۵۸۸۶۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حجازی: نتایج استقلال جای دفاع ندارد

آتیلا حجازی مربی و بازیکن سابق استقلال معتقد است که این باشگاه باید به علیرضا منصوریان تا نیم‌فصل فرصت بدهد.

ورزش سه: آتیلا حجازی مربی و بازیکن سابق استقلال معتقد است که این باشگاه باید به علیرضا منصوریان تا نیم‌فصل فرصت بدهد. حجازی درخصوص عملکرد استقلال در ۵ هفته ابتدایی، گفت: عملکرد استقلال جای دفاع برای کسی باقی نمی‌گذارد. این تیم از ۵ بازی ۳ بار شکست خورده و فقط ۱ گل زده است و هرگز یاد نداریم که استقلال چنین شروع ضعیفی داشته باشد. به هر حال هواداران هم حق دارند ناراحت باشند چون فصل گذشته به خوبی به کادر فنی و بازیکنان فرصت داده شد و ثمره‌اش را نیز دیدند.

وی ادامه داد: هواداران، استقلال را با رقیب سنتی مقایسه می‌کنند. اگر پرسپولیس بازی بعدی را ببرد اختلاف این تیم با استقلال به ۹ امتیاز خواهد رسید که این اصلا برای هواداران استقلال جالب نیست. نکته جالب این است که دوستان شعار قهرمانی می‌دهند ولی به نظر من فقط شعار دادن قشنگ نیست و باید حرف‌‌ها نیز عملی شود.

حجازی در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: به نظر من شرایط استقلال قابل تغییر است و این تیم می‌تواند یک کام‌بک رویایی داشته باشد. البته بازی بعدی با ذوب آهن بسیار سخت است و معلوم نیست استقلال از چه زمانی می‌خواهد بردهایش را شروع کند. ما نمی‌دانیم ایراد کار کجاست ولی امیداریم شرایط استقلال تغییر کند.

حجازی در مورد بحث ماندن یا برکناری منصوریان گفت: اگر قرار باشد کادر فنی را تغییر بدهند در ایران گزینه‌ای وجود ندارد و از طرفی پیدا کردن مربی خارجی خوب و کارنامه‌دار بسیار سخت است. فکر می‌کنم مسئولان استقلال در این زمینه دچار چالش هستند ولی به نظر من باید به منصوریان تا نیم‌فصل فرصت بدهند و بعد از آن شرایط را بررسی کنند و در مورد کادر فنی تصمیم بگیرند. استقلال بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند به لیگ برتر برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج