جاباما
۵۸۹۱۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازنگری در تعرفه اینترنت TD-LTE

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بازنگری در تعرفه اینترنت TD-LTE بر اساس حجم مصرفی تا نیمه دوم سال جاری خبر داد.

وب سایت کلیک - مهدی فوقی: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بازنگری در تعرفه اینترنت TD-LTE بر اساس حجم مصرفی تا نیمه دوم سال جاری خبر داد.
بازنگری در تعرفه اینترنت TD-LTE

صادق عباسی شاهکوه معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ساماندهی و ایجاد مدل سرویس دهی جدید برای استفاده بیشتر کاربران با هزینه پایین‌تر از اینترنت نسل چهارم ثابت یا همان TD-LTE گفت: قرار است در تعرفه اینترنت TD-LTE بازنگری انجام شود تا کاربران در مدل جدیدی سرویس داشته باشند.

عباسی شاهکوه با بیان اینکه تعرفه گذاری اینترنت نسل چهارم ثابت در تمام دنیا بر اساس سرویس حجمی است، عنوان کرد: فناوری اینترنت نسل چهار ثابت یا همان TD-LTE در تمام دنیا بر اساس سرویس حجمی محاسبه می‌شود. این شبکه اتصال محور است و در شبکه‌های بدون سیم محدودیت آنتن و فرکانس دارد به همین دلیل نمی‌توان مدل تعرفه گذاری حجمی را متوقف و سرعت را جایگزین کنیم.

وی افزود: در فناوری TD-LTE به دلیل سرعت ۴۰ تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه با بهترین حالت آنتن‌دهی و فرکانس، امکان داد تا حجم بسته اینترنت مشترک سریع‌تر از تصورش به مقصد برسد. از طرفی نرخ‌های فعلی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال بازبینی است که به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری به نتیجه نهایی برای تعرفه اینترنت نسل چهارم ثابت می رسیم.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه تکنولوژی وایمکس در حال منسوخ شدن است، گفت: سازمان تنظیم مقررات به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت بی‌سیم وایمکس اجازه می‌دهد که سرویس خود را به سمت اینترنت پرسرعت ثابت نسل چهارم TD-LTE ببرند.

گفتنی است؛ مدتی قبل بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بازبینی در فروش حجمی اینترنت ثابت خانگی ADSL و اینترنت موبایل ۳G و ۴G که وزیر ارتباطات بر روی آن تاکید بسیار زیادی دارد، خبر داده بود که طبق آخرین آمار، نتایج آن به زودی منتشر خواهد شد و قیمت این دسته از سرویس‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج