۵۸۸۵۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صدور حکم شهردار، در حال طی فرآیند قانونی

نجفی درباره صدور حکمش درباره شهرداری تهران از سوی وزارت کشور گفت: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می‌کند، اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.

خبرگزاری ایسنا: نجفی درباره صدور حکمش درباره شهرداری تهران از سوی وزارت کشور گفت: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می‌کند، اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.

محمد علی نجفی در حاشیه جلسه شورای معاونان شهرداری تهران جلسه صبح امروز با مدیران شهری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم مدیران با همان قدرتی که کار را دنبال می کردند فعالیت خود را ادامه دهند.

شهردار تهران تاکید کرد: فعالیت‌هایی مثل نمایشگاه عطر سیب، طرح استقبال از مهر، فعالیت‌های شهرداری در برگزاری پرشکوه اربعین حسینی و نمایشگاه باز باران که طی یک ماه آینده باید از سوی شهرداری تهران انجام شود، از موضوعات فوریت داری بود که در جلسه پیرامون آنها صحبت شد. در این جلسه قرار شد شهرداری تهران طبق برنامه‌هایی که از قبل پیش بینی شده در هر چهار مورد اقدام کند.

وی درباره تغییر احتمالی معاونت های شهرداری تهران ابراز کرد: موضوع جلسه درباره تغییر و تحول نبود؛ بلکه موضوع جلسه حول آشنایی و ارایه فعالیت‌ها و برنامه بخش‌های مختلف شهرداری بود.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، نجفی درباره صدور حکم شهرداری تهران از سوی وزارت کشور نیز افزود: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می کند اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج