۵۸۸۰۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوبخت: ملوان یک برند بزرگ است

معاون رییس جمهور گفت: امیدوارم با شایستگی شما دوباره ملوان به جایگاه اصلی اش برگردد.

خبرگزاری فارس: ظهر امروز(۳شهریور) دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در تمرین تیم ملوان بندرانزلی حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد وی در جمع ملوانی ها گفت؛ من به شخصه امیدوارم که تیم ملوان به زودی به جایگاه اصلی اش یعنی لیگ برتر، با شایستگی که شما دارید برگردد. ما همیشه جزو علاقمندان و طرفداران شما بودیم شما یک تیم سرافراز ملی هستید بخصوص برای گیلانی ها باعث مباهات هستید. نماینده مردم بندرانزلی با من درباره وضعیت شما صحبتهایی داشت ان شاالله به یاری پروردگار ظرف آینده نزدیک اقداماتی صورت خواهد گرفت و من هم به عنوان یک گیلانی در کنار شما هستم.

معاون رییس جمهور در ادامه گفت؛ در جایگاه و مقبولیت ملوان نباید تردید کنیم چون ملوان یک تیم شهرستانی نیست بلکه یک تیم با محبوبیت ملی است. ملوان یک برند بزرگ است من حتما با وزیر ورزش درباره این تیم صحبت خواهم کرد تا کمی از مشکلات حل شود.

نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان هم در این دیدار گفت؛ همانطوری که شما گفتید ملوان یک تیم با هویت است مردم این شهر به عشق این تیم زندگی می کنند ما مشکلاتی داریم و یکی از این مشکلات بسته شدن سکوهای این ورزشگاه است، هوادارانمان نمی توانند از نزدیک شاهد دیدارهای این تیم باشند. من ملوان را به خاطر مسایل مالی انتخاب نکردم بلکه به خاطر هواداران و اصالت سرمربی این تیم شدم. دکتر دنیامالی به تنهایی پشت این تیم ایستاده است و چند روز قبل هم درصدی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرد ولی ملوان نیاز به حمایت شما مسئولین دارد و امیدوارم بتوانید به یاری این تیم قدیمی بیایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج