جاباما
۵۹۰۳۱۷
۵۱۷۵
۵۱۷۵
پ

عرضه‌ی بازی ضد آمریکایی توسط کره شمالی

یک شرکت متعلق به کره شمالی بازی سه بعدی تیراندازی به نام «شکار یانکی» Hunting Yankee عرضه کرد. سربازان کره شمالی می‌توانند در این بازی سربازان ایالات متحده را مورد هدف قرار بدهند.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: یک شرکت متعلق به کره شمالی بازی سه بعدی تیراندازی به نام «شکار یانکی» Hunting Yankee عرضه کرد. سربازان کره شمالی می‌توانند در این بازی سربازان ایالات متحده را مورد هدف قرار بدهند.
عرضه‌ی بازی ضد آمریکایی توسط کره شمالی

این بازی پیش از اینکه با نام Hunting Yankee عرضه شود؛ به طور گسترده‌ای روی رسانه‌های دولتی تبلیغ شده است. گفته می‌شود در این بازی سرگرمی و سه بعدی؛ با تفنگ‌های تک تیرانداز می‌توان سربازان امریکایی را از راه دور مورد هدف قرار داد. اولین بار؛ رسانه‌ انگلیسی زبان NKNews خبر انتشار این بازی را داد.

تصاویری که از این بازی در فضای مجازی یا تبلیغات آن هست؛ یک سرباز امریکایی را نشان می‌دهد که مورد هدف قرار گرفته یا سرباز امریکایی دیگری کشته شده و روی زمین افتاده است. سازندگان این بازی سعی کردند از روی بازی‌های تیراندازی معروفی مانند کانتر استریک یا کالاف دیوتی تقلید کنند. محیط و سبک این بازی کره شمالی به نسخه‌های سری اول این بازی‌های تیراندازی اول شخص بسیار نزدیک است.
عرضه‌ی بازی ضد آمریکایی توسط کره شمالی

در خبرهای که درباره این بازی منتشر شده؛ به نام سازنده یا توسعه‌دهنده یا تهیه‌کننده بازی اشاره نشده‌ است و حتا نمی‌دانیم این بازی برای کامپیوترهای رومیزی یا گوشی‌های موبایل عرضه شده است.

عرضه این بازی پس از بالا گرفتن اختلاف‌ها میان دو کشور کره شمالی و ایالات متحده صورت گرفته است و دنباله انتشار تصاویر و پوسترهای گرافیکی با محوریت حمله موشکی کره شمالی به اهداف امریکا و فروپاشی کل این کشور و شعله‌ور شدن در آتش است. سازندگان بازی‌های کامپیوتری در کره شمالی در صدد تحریک مردم و حمایت از برنامه‌های دولت کره شمالی هستند.

سایت NKNews می‌گوید موسسه تحقیقات و فناوری‌های پیشرفته کره شمالی در ماه آگوست توسعه سه بازی به نام‌های «Confrontation war»،م«Guardian» و «Gogury«eo battlefield» را دستور کار خود قرار داده است. این رسانه می‌گوید در بازی Confrontation war شاهد هدف‌گیری زیردریایی‌های دشمن با بمب‌های عمقی، بمب‌های هسته‌ای و موشک‌های ضدزیردریایی هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج