جاباما
۵۸۸۱۷۲
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

پیشنهاد مطهری برای استفاده از قالیباف در دولت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به خدمات ارزنده قالیباف در شهرداری تهران، به دولت پیشنهاد کردم که از شخص ایشان به عنوان یکی از وزرا استفاده کند که مورد موافقت قرار نگرفت.

خبرگزاری تسنیم: علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف که عصر امروز به همت خانه هنرمندان ایران در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من یکی از نکات مهم خدمات آقای قالیباف این است که در این ۱۲ سال علی‌رغم اینکه دولت‌ها با شهرداری همراه و هماهنگ نبودند، خدمات موثری را به شهروندان ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: دولت‌های نهم، دهم و حتی یازدهم همراه و همکار آقای قالیباف در شهرداری نبودند و علی‌رغم تمام سختی‌ها، ایشان خدمات زیادی را در تهران انجام دادند و قابل تقدیر است.

نماینده مردم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس هشتم ما یک مصوبه‌ای را به تصویب رسانده‌ایم براین اساس که تسهیلاتی در تسریع ساخت مترو ( ۲ میلیارد دلار) در اختیار شهرداری قرار بگیرد که علی‌رغم اینکه این مصوبه در مجمع تشخیص به تصویب رسید و قانونی نیز شد، رئیس‌جمهور وقت مخالف اجرای آن بود و تاکید داشت که چون این قانون به مجمع رفته است آن را اجرا نمی‌کند و حتی یکی از سوالاتی که ما از رئیس‌جمهور وقت داشتیم به این موضوع اختصاص داده شد.

مطهری اضافه کرد: متاسفانه در تمامی دولت‌، نهم‌، دهم و یازدهم هماهنگی با شهرداری نبود و شهرداری برای تامین درآمدهای پایدار با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و علی‌رغم همه این مشکلات، خدمات مهمی در تهران ایجاد شده است.

وی گفت: البته بنده به برخی از امور شهری که مختص به این دوره نیست از جمله بلندمرتبه‌سازی انتقاد داشتم که البته در دوره مدیریت آقای قالیباف این موضوع کنترل شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دومین موزه به خانه شهید مطهری مربوط بود که توسط آقای قالیباف در تهران راه‌اندازی شد.

وی همچنین به احداث باغ کتاب در شهر تهران اشاره کرد و گفت:‌این اقدام بزرگی بود که در این دوره انجام گرفت ضمن اینکه بسیاری از خدمات شهر تهران از جمله ساخت بزرگراه، پل طبیعت، بوستان‌های متعدد جزء کارهای فرهنگی محسوب می‌شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین به جمع‌آوری معتادان و نگهداری آنها توسط مراکز پیش‌بینی شده از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: این اقدامی است قابل توجه و اهمیت است.

وی در ادامه به احداث بوستان‌های ویژه بانوان در شهر تهران اشاره کرد و گفت: این کار ابتکاری بود که در این دوره صورت گرفت و از جمله کارهایی است که باید در آینده ادامه پیدا کند.

مطهری همچنین به آماده‌سازی بانوان در شهرداری در دوره قالیباف اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف علی‌رغم همه فشارهایی که بود در این خصوص ایستادگی کردند و موفق نیز بودند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجلیل کار بسیار خوب و پسندیده‌ای است آن هم از یک مدیر توانمند و موثر همانند قالیباف.

وی گفت: بنده حتی به دولت پیشنهاد کردم که از آقای قالیباف به عنوان وزیر استفاده کند که مورد موافقت قرار نگرفت.

مطهری ادامه داد: دیواری بین اصولگرایی و اصلاح‌طلبی وجود ندارد و باید واقعا از دو طیف استفاده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلیل این همه حمایت از یه آدم بی مسوولیت چیه؟....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی مسئولیت؟؟!!!!!!!!!

    • سعید زارعی

      آفرین به دکتر مطهری. که شخصیت ومنش. علامه مطهری را به نمایش. می گذارد وهمیشه جانب انصاف را رعایت می کند

    • رضا

      باپا خسته است ولش کنتید یخورده !

    • مصطفی

      لیاقتشو ندارن

    • نیما

      قالیباف نه ..... تو رو خدا نه .....

    • بدون نام

      چه عجب مطهری در طول زندگیش حرف درست و حسابی زد!!!

    • بدون نام

      مطهری بعضی اوقات تو اوت میزنه این کارش هم تو اوت زدنه

    • م م

      با نظرات آقای مطهر ی کاملا موافق هستم خیلی خیلی مرد با عرضه ای هستن ایشون نه فامیلمه نه من مشهدی هستم یه شهروند ساکن محله صادقیه می باشم ...

    • sam

      یکار خوب کردی باشی همین بود
      حیف شد خدا به داد تهران برسه

    • بدون نام

      علی تو دیگه چرا؟

    • بدون نام

      اقای قالیباف مدیر اجرایی بسیار قوی هستند و واقعا حیف که از ایشون در کارهای اجرایی استفاده نشه

    • بدون نام

      غرور بیجاشون اجازه نمیده از این مرد بزرگ و خدوم به عنوان وزیر استفاده کنن , کاملا هم از تواناییهای دکتر قالیباف آگاهند اما اون حس حسادت دست و پاشونو بسته،انشالله خدا توفیق بیشتری به ایشون جهت خدمت به مردم عنایت کنه

    • بدون نام

      تو ايران انگار هيچوقت نميخوان مسئوليتشون تمام شه

    • بدون نام

      در زمینه ساخت امکان ورزش عمومی هم عملکردش خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج