۵۸۸۲۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

قالیباف: دلشکسته ها را دلشاد کنید

شهردار سابق تهران با تاکید بر اینکه همه باید به محرومین و مظلومین شهر و کشور کمک کنند و نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشند، گفت: توجه به محرومین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است لذا همه باید تلاش کنند دلشکسته ها را دلشاد کنیم.

خبرگزاری ایسنا: شهردار سابق تهران با تاکید بر اینکه همه باید به محرومین و مظلومین شهر و کشور کمک کنند و نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشند، گفت: توجه به محرومین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است لذا همه باید تلاش کنند دلشکسته ها را دلشاد کنیم.

محمد باقر قالیباف در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری خود در زمان تصدی پست شهرداری تهران که از سوی خانه هنرمندان برگزار شده بود گفت: از همه هنرمندان واساتید تشکر می‌کنم. بنده لایق صحبت‌های مطرح شده شما عز یزان نبوده و نیستم. هر مدیری و هر خدمتگزاری در هر مجموعه‌ای که خدمت می‌کند خطا نیز دارد. امیدوارم خدمت‌ها با اخلاص بوده باشد و در پیشگاه خداوند مورد قبول گیرد. امیدوارم کارهایی که انجام داده‌ام گره‌ای از کار مردم باز کرده باشد چرا که رضایت مردم نشانه‌ای از رضایت خداوند است

وی افزود: امیدوارم خطاها را نیز خداوند ببخشد و مطمئنم شهروندان با محبت و با گذشت شهر تهران و کشور به ویژه بزرگان، اصحاب قلم مرا ببخشند.

شهردار سابق تهران گفت: در جلسات رسمی و غیر رسمی همیشه سه موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری بود؛ نخست غفلت نکردن از محرومین جنوب شهر که مداوم تاکید می کردند از محرومین جنوب غفلت نکنید. موضوع فرهنگ وهنر در شهر دومین مسئله‌ای بود که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود. ایشان فارغ از جایگاه ولایت فقیه، خودشان مورد اتفاق همه سلایق هستند. اگر بنده به خانه هنرمندان کمک کردم شک نکنید دستور مستقیم ایشان به بنده بود است. رهبری همیشه تاکید داشتند در مسیر کمک به فرهنگ و هنر حرکت کنید.

وی ادامه داد: بحث محیط زیست و توسعه فضای سبز و جلوگیری از گسترش تهران سومین موضوعی بود که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود. در دوره تصدی من در شهرداری تهران بیش از دو هزار هکتار از فضاهای دستگاه های مختلف از جمله نظامی امنیتی و دولتی با دستور مستقیم ایشان به بنده پیگیری و در اختیار مردم قرار گرفت.

شهردار سابق تهران ضمن تقدیر و تشکر از محبت هنرمندان و اساتید در جلسه امروز تاکید کرد:‌همه ما باید به محرومین دراین شهر در هر کجا که هستیم کمک کنیم چرا که مدیون آنها هستیم. من از محیط زندگی که در سطح متوسط و پایین تر بود به این سمت‌ها رسیدم واین را مدیون امام و شهدا هستم و تا زنده هستم تلاش می‌کنم گره‌ای از گره مظلومین باز کنم.

وی افزود: همیشه دو جناح مشکلاتی با من داشتند. به طوری که هر بار با اختلاف یک رای شهردار تهران می‌شدم. درخواست من از همه شما اساتید و هنرمندان این است که به محرومین و مظلومین توجه کنید و بنده نیز در خدمت همه دوستانی هستم که در شهرداری فعالیت می‌کنند به آنها کمک می‌کنم چرا که این وظیفه من به عنوان یک شهروند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من در مشهد زندگی می کنم اما به تهران رفته ام..،زحمات مخلصانه ی آقای قالیباف ، غیر قابل انکاره.....در تهران ، زحمات بسیار زیادی کشیده دستش درد نکند.....این همه فضای سبز ، پل شگفت انگیز طبیعت....باغ پرندگان....توسعه ی شگفت انگیز مترو.....همه و همه ، نشون میده ایشان حتی یک لحظه بیکار نبوده اند....جامعه باید قددان..باشد.....

    • امیر تتلو

      چشم عزیز...فقط بگو چطوری دلت شاد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج