۵۸۹۳۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایکس‌باکس وان ایکس نیامده رکورد زد

در خوش بینانه‌ترین حالت هم کسی فکرش را نمی‌کرد ایکس‌باکس وان ایکس بتواند این‌قدر زود نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. شاید یکی از دلایل آن قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول بازی بود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در خوش بینانه‌ترین حالت هم کسی فکرش را نمی‌کرد ایکس‌باکس وان ایکس بتواند این‌قدر زود نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. شاید یکی از دلایل آن قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول بازی بود.
ایکس‌باکس وان ایکس نیامده رکورد زد
با این حال مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ شرایط پیش فروش این کنسول را اعلام کرد و حتی باندل Project Scorpio Edition آن را هم معرفی کرد. موضوع جالب اینجاست که تمام ظرفیت پیش فروش این کنسول در مدت زمان ۱ ساعت ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

آرون گیرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به این موضوع اشاره کرد که پیش فروش ایکس‌باکس وان ایکس در سایت آمازون تنها ۲۵ دقیقه طول کشید. او گفت:«ما انتظار داشتیم که ظرفیت پیش فروش این کنسول یک هفته طول بکشد، اما در کمتر از ۱ روز به پایان رسید.» البته افرادی که مدل Project Scorpio Edition را خریداری کردند قطعا از جمله طرفداران سرخت این کنسول بازی بوده‌اند.

ایکس‌باکس وان ایکس نیامده رکورد زد

براساس آمار منتشر شده میزان پیش فروش این کنسول در کشور آلمان با توجه به اینکه شرایط پیش خرید در نمایشگاه گیمزکام برگزار شد هم بسیار بالا بوده است.

در ادامه آماری که از رکوردهای ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شده باید به این موضوع اشاره کنیم که کل پیش فروش این کنسول از کل فروش پلی‌استیشن ۴ پرو در سال ۲۰۱۷ در سایت آمازون بیشتر بوده است. کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نزدیک یک سال می‌شود که راهی بازار شده و ایکس‌باکس وان ایکس هنوز راهی بازار نشده و تنها وارد مرحله پیش فروش شده است.
کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو هم ۴۰۰ دلار قیمت دارد. با این حال مشاهده می‌کنیم که قیمت بالای ایکس‌باکس وان ایکس مانع فروش آن نشده و حتی بیشتر از پلی‌استیشن ۴ پرو هم فروخته است.

ایکس‌باکس وان ایکس نیامده رکورد زد

استقبال گیمرها از ایکس‌باکس وان ایکس باعث شد تا مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به این موضوع اشاره کند که تا جایی که می‌تواند کنسول درست کند تا مردم در فصل تعطیلات با کمبود مدل ایکس‌ مواجه نشوند.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان ماه راهی بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج