جاباما
۵۸۸۷۲۴
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

شورلت پیکاپ ZR۲ به پیست های آفرود می آید

مسابقات آفرود وگاس تا رینو، یکی از سخت ترین مسیرهای آفرودی در ایالات متحده ی آمریکا به حساب می آید. تیم پر قدرت Hall Racing با شورلت پیکاپ ZR۲ برای قدرت نمایی این خودروی غول پیکر آمریکایی جدید وارد پیست شد.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: در مسابقات آفرود وگاس تا رینو، یکی از سخت ترین مسیرهای آفرودی در ایالات متحده ی آمریکا به حساب می آید. تیم پر قدرت Hall Racing با شورلت پیکاپ ZR۲ برای قدرت نمایی این خودروی غول پیکر آمریکایی جدید وارد پیست شد. امسال برگزار کنندگان مسابقات باجا ۱۰۰۰ از مکزیک با همکاری Hall Racing در تلاش بودند که شورلت پیکاپ ZR۲ را وارد ترکیب تیم خود نمایند.
شورلت پیکاپ ZR2 به پیست های آفرود می آید

شورلت پیکاپ ZR۲این خودرو نسبت به سایر مدل های استاندارد کمپانی شورلت تغییرات کمی داشته و با تلاش این دو تیم قدرتمند هم بلاخره در ترکیب تیم آفرود کشور ایالات متحده برای اولین بار قرار گرفت. شورلت کلرادو ZR۲ دمپرهای پرقدرتی برای زمین های آفرودی و مسابقات افرود دارد که یکی از مزیت های این خودروی غول پیکر به حساب می آید.
شورلت پیکاپ ZR2 به پیست های آفرود می آید
تغییراتی که تیم Hall Racing برای این مسابقه به روی این خودرو ایجاد کرده بودند شامل قراردادن مخزن سوخت ۱۶۶ لیتری، صندلی های اسپرت مسابقه ای، چراغ های مسابقه ای، بی سیم و یک سیستم مسیریابی GPS می باشد. یک سری تغییرات کوچکی هم به روی دمپرها صورت گرفته بود که برای قسمت های مختلف مسیر به مشکل بر نخورد. این خودرو بدون توجه به دسته بندی های مسابقه در کلاس خودروهای معمولی قرار گرفت.
شورلت پیکاپ ZR2 به پیست های آفرود می آید

کمپانی شورلت در این میان قصد داشت که از پرفورمنس قطعاتی که در این خودرو استفاده کرده بود باخبر شود و راس اوبلنس، مسئول بخش موتورهای اسپرت کمپانی جنرال موتورز آمریکا، اعلام کرد که : اجزای مورد آزمایش در این وانت پیکاپ، برای افزایش قابلیت‌های آفرودی خودروی ZR۲ در نظر گرفته شده است.

شورلت پیکاپ ZR۲ZR۲ دارای یک موتور ۳.۶ لیتری V۶ و یک جعبه دنده ی اتوماتیک ۸سرعته می باشد که در نوع خود بی نظیر است. فاصله ی عرضی چرخ های شورلت کلرادو برای شرایط مسابقه ای، ۲اینچ بیشتر از حالت استاندارد است. چند Rocker هم برای عملکرد بهتر سیستم کمک فنرها در زمین های دشوار و صخره ای نیز قرارداده شده است.

در این مسابقه رانندگان خودروهای فورد، رتبه‌‌های اول تا سوم را در بخش Trick Truck به دست آوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج