۵۸۸۰۸۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه موقت اصفهان:

امروز آمریکا، ببر کاغذی شده است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا امروز ببر کاغذی شده و به گفته برخی از کارشناسان این کشور رو به انحطاط و تمدنش روبه زوال است.

ایسنا: امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا امروز ببر کاغذی شده و به گفته برخی از کارشناسان این کشور رو به انحطاط و تمدنش روبه زوال است.

محمدتقی رهبر در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان با اشاره به اشغال ایران توسط متفقین اظهار کرد: کارنامه شاهان ایران چیزی جز به باد دادن وطن و توجه به بیگانه نبوده است.
وی به مساله تعاون اشاره کرد و افزود: تعاون یک مسئله دولتی و ملی است. برای مسئله تعاون و تعاونی ها به خصوص آنهایی که در اصفهان فعال هستند و کمک می کنند باید همه بکوشند چرا که تعاون مسئله بسیار اساسی برای کشور است.
امام جمعه موقت اصفهان به روز بزرگداشت رازی و روز داروساز اشاره کرد و ادامه داد: باید دانشمندان بزرگ خود را ارج نهیم. در روزگاری که دنیای غرب در جهالت به سر می برد، دانشمندانی همچون رازی داشته ایم که هم کشور و هم اسلام را به دنیا عرضه می کردند و موجب سربلندی تمدن اسلامی می شدند. ما باید از دستورات این دانشمندان استفاده کنیم.
رهبر به شهادت امام محمدباقر(ع) اشاره کرد و اظهار کرد: امام باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) با کلاس های درس خود فقه شیعه را بنا نهادند. آنها فرهنگ شیعه را احیا کردند.
وی به روز مبارزه با ترورسم اشاره کرد و گفت: امروز تروریسم در دنیا چه ها که نمی کند و سردرمدار همه این تروریست ها آمریکا است.
امام جمعه موقت اصفهان به شهادت رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: این دو الگوی شایسته ای برای کشور داری و اداره کشور بودند هرچند که مقامات ما پس از انقلاب هر کدام به نوعی حسن هایی داشتند ولی این دو شایسته بودند.
رهبر ادامه داد: امروز اتحاد آل سعود و اسرائیل به پشتوانه آمریکا فتنه ها و حادثه های تروریستی جهان را شکل داده است. امروز کشتار شیعیان در سراسر خاورمیانه و در عربستان، کشتار مردم یمن و لشکر کشی آمریکا به افغانستان به بهانه مختلف به دست این کشورها رخ می دهد.
وی گفت: خوشخبتانه توطئه های آمریکا در حال شکست خوردن است. آنها تصور می کردند توانایی اشغال عراق و سوریه را دارند که این مهم رخ نداد و پیروزی های حزب الله و آزادیخواهان که عده ای از جوانان ما نیز در کنار آنها هستند موجب شکست توطئه های آمریکا شده است.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بیگانه از نفوذ اسلام می ترسد، ادامه داد: یکی از مسئولان سیاست خارجه آمریکا گفته است بحث هسته ای و ... موضوع فرعی است موضوع اصلی این است که آمریکا از نفوذ انقلاب اسلامی ایران هراس دارد.
وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه یعنی میثاق با امام(ره) و اندیشه های حضرت امام(ره)، اظهار کرد: امروز دولت و ملت ایران زیر سایه ولی فقیه ایستاده است و باید مسئولان جریان عظیم نیروهای انقلاب را در کشور تقویت کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز حرف باید با عمل همراه باشد و کردارهای درست است که جریان انقلاب را پیش خواهد برد، خاطر نشان کرد: اگر بد رفتاری شود، یا اعمال بد سر بزند جوانان از دین رویگردان خواهند شد و عمل بد یعنی ضربه به اسلام، ما باید طبق میثاق با امام(ره) درست عمل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ جوک خوبی بود .

    • بدون نام

      امریکا واسراییل واروپا رو به نابودی هستند فقط ما می مونیم٬

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج