جاباما
۵۸۹۷۹۲
۲ نظر
۵۰۴۲
۲ نظر
۵۰۴۲
پ

۱۰ نکته طنزآمیز اما واقعی، در زندگی زناشویی

این مطلب ۱۰ شاه کلید برای برقراری یک رابطه پایدار و سالم با همسرتان به شما ارائه می کند؛ پس خواندن آن را حتما به شوهران خود توصیه کنید.

ماهنامه آویشن: این مقاله ۱۰ شاه کلید برای برقراری یک رابطه پایدار و سالم با همسرتان به شما ارائه می کند؛ پس خواندن آن را حتما به شوهران خود توصیه کنید. با این حال فراموش نکنید که زبان این نوشته طنز است و اگر یک وقت خدای نکرده یکی از این راهکارها جواب نداد، یقه ما یا همسرتان را نگیرید! برای دانستن اینکه یک زن از مرد زندگی اش چه می خواهد با ما همراه باشید.

البته در ظاهر هیچ زنی شبیه زن دیگری نیست اما با وجود انواع روحیه، خلق و خو، خیال و هوس هایی که خانم ها را از یکدیگر متمایز می کند، وجوه اشتراکی نیز وجود دارد که آنها را به یکدیگر پیوند می دهد. باور کنید و دوباره باور کنید که تمام خانم ها از مرد زندگی خود همین چیزها را می خواهند:

اول از همه صداقت

خانم ها برای اعتماد و درک متقابل در زندگی، ارزش زیادی قائل هستند. وقتی شما دروغ می گویید، اعتماد او را از خودتان سلب می کنید. مثلا وقتی همسرتان از شما سوال می کند فلان لباس چقدر به او می آید، در دلش می خواهد شما با صدای بلند و رسا این موضوع را اعلام کنید که «عزیزم مثل ماه شب چهارده شده ای!» بله، این صداقت مورد انتظار خانم هاست.
۱۰ نکته طنزآمیز اما واقعی، در زندگی زناشویی
تا زمانی که از این نظر مراقب باشید، احساسات او جریحه دار نخواهدشد و او ممنون شما خواهدبود! همین یک جمله کافی است تا رابطه زناشویی شما حداقل برای چند ساعت، چند روز یا در خوشبینانه ترین حالت، چند هفته عالی باشد. البته خیلی روی بیشتر از یک روز حساب نکنید.

زن ذلیل نباشید

چه کسی می گوید اخلاق مال آدم های ضعیف و بی بخار است؟ حقیقت این است که وقتی آقایان در این زمینه تلاش می کنند، احساس خاصی به خانم ها دست می دهد.
در زندگی با یک همسر مهربان کارهای کوچک و ارزشمندی مانند بازکردن در برای او، کمک کردن به او هنگام پیاده شدن از ماشین یا ظرف شستن معجزه می کند. البته زیاد در این زمینه به دنبال اثبات خودتان نباشید چون ناگهان می بینید که شخصا تبدیل به خانم خانه شده اید!

عاشق باش و عشق بورز

عاشق نیمه وقت و دوست تمام وقت همسرتان باشید؛ این تمام آن چیزی است که یک زن از مرد زندگی خود می خواهد. با حرکات و هدایای کوچک، عشق و محبت خود را ابراز کنید. یک سخن فی البداهه، یک یادداشت عاشقانه با یک دسته گل هزینه زیادی ندارد اما همسرتان را عاشق تان می کند. البته به عقیده کارشناسان نسل مردهایی از این دست را ملخ خورده، اما شاید شما در درون خودتان یک شوهر عاشق پیشه باشید... سعی کن جیگرم!

شوخ طبعی یک چیز شخصی است

می توانید گناه این را گردن هورمون ها بیندازید اما دل خانم ها برای چیزهای کوچک و بی اهمیت شور می زند و بی مقدمه نگران می شوند.

چیزی که شما آقایان باید روی آن کار کنید این است که همسرتان را بخندانید و غم ها را از دور کنید! حس شوخ طبعی و بذله گویی شما به نفع تان خواهدبود.

در این زمینه تذکر یک مساله ضروری است؛ اینکه شوخ طبعی یک امر خصوصی و مخصوص همسر شماست و وای به حال تان اگر در جمع قصد مجلس گردانی (شوخ طبعی) داشته باشید!

شما یک ستون هستید

خانم ها خیلی خوب از پس خودشان بر می آیند اما در اعماق قلب خود دوست دارند کسی از آنها محافظت کند. هیچ چیز مانند اطمینانی که بابت همراهی او می دهید نمی تواند او را راضی و خوشنود کند.

یادتان باشد او دوست دارد به شما تکیه کند و شما باید مثل یک کوه یا حداقل یک پشتی، مقاومت وزن او را داشته باشید! اگر لازم است جایی به دافع از او برخیزید، تردید نکنید. همسرتان هر قدر در کنار شما بیشتر احساس امنیت کند، بیشتر به شما احترام می گذارد. اصولا مردانی که تکیه گاه همسرشان بوده اند جای مهمی در تاریخ برای خود دست و پا کرده اند.
۱۰ نکته طنزآمیز اما واقعی، در زندگی زناشویی

بابا باهوش!

خانم ها جذب مردانی می شوند که باهوش هستند و حرف های عاقلانه می زنند. وقتی قرار است تصمیم مهمی گرفته شود، همسرتان از شما انتظار دارد احساس مسئولیت کنید و گند نزنید! زندگی کردن با یک مرد باهوش، زن را مطمئن می کند که تمام نیازهایش برآورده شده و از ارتباط و درک متقابل بهره مند خواهدشد.

اگر شما جزو کسانی هستید که ضریب هوشی شان با یک پنکه برابر می کند، نگران نباشید چون اصولا در زندگی زناشویی، مردان کم هوش زندگی راحت تری دارند!

حریم خصوصی کیلو چنده؟

اگر همیشه و هه جا چهار چشمی مراقب همسرتان باشید، او از کشیک دادن های شما خواهد ترسید. تلاش شما برای ورود به حریم خصوصی زندگی همسرتان، او را می ترساند و م جبور می شود به دنبال پناهگاه مطمئنی بگردد. باید با کنار گذاشتن سوءظن او را تشویق کنید که گاهی با دوستانش باشد و به کارهای خصوصی خود بپردازد.

بگذارید گاهی کج خلقی کند و او را سین جیم نکنید؛ در غیر این صورت او از کوره در می رود. به او فضا و زمان بدهید. بگذارید خودش باشد. نکته: البته این تنها یک سمت ماجراست؛ او وقتی پای شما وسط باشد یک کارآگاه به تمام معناست. حریم خصوصی وقتی یک چیز قابل توجه است که پای شما وسط نباشد! چرا؟ چرا ندارد عزیزم! همینه که هست!

وفادار باش ابله!

به زنی که او را ملاقات کرده اید و دارید با او آشنا می شوید، برای یک زن توهین است که مردم او به خانم های دیگر نیز توجه داشته باشد. وقتی خانمی را ملاقات می کنید، تمام توجه خود را به سخنان او معطوف کنید تا او احساس کند تنها کسی است که به او اهمیت می دهید. در این زمینه اصلا شوخی موخی نداریم!
۱۰ نکته طنزآمیز اما واقعی، در زندگی زناشویی

مرد خوش اخلاق نیک اندیش

موهای وز کرده و زندگی غیرمتعارف شما به تقلید از خواننده محبوب تان، ممکن است توجه دختربچه ها را جلب کند اما خانم ها، مردهای آراسته و پاکیزه را دوست دارند.

لباس های گشاد و نامرتب هیچ جذابیتی ندارند. یک آپارتمان کثیف و ماشینی که مثل حیاط خلوت پر از زباله است، طرف مقابل را کاملا سرد و بیزار می کند. خودتان را به زحمت بیندازید و عاقلانه لباس بپوشید و لطفا سرویس بهداشتی منزل تان را پاکیزه نگه دارید. در مقابل خانم ها مراقب حرف زدن تان هم باشید.

دشنام دادن اصلا کار خوبی نیست. جواب ندادن به تماس های او یا قطع کردن تلفن هم یک توهین مستقیم است. اگر می دانید دیر به محل قرار می رسید، پیشاپیش تماس بگیرید و از او عذرخواهی کنید. شیرفهم شد؟

و در آخر... سوپرمن نباشید

همین که هستید خیلی هم بد نیست؛ یک آدم خوب و معمولی و دوست داشتنی. هیچ لزومی ندارد که شما رل ستاره های خوش قد و بالا و شاخ شمشاد هالیوود را در زندگی ایفا کنید و لازم نیست هر لحظه و هر روز خودتان را به او اثبات کنید... تو اثبات شده ای استاد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      نظرم ارسال نمیشه چرا؟

    • افسون

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج