جاباما
۵۹۰۰۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیم مرسدس قهرمان گرندپری بلژیک شد

دوازدهمین مرحله از مسابقات فصل جاری فرمول یک در کشور بلژیک برگزار شد. در این گرندپری، لوئیس همیلتون از تیم مرسدس موفق شد تا انتقام شکست گرندپری مجارستان را از فراری بگیرد.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: دوازدهمین مرحله از مسابقات فصل جاری فرمول یک در کشور بلژیک برگزار شد. در این گرندپری، لوئیس همیلتون از تیم مرسدس موفق شد تا انتقام شکست گرندپری مجارستان را از فراری بگیرد.
تیم مرسدس قهرمان گرندپری بلژیک شد
پس از همیلتون، سباستین فتل از تیم فراری مقام دوم و دنیل ریکاردو از تیم ردبول مقام سوم را کسب کردند. اگر موافق باشید، ابتدا نگاهی به جدول رده‌بندی گرندپری بلژیک داشته باشیم.

لوییس همیلتون، سباستین قتل و والتری بوتاس با نتایجی که در مرحله‌ی تعیین خط گرفته بودند، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم، مسابقه‌ی اصلی را شروع کردند. همیلتون موفق شد با زمان‌گیری یک ساعت و ۲۴ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۸۲۰ هزارم ثانیه در جایگاه اول قرار بگیرد. پس از او فتل و ریکاردو به ترتیب با اختلاف زمانی ۲٫۳۵۸ و ۱۰٫۷۹۱ ثانیه، مقام‌های دوم و سوم را در کارنامه‌ی خود ثبت کردند.
تیم مرسدس قهرمان گرندپری بلژیک شد

نکته‌ی جالب این پیست، رانندگی فرزند مایکل شوماخر با ماشین بنتون او به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد بردش در پیست این گرندپری بود. سباستین فتل در دور چهل و یکم توانست با رکورد زمانی یک دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۵۷۷ هزارم ثانیه سریع‌ترین زمان گرندپری بلژیک امسال را به نام خود ثبت کند.
با نتایجی که از گرندپری بلژیک دیدیم، سباستین فتل از تیم فراری هنوز در صدر رده‌بندی بهترین راننده‌ی فصل جاری و بعد او، لوییس همیلتون از تیم مرسدس قرار دارد. این درحالی است که تیم مرسدس با ۳۹۲ امتیاز در جایگاه اول و تیم فراری با ۳۴۸ امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیم‌های برتر فصل ۲۰۱۷ قرار گرفته‌اند.

مرحله‌ی بعدی رقابت‌های فصل جاری فرمول یک در تاریخ دوازدهم شهریور راس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیم مرسدس قهرمان گرندپری بلژیک شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج