۵۸۸۲۷۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«بعضی‌ها داغش را ...»؛ بهترین کمدی تاریخ

بی‌بی‌سی با نظرسنجی از ۲۵۳ منتقد سینما از ۵۲ کشور فهرست ۱۰۰ فیلم کمدی تاریخ سینما را جمع‌آوری کرد.

هنرآنلاین: بی‌بی‌سی با نظرسنجی از ۲۵۳ منتقد سینما از ۵۲ کشور فهرست ۱۰۰ فیلم کمدی تاریخ سینما را جمع‌آوری کرد.

فیلم بعضی‌ها داغش را دوست دارند با بازی جک لمون، تونی کرتیس و مریلین مونرو در نظرسنجی بی‌بی‌سی به عنوان بهترین کمدی تاریخ سینما معرفی شد.

بی‌بی‌سی با نظرسنجی از ۲۵۳ منتقد سینما از ۵۲ کشور فهرست ۱۰۰ فیلم کمدی تاریخ سینما را جمع‌آوری کرد که فیلم بیلی وایلدر تولید ۱۹۵۹ در صدر قرار دارد.
«بعضی‌ها داغش را ...»؛ بهترین کمدی تاریخ

این فیلم درباره دو نوازنده بی‌کار با بازی لمون و کرتیس است که به طور تصادفی شاهد کشتار روز سینت والنتین هستند. آن‌ها از ترس گانگسترها خود را به شکل زنان درمی‌آورند و همراه گروهی از دختران نوازنده از شیکاگو به میامی می‌روند.

دکتر استرنج لاو (۱۹۶۴) شاهکار استنلی کوبریک در رده دوم فهرست بی‌بی‌سی است و فیلم‌های آنی هال (وودی آلن، ۱۹۷۷)، Groundhog Day به کارگردانی هارولد رامیس تولید ۱۹۹۳ و سوپ اردک (لئو مک‌کاری، ۱۹۳۳)، فهرست پنج فیلم اول فهرست را کامل می‌کنند.

زندگی برایان (تری جونز، ۱۹۷۹)، هواپیما! (جیم آبراهام، دیوید زوکر و جری زوکر، ۱۹۸۰)، زنگ تفریح (ژاک تاتی، ۱۹۶۷)، این اسپینال تپ است (راب راینر، ۱۹۸۴) و جنرال (کلاید براکمن و باستر کیتن، ۱۹۲۶) به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم فهرست قرار دارند.

چهار فیلم به کارگردانی چارلی چاپلین در فهرست حضور دارد: عصر جدید (۱۹۳۶) در رده ۱۲، دیکتاتور بزرگ (۱۹۴۰) در رده ۱۶، روشنایی‌های شهر (۱۹۳۱) در رده ۲۱ و جویندگان طلا (۱۹۲۵) در رده ۲۵٫

بیلی وایلدر بجز بعضی‌ها داغش را دوست دارند فیلم‌ آپارتمان (۱۹۶۰) را نیز در فهرست دارد که این فیلم در رده ۲۷ قرار گرفته است. وودی آلن نیز بجز آنی هال، فیلم زلیگ (۱۹۸۳) را در رده ۵۸ و عشق و مرگ (۱۹۷۵) را در رده ۶۹ فهرست دارد.

گوینده خبر: افسانه ران برگندی (آدام مکی، ۲۰۰۴) با قرار گرفتن در رده ۳۳ در میان فیلم‌های اکران شده در این قرن بالاترین رتبه را کسب کرده است، در حالی که تونی اردمان به کارگردانی مارن آده جدیدترین فیلم فهرست است. این کمدی آلمانی-اتریشی در رده ۵۹ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج