۵۸۹۱۶۳
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

توقف فروش مایکروسافت اکس باکس وان

مایکروسافت فروش اکس باکس وان اصلی را متوقف کرد و تنها دو نسخه Xbox One S و Xbox One X و نسخه ریفربیشد Xbox One معمولی با اختلاف ۱۹۹ دلاری نسبت به نخسه اصلی به فروش خواهد رساند. اکس باکس وان عادی از فروشگاه های خرید آنلاین آمریکایی به طور کامل حذف شده است و مایکروسافت انگلستان برچسب اتمام موجودی خورده است.

مجله سخت افزار: مایکروسافت فروش اکس باکس وان اصلی را متوقف کرد و تنها دو نسخه Xbox One S و Xbox One X و نسخه ریفربیشد Xbox One معمولی با اختلاف ۱۹۹ دلاری نسبت به نخسه اصلی به فروش خواهد رساند. اکس باکس وان عادی از فروشگاه های خرید آنلاین آمریکایی به طور کامل حذف شده است و مایکروسافت انگلستان برچسب اتمام موجودی خورده است.
توقف فروش مایکروسافت اکس باکس وان

اولین Xbox One چهار سال پیش با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار بالاتر از پلی استیشن ۴ سونی عرضه شد و این اختلاف قیمت جنگ بین کنسول های بازی مایکروسافت و سونی را به نفع سونی جلو برد. اما شش ماه بعد از معرفی اکس باکس وان، مایکروسافت تلاش کرد تا با حذف کینکت از باندل کنسول این فاصله را کم کند. زمانیکه اکس باکس تلاش میکرد تا فاصله خود را با PS۴ کم کند، مایکروسافت تلاش میکرد تا بر روی بازی ها و سخت افزار بهتر تمرکز داشته باشد.
توقف فروش مایکروسافت اکس باکس وان

سال گذشته مایکروسافت، Xbox One S را با ظاهری ظریف تر و به رنگ سفیدی مانند روبات ها عرضه کرد. در همین حال ساخت Xbox ۳۶۰ را نیز متوقف کرد. کنسول کوچکتر به طرز گسترده ای مورد تحسین قرار گرفت، بدلیل طراحی زیباتر، پشتیبانی ۴K از دیسک های بلوری و اپلکیشن هایی مانند نت فلیکس و آمازون.

مایکروسافت در حال حاضر تمرکز خود را بر روی کنسول Xbox One S و کنسول تازه معرفی شده ی Xbox One X گذاشته است. این کمپانی یکشنبه گذشته اعلام کرد که Xbox One X سریعترین پیش فروش را بین اکس باکس ها داشته است. با این وجود سخت است که معنی این رکورد را درک کنیم، چرا که مایکروسافت حرفی از تعداد به فروش رفته آن حرفی نزده است. با این وجود، تمام نسخه های Xbox One X در آمازون در مدت ۲۵ دقیقه به فروش رسید و به گفته‌ی مایکروسافت پیش فروش نسخه Project Scorpio از اکس باکس One X در ۵ روز اول، بیش از فروش کل Xbox ها تا امروز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج