۵۸۸۶۴۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

مهندسان تست گوگل چه کارهایی انجام می‌دهند؟

بخش مهندسان تست گوگل موسوم به Test Engineer یکی از کارگروهای تخصصی شرکت گوگل است که از طریق آزمایش‌های مختلف سرویس‌ها و محصولاتی که از سوی گوگل عرضه می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وب سایت شبکه - حمیدرضا تائبی: بخش مهندسان تست گوگل موسوم به Test Engineer یکی از کارگروهای تخصصی شرکت گوگل است که از طریق آزمایش‌های مختلف سرویس‌ها و محصولاتی که از سوی گوگل عرضه می‌شوند را مورد بررسی قرار می‌دهند. این گروه محصولاتی که مردم به‌طور مستقیم از آن‌ها استفاده می‌کنند، همچون جیمیل و موتور جست‌وگر را به روش‌های مختلف آزمایش‌ می‌کنند تا کیفیت این محصولات را بهبود بخشند.
مهندسان تست گوگل چه کارهایی انجام می‌دهند؟

مهندسان این بخش برای آن‌که بتوانند آزمایش‌ها را به درستی انجام دهند نه تنها به تخصص‌های مختلف مهندسی و مهارت‌های بالا نیاز دارند، بلکه باید از قدرت خلاقیت بالایی نیز برخوردار باشند. گوگل تنها از طریق این آزمایش‌ها اطمینان حاصل می‌کند سرویس‌ها و محصولاتی که طراحی کرده است مورد نیاز مردم خواهد بود.
هر یک از مهندسان این بخش نقش‌های تعریف شده‌ای دارند. جالب آن‌که گوگل در وبلاگ این شرکت نوشته است که مهندسان بخش آزمایش همانند چسبی هستند که برای اجرای مطمئن و قابل اعتماد یک محصول از افراد مختلفی همچون مدیران بخش تولید، تیم‌های توسعه، طراحان تجربه کاربری، متخصصان انتشار محصول، آزمایش‌کنندگان نسخه بتا و حتا تعداد محدودی از کاربران نهایی استفاده می‌کنند تا در نهایت تاییدیه نهایی یک محصول را صادر کنند.
مهندسان تست گوگل چه کارهایی انجام می‌دهند؟

این مهندسان با آغاز هفته کاری این سوال را از خود می‌پرسند که چگونه قادر هستیم یک چرخه توسعه محصول کارآمد را پیاده‌سازی کنیم، به شکلی که در نهایت کاربران نهایی از خروجی کار خرسند باشند؟ نقش مهندسان آزمایش در زمینه محصولات و سرویس‌های رایگان گوگل همچون موتور جست‌وگر، جیمیل و داکس پر رنگ‌تر از نقشی است که در زمینه نسخه‌های تجاری دارند. به عبارت دقیق‌تر این مهندسان تا حد امکان سعی می‌کنند بهترین و راحت‌ترین ویژگی‌ها را در نسخه‌های رایگان محصولات گوگل قرار دهند.
مهندسان تست گوگل چه کارهایی انجام می‌دهند؟

در اوایل آغاز به کار گوگل گروه کوچکی از مهندسان این شرکت بر این باور بودند که این شرکت باید از یک متدولوژی تکرارشونده برای توسعه نرم‌افزارها استفاده کند. اینکار باعث می‌شود تا فرآیند آزمایش به طور مداوم ادامه پیدا کرده و کیفیت محصولات بهبود یابد. آن‌ها موفق شدند بر مبنای این ایده بهترین راه‌کارهای عملی آزمایش را در اختیار تیم‌های مختلف گوگل قرار دهند که از آن جمله به Test Certified Program و Testing on the Toilet می‌توان اشاره کرد.
این تاکید بر آزمایش در نهایت باعث شد تا فرآیند آزمایش محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به یکی از چرخه‌های عادی شرکت گوگل تبدیل شود. امروزه مهندسان واحد آزمایش اینکار را در جهت بهبود کیفیت محصولات انجام می‌دهند. در نتیجه هیچ محصول نهایی پیش از تایید این گروه به‌طور رسمی در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.
مهندسان تست گوگل چه کارهایی انجام می‌دهند؟

چالش‌های روزانه مهندسان بخش آزمایش

خودکارسازی فرآیند اعتبارسنجی دستی محصولاتی که قرار است منتشر شوند. این خودکارسازی به طراحان وقت بیشتری می‌دهد تا مشکلات احتمالی را پیش از انتشار نهایی مورد بررسی قرار دهند.

طراحی و پیاده‌سازی یک راهکار خودکارسازی برای نظارت بر میزان مصرف باتری از سوی اندروید

کیفیت‌سنجی اگر از یک مجموعه داده‌ای بالغ بر میلیاردها موجودیت در ارتباط با محصولی استفاده شده باشد.

نوشتن یک بسته آزمایش خودکار معتبر

مطالعه پروپوزال‌های مهندسی طراحی برای اطلاع پیدا کردن از جدیدترین ویژگی‌ها به منظور ارائه پیشنهادی در ارتباط با اینکه فرآیند آزمایش‌پذیری در کجا و چه مکانی به مرحله اجرا در آید.

پژوهش عمیق در ارتباط با Stack Trace که از سوی کاربران و از طریق سامانه دریافت بازخوردها دریافت شده است.

جست‌وجوی عمیق کدهای پایه به منظور شناسایی مالک اصلی کدها

سازمان‌دهی یک تیم کاری که به سایر تیم‌های شرکت یاد دهد چگونه از بهترین رویکردهای آزمایشی در ارتباط با وظایف خود استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج