۵۸۸۱۳۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه قزوین: از کشتار مردم آمریکا خوشحال نمی‌شویم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از دولت‌مردان و مسئولان منطقه‌ای می‌خواهیم حال که دولت همه مراحل را گذرانده و آماده خدمت شده است، «گشایش اقتصادی» و «ارتقای فرهنگ دینی» که هر دو دغدغه و مطالبه جدی رهبری هستند را مد نظر قرار دهند و آن‌ها را با جدیت دنبال کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از دولت‌مردان و مسئولان منطقه‌ای می‌خواهیم حال که دولت همه مراحل را گذرانده و آماده خدمت شده است، «گشایش اقتصادی» و «ارتقای فرهنگ دینی» که هر دو دغدغه و مطالبه جدی رهبری هستند را مد نظر قرار دهند و آن‌ها را با جدیت دنبال کنند.

آیت‌الله «عابدینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر را تسلیت عرض می‌کنیم و فرارسیدن هفته دولت را گرامی می‌داریم. شهید رجایی و باهنر در ساختمان نخست‌وزیری توسط منافقین مظلومانه به شهادت رسیدند و یاد و خاطره آن عزیزان و همچنین سالروز شهادت آیت‌الله محمدباقر حکیم را که در انفجار حرم امیرالمؤمنین (ع) در نجف اشرف به شهادت رسید، را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: حج خونین در سال ۶۶ و شهادت مظلومانه حجاج در منا، وقایع خونینی است که توسط عوامل آمریکایی و سعودی رخ داد و همیشه این‌چنین جنایت‌هایی از معدن استکبار و کفر بر می‌خیزد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همه ۱۷ هزار نفری که در کشور ما به دست منافقین کشته شدند و مسلمان‌هایی که در عراق، سوریه و یمن به شهادت می‌رسند، شرارت‌هایی است که توسط استکبار جهانی رخ می‌دهد وظیفه همه مستضعفان عالم است که در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: هزاران نفر از مردم یمن به خاطر جنگ، خونریزی و فشاری که آمریکایی‌ها و سعودی‌ها به آن‌ها تحمیل کرده‌اند، دچار بیماری و با شده‌اند و در حالی درخواست می‌کنند تا فرودگاه‌ها برای انتقال دارو باز شوند، از این کار ممانعت می‌شود و هر روز شاهد قربانیان بیشتری در این کشور هستیم.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: این ظلم‌ها و ستم‌هایی که آمریکایی‌ها و متحدانش در منطقه انجام می‌دهند به خوبی دروغ بودن ادعای همیشگی آن‌ها مبنی بر دفاع از حقوق بشر را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: به آمریکایی‌ها و متحدانش می‌گوییم، آتش فتنه و تروری که شما در کشور ما افروخته بودید را خاموش کردیم، آتش فتنه را در سوریه، عراق و کشورهای دیگر توسط فرزندان برخاسته از مسجد، شهدای مدافع حرم، شهید حججی‌ها و سردار همدانی‌ها مهار کردیم و به زودی این آتش دامن شما را خواهد گرفت.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: رفتار شما با ما، رفتار شیطانی و حیوانی است اما رفتار ما با شما رفتار الهی و قرآنی است و ما هرگز از آشوب، ناراحتی و کشتار مردم امریکا و اروپا خوشحال نمی‌شویم.

وی افزود: همان طور که آتش فتنه و آشوب را در کشور خودمان و کشورهای هم‌جوار خاموش کردیم و امنیت آفریدیم، حامل امنیت در امریکا و اروپا خواهیم بود زیرا قرآن وقتی سخن از امنیت به میان می‌آورد، آن را برای همه مستضعفان عالم می‌خواهد و امام راحل (ره) و رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند برای تحقق این هدف، مستضعفان باید در مقابل مستکبران بایستند.

عابدینی مطرح کرد: از دولت‌مردان و مسئولان منطقه‌ای می‌خواهیم حال که دولت همه مراحل را گذرانده و آماده خدمت شده است، «گشایش اقتصادی» و «ارتقای فرهنگ دینی» که هر دو دغدغه و مطالبه جدی رهبری هستند را مد نظر قرار دهند و آن‌ها را با جدیت دنبال کنند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: این امام همام به جابر سفارش کردند، اگر همه اهل شهر از تو بد گفتند و یا از تو تعریف و تمجید کردند، ناراحت و خوشحال نشو، چون بدی و خوبی انسان به میزان مطابقت اعمال و رفتار او با دستورات دینی و قرآنی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: امام باقر (ع) خطاب به جابر تأکید می‌کند، اعمال خود را به دستوراتی که خداوند در قرآن آورده، عرضه کن و اگر اعمال و رفتار تو با آن چه که مورد تأیید خداوند است، مطابقت دارد، خوشحال باش و با آن چه که با دستور دین مطابقت ندارد تلاش کن تا آن را اصلاح نمایی و ما نیز همین رویه را باید در پیش بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج