۵۸۹۷۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چه تعداد مخاطب به «ایرانشهر» رفتند؟

نمایش‌های «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی با ۳ هزار و ۳۶۲ مخاطب، «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام با ۲ هزار و ۷۲ مخاطب ، «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد با ۵ هزار ۴۴۹ مخاطب و «یک دقیقه و سیزده ثانیه » به کارگردانی شهرام گیل آبادی با ۷ هزار ۷۵۴ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

خبرگزاری ایسنا: نمایش‌های «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی با ۳ هزار و ۳۶۲ مخاطب، «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام با ۲ هزار و ۷۲ مخاطب ، «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد با ۵ هزار ۴۴۹ مخاطب و «یک دقیقه و سیزده ثانیه » به کارگردانی شهرام گیل آبادی با ۷ هزار ۷۵۴ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی و «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل آبادی در سالن استاد سمندریان و نمایش های «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام و «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی مجموعه به اجرای عمومی خود پایان دادند.
چه تعداد مخاطب به «ایرانشهر» رفتند؟

نمایش «سه خواهر» در ۲۸ اجرای خود پذیرای ۳ هزار و ۳۶۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۳۸ مخاطب با بلیت‌ ۱۵هزار تومانی، ۳۴۰ مخاطب با بلیت‌ ۲۰ و ۲۵ هزار تومانی و ۲ هزار و ۲۵۶ مخاطب با بلیت ۳۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۲۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «سه خواهر» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۸۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» نیز در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۷ هزار ۷۵۴ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱ هزار و ۳۰۱ مخاطب با بلیت‌ ۱۵و۲۰ هزار تومانی، ۲ هزار و ۳۳۱ مخاطب با بلیت ۲۵ و ۳۰ هزار تومانی و ۳ هزار و ۴۸۶ مخاطب با بلیت ۳۵ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۱۲ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان تماشاگر این نمایش شدند.

طبق این آمار، فروش نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۲۰۸ میلیون ۸۴۸ هزار تومان بوده است.

نمایش «نیلوفر و نفت» نیز در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در ۲۶ اجرای خود پذیرای ۲ هزار و ۷۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱هزار و ۶۱۹ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی،۴۶ مخاطب با بلیت ۲۰ هزار تومانی و ۹۲ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۶۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشاگر این نمایش شدند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نیلوفر و نفت» طی ۲۶ اجرا مبلغ ۲۹ میلیون و۵۸۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «اگه بمیری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد هم در ۲۸ اجرای خود پذیرای ۵ هزار ۴۴۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۷۹ مخاطب با بلیت‌ ۱۵و۲۰ هزار تومانی، ۱ هزار و ۵۵۰ مخاطب با بلیت ۲۵ هزارتومانی، ۲ هزار و ۹۹۸ مخاطب با بلیت۳۰ و ۳۵ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۷۶ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.

طبق این آمار، فروش نمایش «اگه بمیری» طی ۲۸ اجرا مبلغ ۱۴۶ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج