۵۸۸۱۲۸
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

روزنامه روس:

کابوس نتانیاهو درباره ایران به واقعیت پیوست

یک روزنامه روس روز جمعه با تحلیل واکنش رئیس‌جمهور روسیه به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت ولادیمیر پوتین کابوس طرف اسرائیلی را به حقیقت تبدیل کرد.

خبرگزاری فارس: یک روزنامه روس روز جمعه واکنش «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه به اظهارات ضد ایرانی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار اخیرشان در شهر ساحلی «سوچی» را تحلیل کرده است.

روزنامه «پراوادا» که بین سال‌های ۱۹۱۲ تا ۱۹۹۱ روزنامه رسمی حزب کمونیست اتحاد شوروی و زمانی پرتیراژترین روزنامه روسیه بود در مطلبی نوشته است: «کابوس بنیامین نتانیاهو به واقعیت پیوست، زیرا پوتین برنامه‌های او را در هم شکست.»

«پراوادا» نوشته نتانیاهو در دیدار با پوتین روز ۲۳ آگوست ۲۰۱۷ به وی گفت که نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان حزب‌الله آماده حمله به اسرائیل با استفاده از سوریه هستند.

روزنامه روس، نوشته که در جریان این دیدار علی‌رغم لحن پر حرارت نتانیاهو، پوتین آرام بود.

رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: «ایران متحد راهبردی روسیه در خاورمیانه است. اما اسرائیل هم شریکی مهم برای روسیه در منطقه است.»

«پراوادا» همچنین به نقل از شاهدان عینی نوشته که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هنگام گفت‌وگو با پوتین بسیار هیجانی و در مواقعی حتی تقریباً هراسان بود. او تلاش کرد توصیفی از به آخر رسیدن دنیا در صورت عدم انجام تلاش‌های لازم در قبال ایران ارائه دهد.

این روزنامه می‌نویسد: «اما واکنش مسکو چه بود؟ در حالی که نتانیاهو با تب و تاب در حال توصیف این سناریوی شیطانی برای پوتین بود، پوتین از سر دلسوزی خمیازه می‌کشید، مثل اینکه می‌خواست بگوید: 'متأسفم که نمی‌توانیم در اینجا به شما کمک کنیم.'»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      خخخخ دم پوتین گررررررم خمیازه ش رو قشنگ اومدین

    • بدون نام

      ترس از ایران آخرش اسراییلو نابود میکنه ، اسراییل باید ازبین برود

    • امیرخانی

      امیدوارم رئیس جمهور پوتین مثله رئسای گذشته عمل نکند قدر شناس یک کشور قدرتمند و ریشه دار مثله ایران باشد

    • بدون نام

      روسيه شريك دزد و رفيق قافله ست

    • بدون نام

      پوتین واقعا به معنای واقعی یک سیاستمدار زیرک هست اما باید بیاد داشت که در هیچ زمان از تاریخ یک شریک قابل اعتماد واسه ایران نبوده و وقتی پای منافع خودش وسط باشه هرگز به هیچ قول و قرار وشراکتی پایبند نیست؛ نبوده و نخواهد بود

    • بدون نام

      طرفداری پوتین از ایران بخاطر منافع سرشاری هست که تو ایران داره

    • بدون نام

      شاید پوتین بخاطر خماری خمیازه کشیده

    • بدون نام

      اتفاقا روسیه تا الان هیچوقت ایران رو تنها نگذاشته و نخواهد گذاشت،،اگه میخواست اینکار بکنه زمانی ک همه کشورها پشت ب ایران کردن اونم میکرد،،کاش همه مثل روسیه بودن دمش گرمممممممم پوتین❤❤❤

    • سعیدطهمورثی

      هرکس نداندافکارعمومی درخصوص روابط مستحکم روسیه با اسرائیل به خوبی می دانندبه نظرمی رسد گاهی اوقات برای خالی نبودن عریضه وسرگرمی یکمی با هم جنگ زرگری کنندوانگارملت ها ومردم جهان به خواب رفته باشندوازهمه چیزبی خبر، ایران همواره دراین خصوص بایدهوشیارباشدو پیرامون تحولات منطقه وجهان با آگاهی تصمیم می گیرد

    • بدون نام

      ما باید به نیروی ایمانی ملت بزرگ ورشید ایران اتکا وافتخار کنیم نه به سخنان وخمیازه های پوتین.درجنگ تحمیلی بیش از 95/ سلاحهای عراق را روسیه میداد.

    • یوسف

      ما باید باتوکل بخداوند وپشتوانه ملت وبا خط مشی مسالمت آمیز حرکت کنیم وبدانیم که همانطورکه امام راحل فرمودند این ابرقدرتها سروته یک کرباسند ونمیتوان متکی به هیچیک از آنها بود .همین روسیه که در واقع همان شوروی سابق است بارها وبارها از پشت بما وهمه مسلمانان جهان خنجر زده وهرجا منافعش ایجاب کند از قربانی کردن متحدانش خودداری نمیکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج