۵۸۸۶۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تیم کوک به اشتباه، آیفون ۸ را لو داد!

به‌تازگی، رئیس اپل تصویری را منتشر کرده است که تأیید می‌کند پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی آیفون ۸، یک گوشی کشیده خواهد بود.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: به‌تازگی، رئیس اپل تصویری را منتشر کرده است که تأیید می‌کند پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی آیفون ۸، یک گوشی کشیده خواهد بود.
تیم کوک به اشتباه، آیفون 8 را لو داد!

در اوایل امروز، تیم کوک تصویری را از خود در یکی از کارخانه‌های تأمین‌کننده برای محصولات اپل در سینسیاتی در ایالت اوهایو آمریکا منتشر کرد. با اینکه شاید حضور وی در این کارخانه چندان با اهمیت به‌نظر نرسد، اما کافی است کمی به برآمدگی جیب رئیس اپل دقت کنید تا محصولی را که یک سال برای عرضه آن لحظه‌شماری کردید؛ پیدا نمایید. البته پیش از توجه به این شایعه، باید مدنظر داشته باشید که شاید تیم کوک تنها به دنبال سرگرم کردن شایعه‌پردازان بوده است؛ شاید هم با زیرکی، تصمیم داشته تا بخشی از شایعات مربوط به پرچم‌دار جدید اپل را تأیید کند.

در جیب رئیس اپل، به‌نظر می‌رسد که یک گوشی کشیده وجود دارد که دلیل ابعاد غیرمتعارف آن در میان محصولات این شرکت ساکن در کوپرتینو، احتمالاً آیفون ۸ خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، آیفون ۸ به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز می‌شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا طراحی کشیده‌تری در مقایسه با آیفون‌های قبلی با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ داشته باشد.
تیم کوک به اشتباه، آیفون 8 را لو داد!

وب‌سایت BGR نیز موفق شده است تا ابعاد گوشی احتمالی جدید اپل را که در جیب تیم کوک رؤیت شده؛ به طور تقریبی حدس بزند. بر همین اساس، ابعاد آیفون ۸ برابر با ۱۵۶ در ۷۴ میلی‌متر خواهد بود؛ برای مقایسه، باید اشاره کرد که ابعاد آیفون ۷ برابر با ۱۳۸. ۳ در ۶۷.۱ میلی‌متر و ابعاد مدل بزرگ‌تر این گوشی یعنی آیفون ۷ پلاس، ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ میلی‌متر است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، آیفون ۸ از نظر ابعاد تفاوت فاحشی با آیفون ۷ خواهد داشت؛ با این‌حال در مقایسه با آیفون ۷ پلاس، کمی کشیده‌تر است و البته عرض کم‌تری در مقایسه با آیفون ۵.۵ اینچی ۲۰۱۶ اپل دارد.

به همین جهت، گمان می‌رود که یک نمایشگر ۵.۷ اینچی یا نزدیک به این ابعاد در گوشی آیفون ۸ به کار گرفته شده باشد که با شایعات گذشته مبنی بر عرضه آیفون پرچم‌دار جدید اپل با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی هم‎خوانی دارد. البته، باید توجه داشته باشید که کمی اختلاف در ابعاد نهایی آیفون ۸ وجود خواهد داشت اما اگر برآمدگی داخل جیب تیم کوک، پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها باشد؛ باید خود را برای عرضه گوشی بدون حاشیه اپل با طراحی کشیده و نمایشگر بدون حاشیه آماده کنید.

چندان فاصله زمانی زیادی تا معرفی آیفون‌های جدید اپل نداریم؛ براساس شایعات، هفته آینده دعوت‌نامه‌های مربوط به مراسم اپل فرستاده خواهد شد و ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) پرچم‏دار جدید اپل یعنی آیفون ۸ یا آیفون پرو معرفی ‌می‌شود. با توجه به گزارش‌های اخیر، آیفون ۸ به همراه آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس رونمایی خواهد شد؛ هرچند، دو آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس مانند آیفون ۸ تغییرات چشمگیری ندارند.

شایعات جدید نیز نشان می‌دهد که اپل آیفون ۸ را با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی آن عرضه خواهد کرد و البته برای خرید دو مدل دیگر از آیفون ۸ با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. علاوه‌براین، گمان می‌رود که رنگ‌بندی آیفون پرچم‌دار جدید اپل به مشکی، نقره‌ای و یک رنگ طلایی جدید که البته همان مسی است؛ محدود خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج