۵۹۰۵۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جزئیات داوری جشن خانه سینما

هارون یشایایی رئیس جشن خانه سینما با اشاره به اینکه داوری‌های جشن با شرایط مطلوبی پیش خواهد رفت، تاکید کرد، تمامی صنف‌ها در انتخاب بهترین‌ها دخالت خواهند داشت.

وب سایت سینما سینما: هارون یشایایی رئیس جشن خانه سینما با اشاره به اینکه داوری‌های جشن با شرایط مطلوبی پیش خواهد رفت، تاکید کرد، تمامی صنف‌ها در انتخاب بهترین‌ها دخالت خواهند داشت.

دست‌اندرکاران برگزاری نوزدهمین جشن خانه سینما، این روزها، پرکارتر از گذشته پیگیر برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این جشن سینمایی هستند. یشایایی تهیه‌کننده باسابقه سینما، امسال مسئولیت ریاست جشن را برعهده دارد.

او در گفت‌و‌گو با سینماسینما درباره برگزاری این جشن گفت: «برنامه‌های جشن خانه سینما طبق برنامه‌ریزی که انجام شده بود، پیش می‌رود. درباره بحث داوری فیلم‌ها در جشن خانه سینما موضوعات مختلفی را در نظر گرفته‌ایم. شخصا روی این موضوع کار می‌کنم و نظارت دارم. به دنبال روشی هستیم که بتوانیم با اطمینان به درستی آن، آن را در دوره‌های مختلف ادامه دهیم.»

او ادامه داد: «درباره بحث آکادمی بودن داوری جشن ثابت قدم هستم. زیرا معتقدم این نگاه باعث می‌شود در مجموع سینمای ایران دچار تغییر و تحولات مثبتی شود. سینمای ایران را می‌تواند از رقابت‌های بیهوده خارج کند.»

مدیر جشن خانه سینما درباره حضور نماینده‌های صنف‌های مختلف در داوری‌های جشن گفت: «این‌گونه که از شواهد مشخص است تمامی صنف‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده‌اند. این مرحله تمام شده است. تا روز دوشنبه این دوستان رای خود را اعلام کردند.»

یشایایی درباره جزییات و داوری فیلم‌ها در این جشن گفت: «فیلم‌ها را داوران دیده‌اند. البته راجع به فیلم‌ها نباید بیش از این صحبت کنیم. اجازه دهیم که این پروسه با آرامش دنبال شود. زیرا اطمینان دارم که ماحصل خوبی در انتظار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج