۵۸۸۹۷۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قسمت آخر فصل هفتم «بازی تاج و تخت» لو رفت

هکرها روز گذشتهجزییات طرح فیلمنامه قسمت هفتم فصل هفتم «بازی تاج و تخت» را منتشر کردند.

وب سایت آی ‌سینما: هکرها روز گذشته جزییات طرح فیلمنامه قسمت هفتم فصل هفتم «بازی تاج و تخت» را منتشر کردند. این سند بخشی از اطلاعات اخیرا به سرقت رفته‌ای است که به دنبال حمله گسترده هکرهای ناشناس به شبکه رایانه‌ای شبکه تلویزیونی «اچ بی او»، به بیرون درز کرده است. خط داستانی قسمت پایانی فصل هفتم به نام «اژدها و گرگ» که امروز از شبکه اچ بی او پخش می‌شود بخشی از فیلمنامه کامل این اپیزود است.
قسمت آخر فصل هفتم «بازی تاج و تخت» لو رفت

به گزارش «ایندیپندنت»، هکرهای ناشناسی که با امضای «آقای اسمیت» اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه شبکه اچ بی او کرده‌اند علاوه بر فیلمنامه «بازی تاج و تخت»، قرارداد کارمندان و دست‌اندرکاران این سریال را هم منتشر کرده‌اند.

شبکه اچ بی او در واکنش به ادامه انتشار غیر قانونی اطلاعات و اسناد خود از سوی هکرها بیانیه‌ای منتشر کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده: «ممکن است هکرها با هدف جلب توجه رسانه‌ها به انتشار بخش‌هایی از اطلاعات به سرقت رفته ادامه بدهند. با این حال، ما تصمیم نداریم خودمان را درگیر بازی آنها کنیم.»

این سارقان اینترنتی در ازای توقف انتشار اطلاعات اچ بی او، دست‌کم مبلغ ۶ میلیون دلار درخواست کرده‌اند. این در حالی است که آمار فصل هفتم «بازی تاج و تخت» نشان می‌دهد حمله هکرها تاثیر چندانی در میزان مخاطبان سریال نداشته و حتی در چندین مورد رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      با عرض سلام خدمت دوستان قسمت آخر فصل هفتم GOT رو هم دیدیم فصل آخر احتمالا میره تا 2019 چند وقت پیش یه فیلمنامه از فصل هشت پخش شد که هر قسمت از فصل هفت اومد مشخص شد اون فیلمنامه درست تر بوده و میخوام خلاصه ای از فصل هشت و سرنوشت شخصیت های اصلی سریال رو براتون اسپویل کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج