۵۹۰۰۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آزادی ۱۱۳ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۱۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد .

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۱۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد .

یدالله روحانی‌منش در گفت‌: بر اساس گزارش واحد آمار ستاد دیه استان، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۱۱۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد محبوس در زندان‌های استان با مبلغ کل بدهی ۱۲۱ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال همدان آزاد شده‌اند .

وی افزود: از میان ۱۱۳ زندانی آزاد شده، ۱۱۰ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند که از این میان پرونده ۱۵ زندانی مرتبط با دیه، ۷۸ زندانی محکومیت مالی، ۱۸ زندانی مهریه و ۲ زندانی مربوط به نفقه بوده است .

روحانی‌منش اضافه کرد: طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از این طریق برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد .

مدیر ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال، تعدادی از مددجویان از این طریق آزاد شده‌اند و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

وی یادآور شد: طی دعوت از شکات پرونده‌ها مبلغ ۵۵ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال در شورای حل اختلاف ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده و مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال نیز به صورت وام بانکی پرداخت شده است .

روحانی‌منش گفت: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند که در این میان مددجویان نیز خود دخیل بوده و مبلغ دو میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال همیاری داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج