۵۸۹۶۴۲
۴ نظر
۵۰۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
پ

بهترین لاستیک های دنیا

چندی پیش موسسه تحقیقاتی جی دی پاور یک نظر سنجی را بین دارندگان خودروهای ۴ کلاس متفاوت برگزار کرد که طبق آن نظرسنجی بهترین تولید کنندگان لاستیک معرفی شدند. در اصل شاخص های مانند میزان ساییدگی، کیفیت سواری، ظاهر و چسبندگی یا هندلینگ تایرها به عنوان اصلی ترین رکن های این نظر سنجی به شمار می رفتند.

وب سایت زوم تک - رجبی: چندی پیش موسسه تحقیقاتی جی دی پاور یک نظر سنجی را بین دارندگان خودروهای ۴ کلاس متفاوت برگزار کرد که طبق آن نظرسنجی بهترین تولید کنندگان لاستیک معرفی شدند. در اصل شاخص های مانند میزان ساییدگی، کیفیت سواری، ظاهر و چسبندگی یا هندلینگ تایرها به عنوان اصلی ترین رکن های این نظر سنجی به شمار می رفتند.
بهترین لاستیک های دنیا

در این نظر سنجی که حدود ۲۹,۶۲۲ نفر از دارندگان خودروهای مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شرکت داشتند نشان می داد افراد به سراغ برندهای از لاستیک می روند که در زمان تحویل خودرو صفر کیلومترشان با آن لاستیک ارائه شده است.

بهترین لاستیک های دنیا

بهترین لاستیک برای خودروهای سواری

اولین مقام با کسب ۵ ستاره به میشلن اختصاص دارد . میشلن به عنوان یکی از بهترین کمپانی های است که در این بخش شناخته شده است.

بعد از میلشن که یک برند فرانسوی است به ترتیب ۲) پیرلی ۳)گودیر ۴)نکسن ۵)هانکوک ۶) کانتیننتال ۷) کومهو ۸)بریجستون ۹)یوکوهاما ۱۰)تویو قرار دارند.

پس از این برندها نام دانلوپ و فایرستون نیز در پایان دیده می شود.

بهترین لاستیک ها برای پیکاپ ها و خودروهای شاسی بلند

دوباره در این قسمت میلشن توانسته است جایگاه اول را به خود اختصاص بدهد و بعد از آن گودیر، بی اف گودریچ، هانکوک، کانتیننتال و بریجستون در جایگاه های بعد قرار گرفته اند.

بهترین لاستیک ها برای خودروهای لوکس

میلشن برای خودروهای لوکس نیز در صدر جدول می باشد و بعد از آن کمپانی های چند ملیتی پیرلی و بریجستون در جایگاه های بعدی قرار دارند که عملکرد نسبتا خوبی را ارائه کرده اند.

گودیر در این قسمت جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است و دانلوپ، کانتیننتال و هانکوک در جایگاه های بعد آن قرار داشته اند.

بهترین لاستیک ها برای خودروهای اسپرت

شاید دوباره از نام میلشن تعجب کنید ولی باز هم این کمپانی توانسته است در این قسمت نیز موفق باشد. گودیر، بریجستون و پیرلی هم جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فروشگاه

      لاستیک ایران چی فقط اروپا خودکفایی کجا رفته

    • بدون نام

      بعنوان تجربه شخصی میگم (نه تخصصی وفنی)بعداز 15 سال رانندگی با پیکان،آردی،پراید،206،405،سمند وپرشیا واستفاده از لاستکهای معتبر جهانی مثل کومهو هانکوک ومیشلن و گودیر والبته برندهای ایرانی،به این نتیجه رسیدم برای من(تاکید میکنم برای من)هیچکدوم مثل لاستیک بارز خودمون برام مناسب نبود واز هیچکدوم به اندازه بارز راضی نبودم

    • بدون نام

      @13:48 نه کاکو شما لاستیک هایی مثل میشلن و هانکوک و نکسن و در نظر بگیر ببین چه چسیندگی داره چه نرمی داره بارز مثل سنگ میمونه

    • بدون نام

      هر گوشه وکناری از این کره خاکی اتفاق خوشایندی می افتد کشور ژاپن پیشتاز ومطرح است .
      کشور ما چی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج