۵۸۸۶۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: نتایج استقلال در شأن تیم نیست

پیشکسوت استقلال گفت: در تاریخ استقلال سابقه نداشته که تیم در پنج بازی تنها یک گل به ثمر برساند.

خبرگزاری تسنیم: شاهین بیانی درباره نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: زدن یک گل در ۵ بازی نشان می‌دهد که ضعیف کار کرده‌اند. از سال گذشته، هواداران، مدیرعامل و هیئت مدیره از منصوریان حمایت کردند، اما امسال بازی‌هایی از استقلال می‌بینیم که در خور و شأن تیم نیست و مردم خسته شده‌اند. قرار گرفتن در انتهای جدول آمار و زدن یک گل آمار ضعیفی است. از آن طرف، پرسپولیس، هم خوب بازی کرده و هم خوب نتیجه می‌گیرد. همین مسئله هواداران ما را آزرده خاطر کرده است.

وی افزود: منصوریان بهتر از هر کسی وضعیت را درک می‌کند و باید تصمیم درستی بگیرد. اگر او بخواهد بماند و موفق شود، باید تحولی بزرگ ایجاد و ۴،۵ بازیکن را از ترکیب خارج کند تا از این بحران خارج شود. اگر قرار به رفتن منصوریان باشد، باید ببینیم چه کسی را می‌خواهند جایگزین او کنند. در ایران گزینه‌ای نداریم و اگر هم باشد طبق معمول سراغ پرویز مظلومی می‌روند. استقلال مربی بزرگ خارجی می‌خواهد، مربیان بلوک شرق می‌توانند خوب باشند، چون با سبک فوتبال ما آشنایی دارند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: یک زمان، تیم خوب بازی کرده، اما نتیجه نمی‌گیرد و می‌گوییم بدشانس است. کاری به نتایج نداریم، اما استقلال بد بازی می‌کند. تنها برابر تراکتورسازی آن هم برای دقایقی خوب بودیم. وقتی خوب بازی نکنید مردم ناراضی می‌شوند. خوب نتیجه گرفتن پرسپولیس هم ناراحتی هواداران را بیشتر کرده است. به نظرم، منصوریان آنقدر باهوش است که تصمیمی بگیرد که هم به خودش لطمه نزند و هم استقلال.

بیانی ادامه داد: پنجشنبه در جریان بازی پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران، همه پیشکسوتان از نتایج تیم ناراحت بودند. در تاریخ استقلال سابقه نداشته که ۵ بازی تنها یک گل زده داشته باشد. استقلال سال گذشته، در ابتدای فصل بدترین سال خود را سپری می‌کرد، اما هر بازی گل می‌زد. وقتی به سن و سال بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند، نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که منصوریان امسال دنبال جام است، اما در مصاحبه‌هایش می‌گوید چهار، پنج سال دیگر استقلال آرمانی را می‌بینید. جذب نفرات سی و پنج ساله و صحبت از موفقیت تیم در سال‌های آینده با همدیگر همخوانی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج