جاباما
۵۸۸۳۷۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت آیفون ۸ لو رفت

یکی از منابع داخلی اپل ادعا کرده است که قیمت آیفون ۸ (Apple iPhone ۸) کمتر از ۱۰۰۰ دلار نخواهد بود. ما همچنین می‌دانیم این گوشی در سه نسخه مختلف از نظر حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: یکی از منابع داخلی اپل ادعا کرده است که قیمت آیفون ۸ (Apple iPhone ۸) کمتر از ۱۰۰۰ دلار نخواهد بود. ما همچنین می‌دانیم این گوشی در سه نسخه مختلف از نظر حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.
قیمت آیفون 8 لو رفت

آیفون ۸ اپل به خاطر یک دلیل، یکی از بهترین و جذاب‌ترین گوشی های هوشمند سال جاری بازار جهانی خواهد بود. امسال، دهمین سالگرد فروش آیفون های اپل بود و به همین خاطر انتظار می‌رود اپل طبق روال چند سال گذشته خود تصمیمی برای عرضه یک نسخه بهبود یافته از دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۸ پلاس خود را نداشته و در عوض یک نسخه به مراتب پریمیوم‌تر از هر جهت را روانه بازار خواهد کرد.

اما ظاهرا قیمت آیفون ۸ نیز تحت تاثیر افزایش سطح آن قرار خواهد گرفت. منابعی غیرقابل ذکر در کمپانی اپل ادعا کرده‌اند که قیمت پایه آیفون مدل ۲۰۱۷ از ۱۰۰۰ دلار آغاز خواهد شد! در همین راستا پیشتر نیز ما شنیده بودیم که این گوشی در سه نسخه مختلف با حافظه‌های داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی آن در حدود ۹۹۹ دلار خواهد بود.
قیمت آیفون 8 همانند امکانات او، بالا خواهد بود!

این قضیه نشان دهنده روند افزایشی قیمت گوشی‌های هوشمند از سال گذشته است: سامسونگ در حالی از گلکسی نوت 8 با قیمت حدود 950 دلار رونمایی کرده است که نسبت به قیمت نوت 7 سال پیش نزدیک به 100 دلار گران‌تر شده است و کمپانی دیگری نظیر وان پلاس نیز پرچمدار جدید خود را با افزایش قیمت 100 دلاری روانه بازار کرده است.

اما به چه دلیلی قیمت آیفون 8 به یکباره اینقدر گران خواهد شد؟ انتظار می‌رود آیفون جدید اپل از یک سبک طراحی جدید همراه با قاب پشتی شیشه‌ای و نمایشگری با حداقل حاشیه‌های جلویی برخوردار باشد. این گوشی همچنین می‌تواند دروازه‌ای بسیار عالی برای ارائه قابلیت واقعیت افزوده (AR) توسط اپل باشد. از دیگر نکات برجسته‌ی این گوشی نیز می‌توان به عملکردی به مراتب بهتر از خانواده آیفون 7 و همچنین افزایش کیفیت دوربین آن اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید مغز خر خورده باشم تا اینو بخرم

    • دانیال

      فقط سامسونگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج