۵۸۸۳۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی ساعت هوشمند سامسونگ در IFA

شرکت سامسونگ در تاریخ ۳۰ آگوست (هفته آینده) در نمایشگاه IFA قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خودش را معرفی کند. محصولی که به احتمال زیاد Gear S۴ نام خواهد داشت.

مجله دیجی کالا - مرجان گودرزی: شرکت سامسونگ در تاریخ ۳۰ آگوست (هفته آینده) درنمایشگاه IFA قصد دارد نسل جدید ساعت‌های هوشمند خودش را معرفی کند. محصولی که به احتمال زیاد Gear S۴ نام خواهد داشت.
معرفی ساعت هوشمند سامسونگ در IFA
دی جی کوه رییس موبایل سامسونگ در گفت‌و‌گو با سایت CNBC این خبر را تایید کرد اما بیشتر از این درباره نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear S صحبت نکرد. به همین دلیل هیچ چیز درباره مشخصات سخت‌افزاری این محصول نمی‌دانیم. اما به احتمال زیاد نام جدید این ساعت‌‌ هوشمند جدید سامسونگ Gear S4 باشد.

آخرین مدل ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 نام داشت که سال گذشته همین موقع معرفی شده بود و با قیمت ۳۵۰ دلار در مهر ماه راهی بازار شد. این شرکت قصد دارد دقیقا یک سال پس از عرضه Gear S3 مدل جدیدتر را راهی بازار کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت هوشمند مدلی داشت که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل قصد دارد مدلی از اپل واچ ۳ راهی بازار کند که به تنهایی از شبکه LTE پشتیبانی می کند.

سری Gear S سامسونگ قابلیت‌های مناسب و پیشرفته‌ای دارند که کاربری آسان و بی‌دردسر در کنار زیبایی در طراحی آن‌ها از ویژگی های بارز این ساعت‌های هوشمند است و بی‌صبرانه منتظر نسل بعدی این ساعت‌های هوشمند و آشنایی با قابلیت‌های جدیدشان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج