند خودرو وارد کنند

    • اسد

      فقط افراد مرتبط با اون بالا دستی می تونن خودرو وارد کنند و ماشین پنجاه ملیونی را می فروشند ۲۰۰ ملیون مگه بده در عرض یک سال ملیونر می شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج