جاباما
۵۸۹۴۱
۴ نظر
۵۱۹۷
۴ نظر
۵۱۹۷
پ

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

سبک معماری ایتالیایی بسیار شگفت انگیز است به خصوص سبک خانه های روستایی و مزرعه ای توسکانی قدیم. مبلمان ایتالیایی نیز بسیار زیباست و به همین علت روش های زیادی برای آوردن سبک ایتالیایی به دکوراسیون منزلتان وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی





برترین ها: سبک معماری ایتالیایی بسیار شگفت انگیز است به خصوص سبک خانه های روستایی و مزرعه ای توسکانی قدیم. مبلمان ایتالیایی نیز بسیار زیباست و به همین علت روش های زیادی برای آوردن سبک ایتالیایی به دکوراسیون منزلتان وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

1. پارچه: پارچه این صندلی دسته دار "فورتونی" نام دارد که از نام طراح آن، ماریانو فورتونی گرفته شده است. او در گرانادای اسپانیا به دنیا آمد و به ونیز نقل مکان کرد و تا زمان مرگش در ونیز ماند. او در کارگاه ونیزی خود، پارچه، لباس و روشنایی طراحی می کرد و دستگاه هایی برای تولید پارچه هایش مهندسی می کرد. کارگاه او هنوز هم در ونیز به شکل موزه دایر است.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۲. مبلمان قدیمی: این کنسول کشویی قدیمی سبک فلورانسی تزئیناتی دارد که شامل جزئیات گل و برگ طلایی می شود. این سبک مبلمان در دهه ۴۰ و ۵۰ قرن بیستم رواج داشت. آیتم های رایج دیگر در این سبک عبارتند از: میز، آینه، قاب تابلو و سینی که لوازم منقوش فلورانسی نامیده می شوند.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۳. اکسسوارهای روستایی: اکسسوارهایی مانند این سر گاو مصنوعی بالای اجاق، مانند قصابی های ایتالیایی یادآور سبک روستایی و قدیمی ایتالیا است.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۴. چیدن میز رسمی: میز چیدن بسیار جالب است، به خصوص اینکه بخواهید میزتان را به سبک قدیمی ایتالیایی و با این مدل رومیزی بچینید. این آپارتمان در رم به زیبایی با گل، تابلو و منسوجات ایتالیایی تزئین شده است.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۵. غذا خوردن در هوای آزاد: چیدن میز غذا و غذا خوردن در هوای آزاد بسیار روحبخش است. در هوای گرم می توان یک میز کوچک و چند صندلی در هوای آزاد گذاشت و از سبزه و چمن و گیاهان و فواره ها در سایه لذت برد.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۶. ایوان: ایوان هم تقریباً شبیه هوای آزاد بیرون است و البته سقف، پوشش و پناهی بالای سر فراهم می کند. ایوان گزینه مناسبی برای اضافه کردن به اتاق خواب یا اتاق غذاخوری است. دیوارهای طاقدار و چراغ آویزها را فراموش نکنید.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۷. محوطه ماسه ای: ماسه یک ماده کم هزینه و کم دردسر برای نگهداری است. رنگ های مختلفی دارد و با سبک معماری ایتالیایی کاملاً تناسب دارد.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۸. سطح سنگی بیرونی: جنس سنگ در معماری ایتالیایی که به خصوص در روستاهای ایتالیا رواج دارد، یادآور زندگی روستایی و روزمره است. این سبک معماری بسیار زیباست و بافت ها ناهمگون و ناصاف سنگ جلوه زیبایی به سطوح می دهد.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۹. درختان زیتون: درخت زیتون با گونه بدون میوه نیز موجود است. اگر دوست ندارد میوه های زیتون از درخت بریزند و حیاط شما را کثیف کنند می توانید از این گونه ها بخرید. درخت زیتون خیلی جان سخت است و به آب کمی نیاز دارد.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۱۰. میز مزرعه: این میز را با میوه های تازه، پنیر، نان ترد و روغن زیتون تصور کنید. حالا ده پانزده نفر را به دو آن تصور کنید که از کودک گرفته تا زن و مرد سالمند دور آن نشسته اند. میزهای مزرعه با جذابیت روستایی شان برای دور همی ها بسیار مناسبند.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۱۱. درهای عقب نشسته: استفاده از این درها برایتان مزیت دارد. این درها زیبا هستند و به معماری ایتالیایی قدیمی هویت می دهند. درهایی که رنگ و رویشان رفته و چوبشان قدیمی است از اصالت برخوردارند و می توانید آنها را برای نسل های آینده به عنوان بقایای معماری زیبایی باقی بگذارید.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی

۱۲. کاشی سقف سفالی: این کاشی ها نیز در معماری سبک ایتالیایی رایج هستند. این کاشی ها نمای زیبایی می دهند و ترکیب سنگ با این کاشی ها کاملاً ایتالیایی است.

دکوراسیون به سبک ایتالیایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تن تن

      با خوندن اینا یاد ابراهیم پاشا افتادم

    • مهناز

      خیلــــــــــــــــــــــــــــــی خوشگله

    • رضا

      تصویر اخری اینها همه سفال هست کاشی نیستند

    • پریسا

      خیلی قشنگه اما فکر می کنم دکوراسیونی به سبک ایتالیایی یکم گرون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج