۵۸۹۸۰۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پنل نمایشگر آیفون ۸ با قیمت ۵۰۰۰ دلار!

به‌تازگی، ادعا شده که صفحه‌نمایش اسمبل شده آیفون ۸ به بازار سیاه راه یافته است. گفته می‌شود برای خرید نمایشگر پرچم‌دار جدید اپل، باید نزدیک به ۵۰۰۰ دلار هزینه کنید.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: به‌تازگی، ادعا شده که صفحه‌نمایش اسمبل شده آیفون ۸ به بازار سیاه راه یافته است. گفته می‌شود برای خرید نمایشگر پرچم‌دار جدید اپل، باید نزدیک به ۵۰۰۰ دلار هزینه کنید.
پنل نمایشگر آیفون 8 با قیمت 5000 دلار!

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یک سایت روسی «نمونه‌هایی از گوشی‌های اپل» مستقیماً از خط تولید خارج شده است و در بازار سیاه به فروش می‌رسد. در همین رابطه، اعلام شده است که برای خرید اسمبل نمایشگر آیفون ۸ باید نزدیک به ۳۰۰ هزار روبل (معادل با ۵۱۲۲ دلار) پرداخت کنید.

در رابطه با نمایشگر، وب‌سایت نشر دهنده روسی ادعا می‌کند: «نه تنها طراحی خارجی نمایشگر آیفون ۸ تغییر کرده، بلکه ساختار داخلی آن نیز دچار تغییراتی شده است. در قسمت بالای نمایشگر، تعدادی سنسور از جمله یک دوربین سه‌بعدی وجود دارد».

اطلاعات منتشر شده در رابطه با اسمبل نمایشگر آیفون ۸ با شایعات پیشین پیرامون پرچم‌دار جدید اپل هم‌خوانی دارد. گفته می‌شود شرکت اپل، حاشیه‌های نمایشگر را در آیفون ۸ به حداقل کاهش داده است؛ تنها بریدگی در بالای نمایشگر وجود دارد که برای جای‌گیری دوربین سه‌بعدی و تعدادی سنسور درنظر گرفته شده است. در این بریدگی، هم‌چنین بلندگوی مخاطب قرار می‌گیرد.
پنل نمایشگر آیفون 8 با قیمت 5000 دلار!

اپل در آیفون ۸ از سنسور اثرانگشت استفاده نکرده است؛ این حسگر، جای خود را به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی خواهد داد که عملکرد بسیار سریعی دارد و با بررسی چهره صورت به صورت سه‌بعدی، آیفون پرچم‌دار جدید اپل از رقبای اندرویدی خود پیش خواهد افتاد. گفته می‌شود سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آیفون ۸ با برنامه‌های سازندگان دیگر سازگاری دارد؛ ضمن اینکه برای احراز هویت کاربران برای تبادلات مالی به کمک سیستم پرداخت Apple Pay، کوپرتینویی‌ها تغییراتی را در این سرویس به وجود آورده‌اند؛ به همین جهت، چهره کاربران باید پیش از پرداخت با استفاده از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی تأیید شود.

البته آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس، فاقد سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی هستند؛ این دو مدل با طراحی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهند شد و حسگر اثرانگشت نیز در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است و می‌توانید از آن به عنوان دکمه Home نیز استفاده کنید.

اپل، آیفون ۸ را ۲۱ شهریور ماه به همراه آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس معرفی خواهد کرد؛ این مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه، ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و البته، اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد؛ برای خرید مدل‌های دیگر آن با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه، باید بیشتر از ۱۱۰۰ دلار هزینه کنید. دو آیفون دیگر با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه می‌شوند؛ البته چیپ‌ست قدرت‌مندتر A۱۱ برای آن‌ها درنظر گرفته شده است و به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، جنس بدنه پشتی آیفون‌های ارزان‌قیمت ۷s اپل به شیشه تغییر پیدا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج