۵۸۹۰۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اکرمی: مسئولان از اتاق خود به میان مردم بیایند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئولان برای اینکه بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند، باید از اتاق‌هایشان بیرون بیایند و به میان مردم بروند.

خبرگزاری ایلنا: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئولان برای اینکه بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند، باید از اتاق‌هایشان بیرون بیایند و به میان مردم بروند.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی با اشاره به هفته دولت و حادثه تروریستی ۸ شهریور دفتر نخست وزیری در سال ۶۰ گفت: شهریورماه در انقلاب اسلامی یک ماه ویژه به حساب می‌آید، در این ماه کشورمان شاهد اتفاقات زیادی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی مهمی که در شهریور ماه در تاریخ سیاسی ایران افتاده است، بیان کرد : شهریور سال ۲۰ رضاخان از ایران رانده شد و محمدرضا شاه به جای او نشست، شهریور ۵۷ جمعه سیاه رخ داد و هشتم شهریور ۶۰ انفجار دفتر نخست وزیری صورت گرفت.

اکرمی با بیان اینکه شهادت رجایی و باهنر شهریور را ویژه‌تر کرد، گفت: بعد از انفجار مقر نخست‌وزیری، هفته دولت در تقویم جمهوری اسلامی ایران جای گرفت. از سال ۶۱ تاکنون که ۳۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد در این هفته، دولتمردان گزارش‌های خود را به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

وی در ادامه تشریح کرد: می‌توانیم از این شهدای بزرگوار که انسان‌‌های دلسوز و خیرخواه و دانا بودند کار فرهنگی، اخلاقی و انقلابی را یاد بگیریم. شاهد هستیم که در هفته دولت کلنگ‌زنی‌های فراوان صورت می‌گیرد و مسئولان نظام به دیدار رهبری می‌روند.

اکرمی خاطرنشان کرد: منافقان طی سال ۵۹ تا ۶۱ داغ بسیار سنگینی بر دل مردم گذاشتند ما باید راه این عزیزان را ادامه بدهیم.

نماینده مردم سمنان در چهارمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت در دوره دوازدهم گفت: ۱۶ وزیر از مجلس رای آوردند چالش‌ها و فرصت‌ها کاملا مشخص است. اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که بحث اصلی کشورمان است، باید با تلاش همه‌جانبه و سرمایه‌گذاری قوی امکان‌پذیر شود.

اکرمی تاکید کرد: مسئولان باید از اتاق‌های خودشان فاصله بگیرند و بین مردم بیایند. آنان باید اتاق فکر تشکیل دهند و برای بیکاری که در کشور وجود دارد، چاره‌جویی کنند.

وی در ادامه تشریح کرد: هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور، سرگردان است. باید برای این‌ها فکری کرد. باید راه‌هایی را که می‌شود تولید، اشتغال و بازار کاری نیرومند داشت را بررسی کرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از جوانان ما تحصلیکرده هستند، عنوان کرد: باید بدانیم وقتی جوانی از تحصیل فارغ می‌شود می‌تواند مشغول به کار شود یا خیر. اتاق فکر و مشاوران در این زمینه باید چاره‌ای بیندیشند.

وی ادامه داد: ما در بحث مدیریت‌هایمان مشکلات فراوانی داریم. در خیابان فدائیان اسلام آتش سوزی می‌شود و بیت المال می‌سوزد، چرا نباید دستگاه‌های مکانیزه در کشور وجود داشته باشد تا مقابل این ضرر‌ها گرفته شود. همه باید باهم مشارکت داشته باشیم تا مسائل و مشکلات از میان برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج