۵۸۸۲۷۴
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

رابی و لتو با فیلم جوکر و هارلی کویین برمی‌گردند

درست یک روز بعد از انتشار خبر تولید فیلم سرگذشت «جوکر» به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی، استودیوی «برادران وارنر» از آغاز پیش‌تولید پروژه‌ای عظیم با محوریت دو شخصیت «جوکر» و «هارلی کویین» خبر داده است.

وب سایت آی ‌سینما: درست یک روز بعد از انتشار خبر تولید فیلم سرگذشت «جوکر» به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی، استودیوی «برادران وارنر» از آغاز پیش‌تولید پروژه‌ای عظیم با محوریت دو شخصیت «جوکر» و «هارلی کویین» خبر داده است. مانند فیلم موفق «جوخه انتحاری»، این‌بار هم جرد لتو و مارگو رابی نقش دو ضد قهرمان کتاب‌های مصور دی سی را ایفا خواهند کرد.

همچنین گلن فیکارا و جان ریکوآ دو سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال تلویزیونی «این ما هستیم» (محصول شبکه ان بی سی) مشغول مذاکرات نهایی هستند تا برای کارگردانی فیلم جدید جهان سینمایی «دی سی انترتینمنت» قرارداد ببندند.
رابی و لتو با فیلم جوکر و هارلی کویین برمی‌گردند

به گزارش «ورایتی»، استودیوی «وارنر» حاضر به انتشار هیچ‌گونه جزییاتی در ارتباط با خط اصلی داستان فیلم نشده و تنها به عبارت «یک داستان عاشقانه جنایی» بسنده کرده است. فیکارا و ریکوآ در گذشته تریلر جنایی «تمرکز» را با بازی رابی و ویل اسمیت کارگردانی کرده‌اند که در سال ۲۰۱۵ اکران شد. این زوج کارگردان همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم‌هایی همچون «دوستت دارم فیلیپ موریس»، «ویسکی تانگو فاکسترت» و «دیوانه، احمق، عشق» را در کارنامه دارند.

لتو و رابی دو ستاره محبوب فیلم «جوخه انتحاری» ساخته دیوید آیر هستند که در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت و به رغم واکنش منفی منتقدان، با ۷۴۵ میلیون دلار فروش جهانی به لحاظ تجاری به یکی از موفق‌ترین محصول وارنرها تبدیل شد. به علاوه، وارنرها پیشاپیش اعلام کرده‌اند ساخت دنباله «جوخه انتحاری» قطعی شده است.

دسامبر گذشته، استودیوی «برادران وارنر» از همکاری دوباره رابی و آیر در پروژه‌ای زنانه با عنوان «آژیرهای شهر گاتهام» خبر داد. این فیلم سینمایی با الهام از ماجراهای سه شخصیت شرور زن مجموعه کتاب‌های مصور دی سی شامل هارلی کویین، کت‌ومن (زن گربه‌ای) و پویزن آیوی (پیچک سمی) تهیه و تولید خواهد شد. اگرچه با این تفاصیل، به نظر می‌رسد تولید فیلم مشترک «جوکر-هارلی کویین» فعلا در اولویت قرار گرفته و «آژیرهای شهر گاتهام» به بعد از ساخت این پروژه موکول شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج