جاباما
۵۹۰۱۲۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سردار دهقان: در حوزه بالگردها محدودیت نداریم

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه اقدامات مهمی برای تولید انواع پرنده‌ها با کاربردهای مختلف، سبک بال و سنگین شده است گفت که در سطح فناوری و تولید به خودکفایی رسیده‌ایم و در حوزه بالگردها نیز هیچ گونه محدودیتی نداریم اما باز هم به جهش بزرگ در حوزه فناوری نیازمندیم تا قدرت بازدارندگی را افزایش دهیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر سابق دفاع با بیان اینکه اقدامات مهمی برای تولید انواع پرنده‌ها با کاربردهای مختلف، سبک بال و سنگین شده است گفت که در سطح فناوری و تولید به خودکفایی رسیده‌ایم و در حوزه بالگردها نیز هیچ گونه محدودیتی نداریم اما باز هم به جهش بزرگ در حوزه فناوری نیازمندیم تا قدرت بازدارندگی را افزایش دهیم.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز بعد از ظهر از زحمات سردار حسین دهقان در دوران وزارت دفاع تقدیر و تشکر کرد که در این جلسه سردار دهقان نیز ضمن قدردانی از همکاری های کمیسیون طی چهار سال گذشته گفت که شرایط امنیتی در حال پیچیده شدن است.

وی توضیح داد: دشمنان ما فعال هستند اگر ما به دنبال صلح، امنیت و توسعه هستیم باید داخل و محیط خود را امن کنیم؛ از همین رو ما در وزارت دفاع چند موضوع محوری را دنبال کردیم که اولین موضوع مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دفاعی بود.

وزیر سابق دفاع ادامه داد:‌ حوزه بعدی انجام اقداماتی برای افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف موشکی و دفاعی بود که دنبال کردیم. در این زمینه روی ماندگاری، دقت و نقطه‌زنی و برد بلند در انواع موشک‌های زمینی، دریایی و هوایی کار کردیم.

دهقان تاکید کرد:‌ برای تولید انواع پرنده‌ها با کاربردهای مختلف، سبک بال و سنگین اقدامات مهمی شده است. در حوزه بالگردها هیچ گونه محدودیتی نداریم؛ در سطح فناوری و تولید به خودکفایی لازم رسیده‌ایم، اما نیازمند جهش بزرگ در حوزه فناوری هستیم تا قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

قبل از صحبت‌های دهقان نیز علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که در دوران وزارت سردار دهقان تعامل بسیار خوبی بین وزارت دفاع و کمیسیون وجود داشته است و اقدامات سردار دهقان ارزشمند و ماندگار بود.

همچنین در این جلسه کمیسیون امنیت ملی با تقدیم لوحی از زحمات سردار دهقان قدردانی کرد.
کمیته ای برای پیگیری سرنوشت امام موسی صدر تشکیل شد

به گزارش ایسنا همچنین در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خانواده امام موسی صدر حضور پیدا کردند که به گفته نقوی حسینی سخنگوی این کمیسیون هدف از تشکیل این جلسه بررسی آخرین وضعیت و شرایط ربوده شدن و پیگیری سرنوشت امام موسی صدر به عنوان برجسته‌ترین چهره مقاومت در منطقه است.

نقوی حسینی تاکیدکرد:‌ کمیسیون امنیت ملی پیگیری سرنوشت امام موسی صدر را یک وظیفه و مطالبه ملی می‌داند و معتقد است ایشان همچنان در قید حیات است و باید به طور جدی سرنوشت او را پیگیری کرد.

در این جلسه کریمی قدوسی به عنوان مسئول پیگیری شرایط وضعیت امام موسی صدر تعیین شد و بعد از آن خانم صدر فرزند امام موسی صدر ضمن قددردانی از اقدام مجلس و کمیسیون به ارائه گزارشی از بررسی‌های به عمل آمده از سرنوشت موسی صدر پرداخت.

در این جلسه تاکید شد که باتوجه به اتفاقات سیاسی که در لیبی رخ داده است، فرصتی برای پیگیری سرنوشت امام موسی صدر فراهم شده است لذا خانواده امام موسی صدر خواستار تشکیل کمیته‌ای است برای این موضوع و پیگیری از طریق لیبی شدند؛ چون دلیلی بر شهادت امام موسی صدر وجود ندارد؛ از این رو کمیسیون امنیت ملی نیز با اعتقاد به زنده بودن امام موسی صدر به پیگیری جدی سرنوشت ایشان می‌پردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس تو چی محدودیت داریم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج