۵۸۹۱۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش واعظی به ادعای تغییر اتوبوسی مدیران

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با رد تغییر اتوبوسی مدیران در دولت دوازدهم گفت: برای همه مدیران و کارمندان احترام قائلیم، ما در دولت یازدهم هم این کار را نکردیم، در دولت دوازدهم هم این طور نخواهد بود.

خبرآنلاین: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با رد تغییر اتوبوسی مدیران در دولت دوازدهم گفت: برای همه مدیران و کارمندان احترام قائلیم، ما در دولت یازدهم هم این کار را نکردیم، در دولت دوازدهم هم این طور نخواهد بود.

محمود واعظی در واکنش به اظهارات برخي نمایندگان مجلس هنگام بررسی صلاحیت و برنامه‎های وزرای پیشنهادی مبني بر اجتناب از تغییر اتوبوسی مدیران دولتی، گفت: ما حتی در دولت یازدهم که کار را از دولت دهم تحویل گرفتیم، این کار را نکردیم، چون اعتقادی به این کار نداریم.

وی با بیان اینکه برای همه مدیران و کارمندان احترام قائلیم، افزود: ما در دولت یازدهم هم این کار را نکردیم، در دولت دوازدهم هم این طور نخواهد بود. مگر اینکه مدیر یا مسئولی در تهران یا سایر استان ها به رأی مردم که به وجود یک تفکر و اندیشه در دولت رأی دادند احترام نگذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره احتمال تغییر استانداران و فرمانداران نيز گفت: ارزیابی وزارتخانه ها از جمله وزارت کشور جزء اساس کار است. در دولت قبل هم همیشه روش ما این بود. اگر بر اساس ارزیابی‌ها مسئولی در جای دیگری بتواند بهتر خدمت کند، جابه جا می شود یا اگر فردي به هر دلیلی در کارش موفق نباشد، جایش را به کس دیگری می دهد.

واعظی یادآور شد: در ابتدای دولت دوازدهم آقای رئیس جمهور گفت یک ارزیابی از همه معاونان، روسای سازمان ها و مدیران عالی کشور انجام شود. این ارزیابی فقط محدود به استانداران نیست. براساس ارزیابی مذکور، پیشنهادها ارائه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج