۵۸۸۲۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کارگردان «چیزهای عجیب» فیلم تخیلی می‏ سازد

زنی که تا به حال روی صندلی کارگردانی محبوب ترین سریال تابستانی سال گذشته نشسته و چند قرارداد قابل توجه دیگر هم با کمپانی های یونیورسال و فاکس امضا کرده، حالا فیلمی علمی تخیلی درباره آدم فضایی ها خواهد ساخت.

روزنامه بانی فیلم: زنی که تا به حال روی صندلی کارگردانی محبوب ترین سریال تابستانی سال گذشته نشسته و چند قرارداد قابل توجه دیگر هم با کمپانی های یونیورسال و فاکس امضا کرده، حالا فیلمی علمی تخیلی درباره آدم فضایی ها خواهد ساخت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ربکا توماس استخدام شده تا فیلم علمی تخیلی «حیات هوشمندانه» را برای کمپانی امبلین انترتینمنت کارگردانی کند.
کارگردان «چیزهای عجیب» فیلم تخیلی می‏ سازد

توماس همچنین مسئولیت نویسندگی اضافی روی فیلمنامه اوریجینالی که کالین ترورو و درک کانولی نوشتند را هم بر عهده خواهد داشت. داستان این فیلم حول محور یکی از کارمندان سازمان ملل متحد می چرخد که کارش زیر نظر داشتن فضا است و به این ترتیب با زنی زیبا ارتباط برقرار می کند که ممکن است یک بیگانه باشد.

پیش از این قرار بود ایوا دوورنی روی صندلی کارگردانی این پروژه بنشیند و لوپیتا نیونگ او هم نقش اصلی آن را بازی کند، اما حالا هیچ یک از این دو نفر دیگر به پروژه متصل نیستند. جی روچ اواخر سال گذشته قرارداد امضا کرد که فیلمنامه را بازبینی کند. فرنک مارشال در همراهی با پیتر صاراف و ترورو از کمپانی بیگ بیچ این پروژه که متعلق به کمپانی امبلین است را تهیه می کنند. کانولی و مارک ترتل تاوب از کمپانی بیگ بیچ تهیه کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

ترورو و مارشال در بیانیه ای مشترک گفتند: «ربکا به زیبایی در نخستین فیلم سینمایی اش آن حس بیگانگی که ما اغلب در میان انسان ها حس می کنیم را به نمایش گذاشت. بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم چطور او در داستانی در مورد جایگاه ما در جهان، بیشتر به اکتشاف در این مفاهیم می پردازد.» نخستین تجربه سینمایی توماس فیلم مستقل سال ۲۰۱۲ «کودکان الکتریک» بود و الان مدتی است که انتظار می رفت او بتواند فرصت نخستین فیلم سینمایی بزرگ خود را پیدا کند چون پیش از این توانسته بود قراردادهایی برای کارگردانی بازگویی لایواکشن فیلم «پری دریایی کوچک» را با یونیورسال و اقتباس کتاب «در جستجوی آلاسکا» نوشته جان گرین را با پارامونت امضا کند. هر دوی این فیلم ها هنوز در مراحل تهیه و توسعه به سر می برند.

علاوه بر این، توماس اخیرا قراردادی امضا کرد تا روی صندلی کارگردانی پروژه علمی تخیلی «بدخیم» محصول کمپانی فاکس بنشیند. در عین حال، غیر از برادران دافر و شاون لیوای که سازندگان اصلی سریال علمی تخیلی «چیزهای عجیب» محصول نت فلیکس هستند، توماس تنها یکی از دو نفری است که توانسته شانس کارگردانی یکی از اپیزودهای این سریال را به دست بیاورد که محبوب ترین سریال تابستانی سال گذشته بود و به زودی فصل دوم آن از نت فلیکس پخش خواهد شد. نفر دیگری که این سریال را کارگردانی کرده، اندرو استنتون کارگردان «وال-ای» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج