۵۸۹۶۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تابستان فاجعه‌آمیز گیشه سینمای امریکا

فیلم اکشن «محافظ آدمکش» و دنباله فیلم ترسناک «آنابل» در حالی پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه امریکای شمالی در دو روز گذشته بوده‌اند که سینماهای این کشور، کم‌رونق‌ترین روزهای خود در یک سال گذشته را سپری می‌کنند.

وب سایت آی ‌سینما: فیلم اکشن «محافظ آدمکش» و دنباله فیلم ترسناک «آنابل» در حالی پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه امریکای شمالی در دو روز گذشته بوده‌اند که سینماهای این کشور، کم‌رونق‌ترین روزهای خود در یک سال گذشته را سپری می‌کنند. جالب‌تر آن‌که روز گذشته (۲۶ اوت) پخش زنده مسابقه مشت‌زنی حرفه‌ای میان کانر مک‌گرگور و فلوید می‌ودر دو بوکسور معروف جهان در سینماهای امریکا، عملا به خالی‌تر ماندن سالن‌های نمایش فیلم دامن زد.
تابستان فاجعه‌آمیز گیشه سینمای امریکا

آمار فروش گیشه آخر هفته در دو روز گذشته یادآوری کرد صنعت سینمای امریکا تابستانی فاجعه‌آمیز را پشت سر گذاشته است. تا ۲۳ اوت، فروش فیلم‌های گیشه تابستان در امریکای شمالی نزدیک به ۱۳.۴ درصد (برابر با ۳.۶۳ میلیارد دلار) کم‌تر از سال گذشته - تا همین تاریخ بوده - برآورد شده و کل فروش داخلی فیلم‌های ۲۰۱۷ نیز با کاهش ۵.۴ درصدی (برابر با ۷.۳۸ میلیارد دلار) روبه‌رو بوده است. بدتر از همه کاهش ۳۴ درصدی فروش فیلم‌ها در یک ماه گذشته نسبت به فروش گیشه ماه اوت ۲۰۱۶ است.

آمار فروش سینماهای امریکای شمالی از جمعه تا شنبه حاکی از آن است که احتمالا فیلم اکشن ماجراجویانه «محافظ آدمکش» با بازی رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسن، پرفروش‌ترین فیلم گیشه آخر هفته امریکا شود. این اکشن کمدی به عنوان جدیدترین محصول استودیوی «لاینزگیت» از دو هفته پیش در بیش از ۳۳۰۰ سالن سینما روی پرده رفته است و پیش‌بینی می‌شود با ۱۰ میلیون دلار فروش آخر هفته صدرنشین جدول پرفروش‌‌ترین‌ها شود. فیلم ترسناک «آنابل: خلقت» نیز به احتمال فراوان تا پایان امروز (یکشنبه) نزدیک به ۸ میلیون دلار می‌فروشد و دومین فیلم پرفروش گیشه آخر هفته می‌شود.

همچنین دو فیلم «لوگان خوش‌شانس» و «ویندریور» برای کسب رتبه چهارم جدول پرفروش‌ها درگیر رقابتی نزدیک هستند.

توفان هاروی به تعطیلی بعضی از سینماهای تگزاس منجر شده که به عقیده یکی از تهیه‌کنندگان هالیوود، همین امر به فروش حداقلی فیلم‌ها در گیشه امریکا دامن زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج