۵۸۸۹۳۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کسبه پلاسکو با مجلس مکاتبه کنند

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: از پشت تریبون به کسبه پلاسکو اعلام می‌کنیم که درباره مشکلات خود حتما با کمیسیون عمران مجلس مکاتبه داشته باشند تا از این طریق مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد. لافبا

خبرگزاری میزان: رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: از پشت تریبون به کسبه پلاسکو اعلام می‌کنیم که درباره مشکلات خود حتما با کمیسیون عمران مجلس مکاتبه داشته باشند تا از این طریق مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.
لافبا

محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به تسهیلات گرانقیمت به کسبه پلاسکو گفت: از همان روز نخست بررسی این پرونده قرار بود تسهیلات ارزان قیمت به کسبه پلاسکو داده شود بنابراین هر دستگاهی نسبت به بررسی رفع مشکلات کسبه پلاسکو قصور کند مجلس باید نسبت به آن واکنش نشان داده و به آن مسئله ورود کند.

وی تاکید کرد: قطعا اعضای کمیسیون عمران مجلس هم به مشکلات کسبه پلاسکو و نظارت بر تعهدات وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط درباره رفع مشکلات، ورود خواهند داشت.

رضایی‌کوچی خاطرنشان کرد: طبق آخرین جلسات برخی دستگاه‌ها از جمله وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» متعهد شدند تا نسبت به پوشش بیمه‌ای و پرداخت تسهیلات به کسبه پلاسکو اقدام کنند.

وی بیان داشت: همچنین بنیاد مستضعفین به عنوان مالک ساختمان پلاسکو قول داده بود که به سرعت جایگزینی برای ساختمان پلاسکو احداث کند لذا تاکنون اگر این ارگان‌ها نساخته‌اند و ارائه خدمات نکرده‌اند به عنوان نماینده مجلس وظیفه داریم که از حقوق کسبه پلاسکو دفاع کنیم.

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی مجلس تصریح کرد: از پشت تریبون خبرگزاری میزان به کسبه پلاسکو اعلام می‌کنیم که درباره مشکلات خود حتما با کمیسیون عمران مجلس مکاتبه داشته باشند تا از این طریق مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج