جاباما
۵۹۰۵۸
۱۶۹ نظر
۳۰۹۰۹
۱۶۹ نظر
۳۰۹۰۹
پ

چرا هیچ کس با شما دوست نمی شود؟

دوست ندارم رفتاری کنم که طرف مقابلم فکر کند من به دنبال یک رابطه جدی هستم اما از طرفی هم دلم نمی‌خواهد بنشینم تا انتخاب شوم وقتی که احساسی به آن فرد ندارم! اما انگار مشکلی در من هست...

چرا هیچ کس با شما دوست نمی شود؟
مجله زندگی ایده آل: نزدیک يك سال است وارد دانشگاه شده‌ام، هیچ‌کس علاقه‌مند به دوستی با من نیست و این باعث می‌شود احساس بدی در مورد خودم داشته باشم. فکر می‌کنم زشت هستم، اما سعی خودم را می‌کنم که خوب بپوشم و همیشه آراسته و مرتب باشم. گاهی بعضی دوستانم به من می‌گویند فقط ظاهر كه مهم نيست. درست است: خودم دخترهایی را دیدم که اصلا جذاب و زیبا نیستند و وقتی خودم را با آنها مقایسه می‌کنم به نظرم از آنها زیباتر هستم ولی به‌نظر نمی‌رسد که مشکل من را داشته باشند.

می‌دانم که شخصیت کاملی ندارم اما مشکل به خصوصی هم ندارم، گاهی زود از کوره در می‌روم، اعتماد به نفس کمی دارم، به همین علت تا حدی گوشه‌گیر هستم، در عوض دختر فعال و باهوشی هستم، به خواندن و پیاده‌روی علاقه دارم. هر روز ورزش می‌کنم تا بدنم را در فرم مناسبی نگه دارم و گاهی با دوستان نزدیکم بیرون می‌روم. کمی سختگیرم و وقتی چیزی باب میل من نیست به‌شدت ناراحت می‌شوم و عکس‌العمل نشان می‌دهم که گاهی بعدا از کرده خود پشیمان می‌شوم. دوستان کمی ندارم و بيشتر دوستم دارند، اما هیچ‌گاه علاقه‌ای به داشتن رابطه‌ای دوستانه را با من نداشتند. گاهی فکر می‌کنم مبادا سنم زیاد شود و همچنان کسی مشتاق دوستی با من نباشد!

چرا هیچ کس با شما دوست نمی شود؟

دوست ندارم رفتاری کنم که طرف مقابلم فکر کند من به دنبال یک رابطه جدی هستم اما از طرفی هم دلم نمی‌خواهد بنشینم تا انتخاب شوم وقتی که احساسی به آن فرد ندارم!دلم نمی‌خواهد خودم را به خاطر کسی عوض کنم، می‌خواهم خودم باشم. اما انگار مشکلی در من هست...

جان کاچیپو، استاد دانشکده روانشناسی دانشگاه شیکاگو، تنهایی را این‌طور تعریف می‌کند: «نشانه آزاردهنده‌اي که هدف آن ترغیب ما به برقراری ارتباط است.»

۱۶ دلیل محکم برای آنکه کسی مشتاق دوستی با شما نیست:

۱- نشان ندهید که محتاج ارتباط هستید. اگر هفته پیش با فرد مورد نظرتان آشنا شدید و در طول این يك هفته چند باری با او در تماس بودید به همین اکتفا کنید و او را به حال خود رها کنید و دائم خود را راغب در تماس بودن با او نشان ندهید. سعی کنید ابعاد دیگر زندگی خود را پررنگ‌تر کنید مانند درس، کلاس‌های موردعلاقه‌تان، ورزش و... این نشان می‌دهد که شما برنامه خود را دارید و وابسته به او نیستید. کسی که خودش را دوست دارد، می‌تواند دیگران را هم دوست داشته باشد، پس وقتی شما به سلامت بدن و روان خود اهمیت می‌دهید به شما قدرت می‌دهد و دیگران هم این را متوجه می‌شوند و بیشتر علاقه نشان می‌دهند.

۲- اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و بدانید اگر شخصیت خود را قوی کنید و خود واقعی‌تان باشید بسیار جذاب‌تر خواهید بود تا اینکه بخواهید نقش بازی کنید و مصنوعی باشید. بدانید شما هم محاسنی دارید که اگر آنها را در خود پیدا کنید و آنها را پرورش دهید افرادی هستند که در جست‌وجوی آنها باشند.

۳- شما با هیچ‌کسي قابل مقایسه نیستید. بدانید که نباید خود را با هیچ فرد دیگری مقایسه کنید، زیرا شما یک موجود منحصر به فرد آفریده شده‌اید و روی این کره خاکی هیچ دو نفری وجود ندارند که شبیه یکدیگر باشند. این تفاوت‌هاست که جذابیت را به وجود می‌آورد، پس دست از مقایسه خود با دیگران بردارید.

۴- برای عقاید خود احترام قائل باشید. وقتی شما برای خودتان احترام قائلید به دیگران هم این حس را منتقل می‌کنید و آنها نیز به شما و عقایدتان احترام می‌گذارند که این شما را جذاب‌تر می‌کند.

۵- انعطاف‌پذیر باشید. سعی کنید اگر برنامه‌ای مطابق میل شما انجام نگرفت با سختی و شدت برخورد نکنید و انعطاف خود را نشان دهید. بیش از حد سفت و سخت بودن جوابگو نیست.

۶- ترسو نباشید. هیچ‌گاه به فرد موردنظرتان نشان ندهید که می‌ترسید آسیب ببینید و وابسته شوید زیرا این به فرد مقابل این پیام را می‌رساند که چون من نمی‌خواهم آسیب ببینم پس تو آسیب خواهی دید و هیچ کسي با این تصور خواهان رابطه نیست. این را بدانید که به وجود آمدن عشق هیچ‌گاه خالی از ریسک نیست، با این دانسته خودتان باشید و جلو روید و تمام سعی خود را بکنید که آن‌طور که درست است همه چیز را پیش ببرید.

۷- مادی‌گرا نباشید. سعی کنید به مسائل مادی بیش از حد توجه نشان ندهید.

۸- قابل اعتماد باشید. اگر قولی می‌دهید به آن عمل کرده و اعتماد طرف مقابل‌تان را جلب کنید. وقت‌شناس باشید. سعی کنید سر وقت حاضر باشید. این کار ارزشگذاری شما به او را نشان می‌دهد.

۹- بداخلاق و پرخاشگر نباشید. خیلی خوب است که زنی مستقل، جدی، نترس، با جربزه و قوی باشید اما فراموش نکنید که در کنار تمام این خصایص، شما یک زن هستید و باید لطافت و ظرافت خود را حفظ کنید.

۱۰- همیشه در کمال عصبانیت و ناراحتی ادب را حفظ کنید و به هیچ‌عنوان توهین نکنید. مردها از خانم‌هایی که در ناراحتی و خشم‌شان همه‌چیز را به زبان می‌آورند گریزانند.

چرا هیچ کس با شما دوست نمی شود؟

۱۱- شما یک پرنسس نیستید و نقاط ضعف خاص خود را دارید، پس سعی کنید با آنها منطقی روبه‌رو شوید و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشید.

۱۲- او نیز یک انسان است با نقاط ضعف خودش و هیچ انسانی بدون ایراد آفریده نشده پس آنها را بپذیرید و مانند پتک از آنها استفاده نکنید.

۱۳- بیش از حد خجالتی و لوس نباشید.

۱۴- ظاهر را می‌توان تغییر داد اما چیزی که مهم است و پایدار می‌ماند شخصیت شماست، پس سعی کنید یک شخصیت سالم، زیبا، مستقل و قوی بسازید.

۱۵- لبخند را فراموش نکنید. بدانید هر آدمی در زندگی شخصی خودش مشکلاتی دارد و این بهترین حس است که در کنار شما بتواند آرامش داشته باشد.

۱۶- گاهی ما درد دل کردن را با غر زدن اشتباه می‌گیریم. درددل کردن نزدیکی شما را به فرد نشان می‌دهد و این خوشایند است اما بدانید که هیچ کسي دوست ندارد غر بشنود آن هم به دفعات زیاد، پس از غر زدن دوری کنید چون باعث دوری می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدینه

      وقتی دوستی رو به جونها یاد میدین عواقبش هم یاد بدین واقعا که............

      پاسخ ها

      • shamim

        ایول.........دمت گرم

      • Best

        وااا ب توچه آخه

      • Best

        توی قرن بیست یکمیم خجالت داره همچین عقایدی..من با کسی ک دوست بودم ازدواج کردم خیلی ادم خوبیه خیلی هم خوشبختیم، بعدشم گیریم یکی انتخابش بد باشه اخه ب توچه سرت تو زندگی خودت باشه والللا

      • بدون نام

        من

      • لیل

        این چه حرفیه از وقتی شما دانشگاه میرید و سنه عقلی بالا میره نیازمند ارتباط با جنس مخالف هستید دیگه مثه قدیم نیست پدر مادر پسر براش دختر نشون کنن برن خواستگاری باید با آدمی که فکر میکنید خوبه ارتباط برقرار کنید و علاقه شکل بگیره وگرنه تو این دوره زمونه با این طرز فکر باید به فکر یه دبه ترشی باشی عزیز

      • F

        من یه دختر ۱۶ ساله هستم از نظر خودم خیلی قیافه جالبی ندارم اما همه اطرافیانم و حتی غریبه ای که تو خیابون میبینتم هم بهم میگم خوشگلم و قیافه معصومی دارم اما تاحالا حتی یه پسر هم بهم ابراز علاقه نکرده یا پیشنهاد نداده تا الان چندتا خاستگار داشتم اما اونا هم به خودم چیزی نگفتن و فقط با خونوادم حرف زدن خیلی ناراحت بابت این موضوع که جذابیتی

      • اسما

        شاید خوشش نیاد باهات دوست شه شاید اصلا دوست زیاد داشته باشه دیگ نخواد

    • کاربر

      مریم جان اینو بخون به دردت میخوره

    • سارا

      ادینه جان نمیدونم چرا دوست دارید رو همه چی سرپوش بزارید و صورت سوالو پاک کنید و بگید همه چی ارومه... دوستیا هست خیلیم زیاده و هر روز داره بیشتر میشه پس چ بهتره که بخوای کنترلش کنی و یسری چیزا رو یاد بدی تا حداقل مسیر درست تر رو طی کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس شما قاعدتا همسری پیدا می کنید که تجربه دوستی داشته

        مشکلی با این ندارید؟

      • Best

        درجواب این ک گفته مشکلی نداری، نه مشکلی نیس،، من شوهرم تجربه دوستی داشته، و خب ب من مربوط نیست ب گذشته خودش مربوطه، مهم از الان ب بعده نه از الان ب قبل، البته اگه رابطه جنسی داشت شخصا مخالف بودم ب دلایل خودم، منم بش گفتم قبلا با یه پسر بودم اما اتفاقی بین من و اون پسر رخ نداد، و شوهرم گف باشه اصلا لازم نبود بگی چون مال گزشتته، اگه عاشق هم باشید لازم نیس ب گزشته فک کنین، با این عقاید مسخرتون اه

    • shamim

      همه این راهکارهارو بلدن هممون خبره ایم

    • بدون نام

      چون زیاده، دلیل بر درستیش نیست

      چون زیاده ، نباید بازم ترویجش کرد و تئوریزه اشکرد

      این متن با دین ما تناقض داره

      پاسخ ها

      • سی سی

        خب شاید کسی در بین هم کلاسی های خودش این مشکلو داشته باشه و با استفاده از راهکار های این چنینی بتونه کمی با خودش کنار بیاد..این جا هم که کشوری اسلامیه و کلاس های مختلط وجود ندارند(صرف نظر از دوستی های خیابانی و مشکلات دیگه ای که هست!)...من دختری رو می شناسم که با همین راهکار هایی که دوست روانشناس من بهش داد تونست کلی از فشار های روحی ش رو در مدرسه بر طرف کنه!...گاهی اوقات دوستی در چارچوب قوانین خیلی هم به نفع آدمه...شاید بهتر باشه هر از چند گاهی از دید دیگه ای به مسائل نگاه کنیم! اگر منظورتون دوستی هایی دیگه س که هدفشون قانونی و شرعی نیست کاملا حق با شماس ولی در غیر این صورت باید کمی منصف تر بود!

    • علی

      سن ازدواج حالا به هر دلیلی رسیده به 30 سال خب جوانا تا این سن به کسی نگاه نکنن-با کسی هم دوست نشن پس زندگی ما چه فرقی با کشیش های کاتولیک داره که ازدواج براشون ممنوعه خوب ما هم تا 30 سالگی یعنی اصله جوانی مجردیم دیگه؟؟؟

    • مریم

      باتون موافقم ومیخوام بهچیزایی که گفتید گوش بدمو انجامش بم

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • فریبا

      من نمیتونم اینطوری باشممممممممممممممممم دوستم میخوامم

      پاسخ ها

      • امین

        خوب با من دوست میشی؟؟؟

    • امیر

      حالا جالبه که من پسرم . 29 سالمه ولی هیچ دختری به سمت من نمیاد . اندام ورزشکاری دارم . زشت نیستم. کوتاه قد نیستم . اما دلیلش رو نمیدونم. حتی تو اینترنتم کسی تحویلم نمیگیره

      پاسخ ها

      • سارا

        شما باید اقدام کنی تا طرفت متوجه حضورت بشه..:)

      • بدون نام

        عزیزم بیا من باهات دوست می شم

      • بهار

        اگه خودتو بگیری همه بی محلی بهت میکنن
        یه ذره گرم بگیر تا رفتارتو بگیرن بیان سمتت

    • بدون نام

      سلام من 13سالمه 3ساله که کسی باهام دوست نمیشه. چه جدیباشم چه سبک فرقی نداره
      درسمم عالیه ولی کسایی هم هستن که درسشون خوب نیست ولی دوست دارن
      .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من اسمم دایانا ۱۲ سالمه و دوستی ندارم دوست داری با من دوستیش

    • علی

      چقدر شما تنگ نظرین. شما دوستیو فقط بین پسر و دختر میدونین؟ این متن داره به دوستی با همجنس اشاره میکنه. با دین تناقض داره چیه؟

    • بيتا

      مگه ميشه اقا امير ؟!
      يه جاى كار اشكال داره !

    • زهرا

      همه این روش هارو عمل کردم اما توانستم با یه کنکوری دوست بشم که بزرگ تر از خودمه خودم کلاس هفتم هستم لطفا راهنمایی کنید

    • علیرضا رحیمی

      سلام من واقعا نارحت ام چون ویژگی های ظاهری درسی و دیگر مواردم کامل است اما کسی با من دوست نمیشود قبطه میخورم وقتی میبینم که دوستی ندارم و فرد جذابی نیستم.

      پاسخ ها

      • سارا رحیمی هستم

        من یک خانمی هستم یک دوست میخوام که واقعن ازخدا بترسه تاباهم دوست صمیمی باشیم

      • Sahand

        اهل کجایی سارا رحیمی ؟

    • ali

      سلام من خیلی از این نکات و سعی کردم رعایت کنم اما متاسفانه نتیجه نگرفتمبا اینکه پونزده سالمه اما واقعا با پیزی که دوست ندارم بگم مبتلا ام یعنی کمبود محبت واقعا من...

    • iQWERTY

      دوست ميخواي چي كني ؟؟
      ا من ب تو نصيحت .. ا مني بشنو ك دنيا ديدم.. :
      دوست = وقت تلف كردن ، اگ بخواي دوست معمولي پيدا كني اونم با توجه ب شرايطتت ، قيافت ، هيكلت دوست ميشه ..
      اما .....
      سعي كن علمي دوست شي ..
      علمي علمي علمي
      سعي كن با علمت دوستايي رو جذب كني ك كارافرين باشي ..
      سعي كن با كسي دوست شي ك تورو ب موفقيت برسونه ..
      وختي بيو انساناي موفق خوندي ميفهمي ..

    • بدون نام

      سلام بچه هاخوبین .به نظر من اگه برای خودتون هرروزبرنامه داشته باشی اعتمادبنفس داشته باشی خودتو ازته دل دوس داشته باشی خودتوبابقیه مقایسه نکنی محتاج محبت احدی نمیشین خودتونوایتقدرسرگرم کنین با کتاب باکاربیرون با ورزش سررفتن و......دیگه نیازی به محبت کسی هم ندارین☺

      پاسخ ها

      • لیلا

        سلام آره اگر خودت خودت رادوست داشته باشی حتما"توراهم دوست خواهن داشت منو تو مدرسه هم دوست دارند

    • شایان

      اصن از نظر من مجردی خیلی بهتره تا این که یکی کنارت باشه خودتون یکم فکر کنید کار کنید برا خودتون پولم برا خودتون کسی نیست هی زنگ بزنه بهت بگه عشقم کجایی بیا پیشم شاید بخوای با رفیقات بری بیرون ماشین زیر پات خونه مجردی کارم که داری اصن زندگیه عالییییی میفهمی

    • شیدا

      سلام منم شیدا هستم 13 سالمه خیلیم زیبا هستم چند نفر با من میخواستن دوست شن ولی من ازشون خوشم نیومد و رد کردم ولی دیگه کسی بعد از اونا با من دوست نشد خودمو همیشه خوشتیپ و مرتب میکنم ولی دوست نمیشن

      پاسخ ها

      • امین

        سلام شیدا اگه یخوای با من دوست بشو من 14 سالمه مهربان و خوشتیپ هم هستم

      • بدون نام

        اخه عزیزم شما که سنی نداری نگرات چی هستی فقط سیزده سالته و خیلی زوده واسه شما وارد رابطه بشین شما باید به چیزای دیگه ای اهمیت بدی که خدایی نکرده از زندگی عقب نمونی وبگم که تو هر سنی باید مطابق به اون سن عمل کنی شما باید الان بچگی کنی و از زندگی لذت ببری

    • Shadi

      من كلاس هفتم اما كسى باهام دوست نميشه چ دختر چ پسر با من دوست ميشن بعد ى مدت محلم نميدن

      پاسخ ها

      • علیرضا

        منم اینجوریم اه

      • امین

        اگه میخوای با من دوست من همیشه با اونی که ستم دیگه هیچ وقت ولش نمیکنم

    • Reyhaneh

      سلام، اميدوارم خوب و پيروز باشين، دختري هستم ٢٤ ساله كه هم از نظر ظاهر لباس و فهم از دوستان اطرافم بالاتر هستم ولي تا الان نتونستم دوست صميمي داشته باشم . خيلي تلاش كردم برأي اين موضوع ، وقتي از دختري خوشم اومده براش هديه گرفتم، وقت گذاشتم و... ولي نتيجه كارهام هميشه برخلاف ميلم بوده و اين باعث شده خيلي احساس تنهايي كنم وحتي زماني كه همسرم با دوستاش هست من تنها خونه باشم . نظر شما چيه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درخت هرچه پر بار تر سر به زیرتر

    • محمد

      سلام. من نزدیک 16 سالمه خیلی دخترا بهم نگاه میکنن ولی من از رو نا بلدیم ب زمین نگاه میکنم و بهشون نگاه نمیکنم و بلد نیستم با دختر حرف بزنم چون استرس میگیرم و مسخره میشم نمیدونم باید چیکار کنم تمام هم سنای من دوست دارن و مسخرم میکنن ای کاش میدونستم باید چیکار‌ کنم من خیلی ضعیفم حرف زدم زیاد بلد نیستم هعی خدا

      پاسخ ها

      • افشین

        من ۱۸ سالمه و تا حالا با هیچ دختری چه مجازی چه واقعی دوست نبودم از نظر تیپ و ظاهری خوبم ولی اعتماد به نفسم پایینه دخترا نگاه میکنن مثل گوسفند سرمو میندازم پایین اصلا طرز برخورد با یه دختر بلد نیستم اصلا نمیدونم چجوری باید بهش پیشنهاد دوستی بدم یه دختر همسایهمون بود که خیلی دوسش داشتم یکی دو سال اصلا نتونستم چیزی بهش بگم با اینکه میدونستم اونم از من خوشش میاد تا اینکه خونشونو از اونجا بردن از اون موقع از خودم بدم میاد لطفا یه راهنمایی کنید اگه از یه دختر خوشم اومد چیکار باید بکنم چون از اول تو خط این چیزا نبودم اصلا بلد نیستم ولی دیگه واقعا احساس تنهایی میکنم همه ی همسنام جز من دوست دختر دارن. فقط دوست عزیز اگه میخوای نصیحت کنی که این کارا از نظر شرعی و... مشکل داره لطفا زیر کامنت من پیدات نشه

    • مصطفی

      سلام . پسری هستم 25 ساله مجرد تا بحال با هیچ دختری دوست نبودم . از وقتی رفتم دانشگاه حدود 19 سالگی وقتی میدیدم بچه های دیگه توی دانشگاه دختر و پسر با هم دوست هستند و من به دلایلی که نمیدونم شاید حیا باشه ترس باشه خجالت باشه و ... نمیتونستم با دختری ارتباط برقرار کنم و خیلی دوست داشتم که این ارتباط برقرار بشه ادم مذهبی نیستم ولی نمیتونم شاید بلد نیستم یا ... و این عدم توانایی در ارتباط با جنس مخالف اعتماد به نفس منو فوق العاده اورد پایین تا حدی که حتی از ارتباط برقرار کردن با همجنس خودم هم نا امید شدم چون وقتی اونا رو میدیدم که دوست دارن و من ندارم یه جور احساس یاس و حقارت میکردم نسبت بهشون . در نتیجه کلا از زندگی به شدت نا امید شدم و احساس کردم دیگه نمیتونم درس بخونم و فوق العاده افت تحصیلی شدیدی بهم دست داد که الان یه لیسانس رو باید شش سال بخونم تا بگیرم . یعنی به طور کلی من توی دانشگاه همش منزوی و تنها بودم و احساس بدبختی میکردم و حتی دوست همجنس هم نداشتم . با کسی حرف نمیزدم و رابطه ای نداشتم یعنی این دانشگاه رفتن هر لحظه اش برام زهرمار بود . الان شرایطم جوریه که تو تخیلاتم فکر میکنم دارم با یه دختر حرف میزنم همش تو خیالاتم از دنیای واقعی دور شدم از همه چیز بریدم نه کاری دارم نه کاری بلدم نه فنی هنری چیزی بلدم نه پولی دارم نه دوستی دارم نه با کسی در ارتباطم . ناراحتی اعصاب شدید هم دارم خیلی زود از کوره در میرم سر پدر مادرم داد میزنم حوصله هیشکیو ندارم . نمیدونم واقعا الان باید چیکار کنم همه چیز زندگیم بهم ریخته افسرده شدم صبح تا شب میشینم گوشه اتاق در رو رو خودم میبیندم فقط تو فکر فرو میرم فکر میکنم با یه دختر دارم صحبت میکنم همش تو خیالاتم . بخدا جدی میگم . ولی وقتی بر میگردم نگاه میکنم اون ادمی رو که با جنس مخالفش چه پسر چه دختر ارتباط داشته میبینم اون ادم از هر لحاظ ( روحی روانی اجتماعی کاری تحصیلی و ... ) از من سرتره . پس چطور میشه کسی که دوست بوده با من که نبودم انقدر تفاوت داشته باشم و من انقدر داغون باشم و اون ادم نه ؟؟؟؟!!!! من چیزی که با چشم میبینم دارم میگم . بخدا انقدر از جامعه دور شدم بلد نیستم جایی برم همش گم میشم تو خیابونای بزرگ میترسم سوار مترو بشم میترسم وارد جامعه بشم احساس میکنم خیلی حقیرم نمیتونم کاری انجام بدم . تو رو خدا کمک کنید سیستمم ریخته به هم هرکی تو خیابون منو میبینه فکر میکنه دیوونه ام با خودم میخندم وسط خیابون میزنم زیر آواز بلد بلند بخدا شوخی نمیکنم هیچ جایگاهی الان ندارم تو رو خدا کمک کنید چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • علی علیزاده 1372

        سلام،داداش گلم چرا اینطوری فکر میکنی ؟ما هم سنیم من بچه تهرانم اگر تهرانی بیا خودم روحیتو عوض میکنم این اصلأ دید قشنگی نیست تو الان باید به فکر ساختن یه زندگی توپ باشی،اینستا پیدام کن

      • سارا

        اقاجان شمااول دینتوکامل کن خداهم بی جوابت نمیزار عزیز

      • سارا

        راستی من 18سالمه و کوردم هستم خیل بلاها سرم اومده امابخاترارتبات خوبم باخدااصلا احساس تنهایی نمی کنم درصورتی که هیچ رفیقی ندارم عزیز

      • مریم

        خیلی ناراحت شدم وقتی پیامت رو خوندم. نمیدونم شاید اگه از دوستی های مجازی شروع کنی بتونی کم کم به دوستی های واقعی برسی. مثلا تو گروه های مختلف با همجنس های خودت حرف بزن. باهاشون دردودل کن. شاید اصلا برات ی دوستی واقعی پیدا شه. من دیدم ک شده کسی از اونجا دوستی پیدا کرده. و این سخت نیست چون تو فقط تایپ میکنی و طرفو نمیبینی. برات راحت تره

      • M

        سلام علیک
        اقا من فک میکردم فقط خودم اینجوریم چ جالب منم تو ذهنم یه پسر رو تصور میکنم اصلا الان که برگشتم کامنتمو خوندم از خودم خجالت کشیدم ولی خب دست خودم نیست از یک طرف به نظرم پسر باشخصیتی که لیاقتمو داشته باشه وجودخارجی نداره دور و برم از یک طرف تنهایی از بابت جنس مخالف هم فشار میاره کلا شیر تو شیر شده ها خخخخخ

      • زینب

        سلام دوست عزیز توباید آپدیت بشی توی این دنیاهرچی ازدنیای بیرونبخوایی اول ازهمه بایدتوی خودت انجام بدی مثلامی خوایی همه بهت توجه کنن بایداول خودت به خودت توجه کنی اگه می خوایی همه بهت احترام بذارن بایداول به خودت احترام بذاری اونم خیلی زیاد .سعی کن به ظاهرت برسی مثلاهرروزدوش بگیری مسواک بزنی مصاحبه ی افرادمشهوری که قبلادوست داشتی رودنبال کن سعی کن نگاه کنی که اوناچه جوری تمرکزمیکنن توجهشون چه جوریه و...نه اینکه شبیه اونارفتارکنی بلکه روش های مختلف زندگی کردنوببینی وخودت خودت رورشدبدی اصلانظربقیه برات مهم نباشه سعی کنن روش های مختلف فکرکردن درموردموضوعاتویادبگیری .ورزش کن به خصوص دو دویدن واقعاروی درمان افسردگی خوبه.تاخودتت به خودت توجه نکنی واون چیزی که می خوایی رو روی خودت پیاده نکنی بقیه ازروی رفتارت متوجه نمیشن بعدشم اگه کاری که درست هست انجام بدی شایداول کسی بهت توجه نکنه امابعداچندنفری پیدامیشنصبروتحملتم بالاببر خودت روکنترل کن امیدوارم خودت تلاش کنی وموفق بشی

      • مهران

        دوست عزیز من فکر نمیکنم که شما مشکل اصلی تون این مساله باشه که نمیتونید با جنس مخالفتون ارتباط برقرار کنید و به احتمال خیلی زیاد شما یه سری مشکلات دیگه ای هم دارید و داشتید که شاید عدم توانایی تون در برقراری ارتباط با جنس مخالف تونسته اونها رو تشدید بکنه و مسیر زندگی تون رومنحرف کنه و شاید اصلا اون مشکلات باعث شده باشه که شما نتونستید با جنس مخالفتون ارتباط برقرار کنید . وگرنه این موضوع که ادم نمیتونه با جنس مخالفش ارتباط برقرار کنه یا ارتباط نداره به تنهایی و به خودی خود نمیتونه این همه مشکل برای زندگی یک فرد ایجاد کنه . خب این همه جوون و دختر و پسر دیگه هم هستن که حالا یا خواسته یا ناخواسته با جنس مخالفشون ارتباط ندارن و دوست دختر دوست پسر ندارن . خب یعنی همه شون به این وضع دچار میشن ؟؟؟؟؟!!!!!!!قبول دارم که هر فردی هر جوونی دوست داره با جنس مخالفش صحبت کنه و ارتباط داشته باشه و اینکه ادم نتونه این ارتباط رو برقرار کنه ممکنه تا حدی توی روحیه فرد تاثیر منفی بزاره . اما دیگه نه تا این حد و اندازه و نه برای این همه سال !!!! بهتون توصیه میکنم حتما حتما پیش یک مشاور و روانشناس خوب.
        برید تا مشکلاتتون ریشه یابی بشن

    • برشته

      من نونزده سالمه باهوشم سینما میخونم میگن فیست خوبه واسه همینم آرایش نمی کنم ظاهرمم آراسته است خیلی تاش میکنم دوست پیدا کنم اما نه دختر نه پسر با من دوست نمیشن همه کارای بالا رو هم انجام میدما ولی ... هی

      پاسخ ها

      • میلاد

        سلام همگی
        پسری 23 ساله از زنجان هستم توی دبیرستان بخاطر خدا حتی به دختر نگاه هم نمیکردم قیافه معمولی دارم ولی اعتماد به نفسم عالی بود ولی یک ساله خدمت سربازیمو تموم کردمو ترم2 دانشگاهم در به در دنبال دوس دختر میگردم دنبال ی رابطه ای هستم که دوس دخترم بهم محبت کنه حالمو بپرسه اصلن میخوام یکیو داشته باشم که بهم توجه کنه چدن پیدا نمیکنم حالم بد میشه توی رویای خودم واس خودم زندگی میسازم رفیق پیدا میکنم جوری شده که زندگی خیالیم بیشتر از زندگی واقعیم واسم ارزش داره بعضی وقتام شکایت از خدا میکنم که چرا بهم قیافه خوب نداده یا چرا پول انچنانی نداده شب و روزم شده اهنگ غمیگین و رابطه های خیالی دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

    • بدون نام

      من عاشق یک دختر 18ساله هستم که باش دوست بشم باید چکار کنم او منو دوست نداره ولی من اونه دوست داره اون هم دوستم داره ن زیاد

    • ناهید

      من ۲۸سالمه و هیچ دوستی ندارم حتی از جنس خودم!
      نمیدونم چرا؟! با اینکه خیلی اهل سفر و ماجراجویی هستم و بصورت حرفه ای ورزش میکنم. اهل گردش رفتن به سینما، تیاتر و پیکنیک هستم. خیلی فعال و پرجنب و جوش هستم. اما گاهی از اینکه همدم و هم صحبت ندارم دلم میگیره.
      تا حالا شده برای شروع ارتباط دوستانه پیش قدم شدم اما طرف کشیده کنار...
      دلیل این همه برخورد سنگین و کم محلی از سمت و سوی هم جنس های خودم نمیفهمم.
      با اینکه خداروشکر از ظاهر خوبی برخوردار هستم و همیشه سعی میکنم شیک و مرتب بگردم اما باز سردرنمیارم که چرا اینطور میشه. اما یه مشکل اساسی هم که خودم دارم اینه از فن بیان خوبی بهره نبردم و فکر کنم یه دلیلش همین قضیه باشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دلم ناهید جان شایدچهرت خشنه یا نمی تونی رابته نگه دار باشی

      • کامله

        وای ناهید خودم دوستت میشم من 18 سالمه اهل ارومیه هستم

    • بدون نام

      منم همینجورم مث ناهید از بندر ماهشهر

      پاسخ ها

      • سعید

        عزیدمسلام
        منم ماهشهرم بیا با من دوست شو

    • مهدی

      سلام
      من 32سالمه مجرد و از حدود21سالگی موهام شروع به ریختن کرد و الان سرم کاملا طاس شده و اکثر اوقات نگران اینم که به این خاطر نتونم دختر مورد علاقم رو بدست بیارم راستش من از یه مدل دخترهایی خوشم میاد که وقتی بهشون نگاه میکنم با خودم میگم که این با این همه خوشکلی و دک و پزش نمیاد زن من کچل بشه البته از لحاظ قدوهیکل خوبم ضمنا خوشبختانه یا متاسفانه هیچ وقت حتی یه دوست دختر هم نداشتم
      وقتی یه دختر خوشکل مشکلو توخیابون یا ماشین در حال خوش وبش کنار یه پسر مودار میبینم بیشتر یقین پیدا میکنم که دخترای خوشکل سمت کچلا نمیرن هرچی هم اطرافیان میگن به مو ربطی نداره بازم به گوشم نمیره یه جورایی انگار ملکه ذهنم شده
      خانمای گل منتظر نظراتتونم

      پاسخ ها

      • هستی

        عزیزم داشتن مو تو زیبایی مهمه شما اگه توانایی مالی داری مو بکار خیلی خوبه

    • امید

      سلام.لطفا کمکم کنید.چن وقت پیش ی دختری اومد مستم ب شدت ردش کردم...بعد ی مدت شنیدم اقدام ب خودکشی کرده حالا احساس گناه میکنم...لطفا نظر بدین زود...

      پاسخ ها

      • شیرین

        وا به تو چ ربطی داره حتی اگه بخاطر اینکه تو دوستیشو رد کردی باشه بازم هیچ ربطی ب تو نداره و مطمئنا مشکلات شخصی زیادی داشته فقط اگه شما قبول میکردین باهاش دوست شین شاید انگیزه ای براش میشد برا ادامه زندگی ولی در هر حال شما هم نمی تونید بخاطر زندگی کس دیگه از خواسته های خودتون بگذرین در هر حال ب شما ربطی پیدا نمی کنه مگر
        اینکه قبلا باهاش دوست بودین یا اینکه یه سری رفتارا ازخودتون نشون دادین از عمد، که دختره فک کرده واقعا شما بهش علاقه مندین ولی باز دلیل نمیشه بره خودکشی کنه در هر حال
        زندگیتو کن برادر

    • زهرا

      دلم خیلی گرفته تنهام 25

      پاسخ ها

      • میلی

        milad.z.d.k
        بیا اینستا‌

      • H

        T_T

      • بدون نام

        eu jan khodam hastam

      • بدون نام

        eu jan khodam hastam

      • ابی

        بامن دوست میشی؟؟جیمیلمebihamedin@gmail.com

    • mohamad

      سلام پسری هستم ۱۹ساله مهربون

    • یه دختر...

      سلام...۱۶ .من از نظر ارتباطی خوبم .دوس دارم برا خودم. و تو مدرسه عاااااالیم از نظر ارتباطی خیلی راحتم با همه .به راحتی میتونم با هر دانش آموزی ارتباط برقرار کنم اما یه مشکلی هست .اونم این که تو بیرون اینطوری نیستم .و سختمه ارتباط برقرار کردن.درواقع تو مدرسه خجالتی نیستم اصلا ولی بیرون خجالتیم.اگه منو ببینید یک فرد خیلی متفاوت میشم در این دو مکان! اونم به خاطر اعتماد به نفسه...
      و اینکه اگه آشنا میشم با کسی تا حالا نشنیدم بگه شمارتو بده و مشتاق ارتباط با من باشه برای یک دوستی پایدار ( البته منظورم دختره نه پسر).
      چیکار کنم؟؟؟ آدم نچسب و حال بهم زنی هم نیستم و اتفاقا تو مدرسه اکثر بچه ها ب من میگن خیلی باحالی و دوست داریم و اینا...اما بیرون مثلاً تو زبانکده اینطوری نیست...نمی‌دونم چیکار کنم واقعا؟؟!! میدونین دلم چی میخواد؟ دلم میخواد این ارتباطات برا همیشه باشه و همکلاسیهام بخان حتما با من در ارتباط باشن حتی تو تلگرام و اینا.
      تازه یه چی دیگه دوستای صمیمیم که توی یه مدرسه نیستیم با هم ویاحتی تو آشناها که با یکی خیلی صمیمیم یه حالی از من نمی‌پرسن!! من خودم چنبااار پیش قدم شدم( برا اون اشنامون)( البته برا بقیه هم شدم ولی نه ب اندازه اون) و بعد مدتها که حالمو نمیپرسید بهش پیام دادم با هاش حرف زدم یکم و حالشو پرسیدم.یک ماه میشد که اصلا هییییچ حالی نپرسید از من!!!!!!! من هنگمممم ! همو میبینیم خیلییییی باهم حرف می‌زنیم و درد و دل میکنیم اما تو تلگرام هیچ حالی نمیپرسه از من . همش من میپرسم و چهار پنج باری اون پرسید خیلی وقت پیش البته اون موقع باهام کارداشت وگرنه همونم نمی‌پرسید... حتی خواهرم دانشگاه هس و میدونه
      خیلی دوسش دارم اما هیییییچ وقت نشده ی حالی بپرسه از من! بخدا وقتی می‌بینمش یه عالمه باهاش حرف میزنم و می‌دونه غمامو اما تو تلگرام اصلا یه زنگ هم نه ٬ نمیپرسه حالمو که چیکار میکنم؟!!!!!! خیلییییی نامردیه .بخدا دلم می‌شکنه وقتی به بی تفاوتیشون فکر میکنم....هعییییییی
      بگم چرا آنقدر گیر میدم که چرا تو تلگرام و اینا حالمو نمیپرسن؟!!! چون با تمام دوستاشون حرف میزنن اما با من نه!!! دیدم که میگم.... نمی‌دونم مشکل از منع یا بقیه!!!!! چیکار کنم ؟؟؟!!! کمکم کنید ...واقعا با این همه بی تفاوتی احساس بی ارزشی میکنم گاهی...گرچه من با ارزشم ولی قدرمو نمی‌دونن. بخدا پای تموم درد و دلاشون می‌شینم ولی نوبت من که میرسه فقط چنتا کلمه تایپ کنن و حالی بپرسن ، فراموشم می‌کنند... چ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ی دختر...

      خواهشمندم نظرمو تایید کنید

    • Amir

      سلام ، خوب این یه مسئله خیلی سنگین که اینقد اومدن نظر دادن ببینین ما وقتی کاری رو انجام میدیم باید اولش فکر کنیم که به طرف بر میخوره یا نه من خودم یه کسی رو دوست داشتم ولی بی عرضه بودم رفت با یکی دیگه نباید توقع داشته باشین که طرف مقابل باید مال شما باشه خودتون رو بزارید جای اون ..... بقول دوستم کسی رو که دوست داری محکم بهش بگو وگرنه اون منتظرت نمی مونه هممون هم یه بارم که شده یه عشق واقعی داشتیم که بخاطر خودمون بهش نرسیدیم ...

    • احسان صادقی

      سلام به همه.
      فکر کنم من بزرگ ترین(از نظر سنی.33 سالمه) فردی باشم که نظر میدم. در باره خودم نمی خوام حرف بزنم چون تا حالا به قدر کافی دوست داشتم(چه پسر چه دختر). چیزی که نظرم و جلب کرد نظرات دوستان نوجوان بود. حس دوس داشتن و دوست داشته شدن اجتناب ناپذیره و مربوط به سن خاصی هم نیست. پس بعضی دوستان سعی نکنن این حس و سرکوب کنن(چه برای خودشون چه بقیه). نکته دیگه اینکه برای نوجوان ها، انگار جنس مخالف یه چیز عجیب و غریب و دست نیافتنی میاد(چه دختر چه پسر).در صورتی که اینطور نیست واقعا. هر دو طرف نیازها و احساسات یکسانی دارن و میشه گفت مثل همن. اگه از کسی خوشتون اومد خیلی مودب و محترمانه بهش بگین.
      اگه با هم دوس شدین، به چند نکته توجه کنین. اول اینکه با هم رو راست باشین و به هم دروغ نگین. دوم سطح توقعتون از دوستی رو به طرف مقابل بگین تا هر دو بدونین قراره این دوستی در چه حد باشه. (مثلا فقط در حد حرف زدن، بیرون رفتن، و.... که خودتون می دونید) و یه نکته مهم:خیلی هم روی هم حساس نباشین. فکر نکنین این دوستی یا دوستیای بعدی قراره تا ابد طول بکشه، نه. بالاخره یه روزی یه جایی تموم میشه. پس سعی کنین خیلی به هم گیر ندین و از بودن با هم لذت ببرین. اینطوری هیچ کدوم از دوستیهاتون بد تموم نمیشه.
      خیلی حرفا هست که میشه گفت و حتی همینایی هم که گفتم میشد خیلی بهتر و درست تر بیان کرد ولی شرایط نظر گذاشتن و... اجازه نمیده.
      همگی موفق باشید

    • amin

      ارزو دارم دو تا دوست داشته باشم که مثل برادر باشن واسم ،ولی پیدا نکردم نمیدونم شاید من خوب نباشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام
        من ی دختر 43 ساله هستم تا بحال هیچ دوستی چه دختر و پسر نداشتم خیلی ناراحتم کمکم کنید تا با این قضیه زودتر کتار بیام

    • ی دختر...

      آه...گفتی اقا امین...ولی من دوس دارم ی دوست داشته باشم که عییییین خواهر باشیم با هم... من خوب بودم و هستم اما نمیدونم چرا!!...
      به نظرم منتظر باشیم چون همه ی ما ادما حداقل ی نفر هست که شبیهمون باشه و باهاش خیلیییی صمیمی بشیم پس صبر کنیم یا اون فرد بیاد یا خودمون پیداش کنیم البته اگه خودش بخواد که باهاش دوس شیم ...
      شما ی دونه رو پیدا کن دومیه خودش پیدا میشه نشدم هم اشکال نداره مهم اینه اون ی نفر هست...
      امیدوارم تماااااام دوستی ها پا برجا باشه و اونااااییکه تنهان ی دوست خیلیییی خوب براشون پیدا شه...

    • تنها

      منم واقعا تنها هستم کل سالهای زندگیم رو در تنهایی سپری کردم... وقتی پدرم بهم گفت برو رو پای خودت وایسا... وقتی مادرم میدید که چه قدر تنها هستم ولی حاضر نشد یک بار سرم را در آغوشش بگیرم... وقتی برادرانم فقط به وقت نیاز سراغم را گرفتند ... از چه کسی توقع باید داشت آدم های توی کوچه و خیابان....فقط یک حسرت شاید اگر خواهر داشتم وضعم فرق میکرد...

    • Arash

      سلام. من حس میکنم رفتارم از پارسال عوض شده. دیگه کسی با من دوست نمیشه و به قدری اعتماد به نفسم پایین اومده که تو حرف زدن مِن مِن میکنم و چند ماهی هست برای خوش گذرونی به بیرون نرفتم چون هرکسی منو میبینه بهم میگه چقدر زشتی یا همه منو مسخره میکنن و مزه میریزن. هیکل من متوسطه و برای بهتر شدن به باشگاه بدن سازی میرفتم تا در یک حادثه دچار شکستگی شدم و دیگه هیچ ورزشی نمیتونم انجام بدم الانم حس میکنم دارم افسردگی میگیرم لطفا کمک کنین

      پاسخ ها

      • فر

        خیلی بیجا میکنن که شمارو مسخره می کنن
        نمیدونم این بی فرهنگیا تا کیادامه داره
        همه اینایی ک اینجا هستیم هممون تنهاییم من ی زمانی دورم خیلی شلوغ بود اما الان کاملا تنهام بیخیال ی سریا نباشن خیلی بهتره ولی منم دلم ی دوست خوبه همجنس میخواد

    • دختر تنها

      ۲۲ سالمه دانشجو پزشکی ام فکر میکردم این رشته رو قبول بشم دیگه هیچ غمی ندارم تو زندگیم ولی الان میبینم خیلی تنهام واقعا هیچ لذتی از زندگیم نمیبرم
      دلم یه دوست میخواد که باهم خیلی صمیمی باشیم ولی با کسی خیلی صمیمی نیستم یا خیلی زود دوستی هامون کمرنگ میشه خیلی از این موضوع زجر میکشم

      پاسخ ها

      • ح

        به من پیام بده تا باهم بحرفیم منم پزشکی میخونم
        sky919 ایدی تلگراممه

    • نرگس

      فكر ميكردم فقط منم كه تنهام واين مشكل رو دارم ،ولى الان ميبينم خيليا اينجورين
      كلا جامعه داره به سمت تنهايى ميره چرا؟
      فيلم سردلبران رو كه ميبينم انقدر دلم ميگيره كاش همه زندگى ها اونجورى بود
      دلم يه دوست ميخواد كه فقط كنارم باشه همدمم باشه
      شايد هم مشكل از خودمه من با همسرم هم نمى تونم دوست خوبى باشم چه توقعى از غريبه

      پاسخ ها

      • ترانه

        سلام عزيزم
        اينستاگرام
        Hope_topping
        بهم پيام بده

      • فر

        منم تنهام

    • یه دختر...

      به نرگس: جامعه داره به سمت تنهایی میره چون دروغ ٫ خیانت٫ بی اعتمادی و خیلی چیزای دیگه زیاد شده... ولی خود خدا میدونه من برا دوستام هیچی کم نذاشتم اما خب...

    • پسر

      منم همینطور 14 سالمه بهره هوشی پر هوش دارم و هیچکس با من دوست نمیشه احساس میکنم با بقیه فرق دارم مشکلی هم از نظر روانشاسی ندارم درسمم در مدرسه عالیه نمودونمچه کار کنم

    • بدون نام

      من ک دختر داداش بزرگم ۱۳ سالش بود هیچ کس محلش نمیذاشت و روزی دست ب خودکشی زد و رو قللش اثر گذاشت قلبش درد گرفت و رفت کما و الانم هفتمشه و ما در شهر تهرانیم اسم دختر داداشم اوین و اسم من پارمین و من الان ۲۳ سالمه و ی المه دوس دارم تو مدرسه ولی برادر زاده بیچاره من زیر خاک های سرد خوابیده توی بهشت زهرا پیکربیجانش ارام گرفت خیلی ناز و اسوده چشماشو بسته بود و توی کفن صورتش زرد بنظرتون دختر ۱۳ ساله شب اول قبر داره مادر پدرشم دارن دق میکنن خب اوینم حقی داشت. نباید بهش ظلم میشد تا دست ب همچین کاری بزنه با سپاس

    • ماریا

      دوستان سلام.
      خوشبحالتون که مشکلتون نداشتن دوسته. خدا کنه هیچ کس مشکل منو نداشته باشه ۳۲ سالمه هفت ساله ازدواج کردم شوهرم خیلی خوبه هیچ مشکلی باهاش ندارم.
      ولی برادری داره شده سرطان زندگی من از دوران نامزدیم تا به الان٬بهم تهمت میزنه افترا میبنده بدون هیچ دلیل و مدرکی.مزاحم تلفنی خودم میشد با شماره های ناشناس با شوهرم تماس میگرفت و خودشو جای دوست من جا میداد به پدرو مادرم زنگ میزد میامد تو کوچه اربده کشی.تا اخرش مجبور شدیم از دستش شکایت بکنیم و بی نامو نشان بریم تا سه سال هیچ نامونشانی نداشتیم و من بچه دار شده بودم تا یه روز تو یه مراسم فاتحه ماررو به هزار بدبختی اشتی دادنو

    • ماریا

      اما این اشتی دوامی نداشتدوباره بی هیچ دلیل و مدرکی من مورد توهین و تهمتهاش قرار. گرفتم .شاید باور نکنید چند سال پیش دست ب خودکشی زدم ولی الان پای بچه م در میانه اینقده ریختم تو خودمو عصبی شدم که تحمل هیچ کسی رو ندارم تحت نظر پزشکم و دارو اعصاب میخورم.حس میکنم دارن مغزمو سرخ میکنن.شما اگه جای من باشید چکار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگه کسی راهی بلده بگه .ممنونم

      پاسخ ها

      • طه

        سلام اگه شوهرتون شما رو قبول دارن و به تهمتا اعتنا نمیکنن بنظرم شما هم بیخیال بشین و اصلن بفکرش نباشین اگه هم خیلی سختتونه تحملش کنید برید یجای بی نام ونشون بقول خودتون

    • ماریا

      شوهرم که خیلی بهم اعتماد داره.ولی هر دوتامون داغان شدیم .خدا همچین افرادی را نابود کنه فقط

      پاسخ ها

      • حسین

        ماریا خانم یه جوری آیدی تلگرامتو بهم برسون تا راجبش صحبت کنیم

    • Fatemeh

      من ۱۶ سالمه اما هیچ رفیق صمیمی ندارم متاسفانه
      اتفاقا خیلیا هم دوس دارن من تو اکیپشون باشم...
      ولی خیلی عجیبه من نمیتونم با کسی دوست شم نمیدونم چطور باید رابطه دوستی رو پایدار نگه دارم...
      همه هم از رفتارم تعجب میکنن و نمیتونن بگن من بخاطر خجالت ارتباط خوبی ندارم چون من بخوبی کنفرانس میدم و مجری مراسمات میشم.
      از نظر چهره و صدا هم اصلا مشکلی ندارم...
      خیلی از تنهاییم ناراحتم چون هیچ مشکل و عیبی ندارم
      به هرکی بگم من دوستی ندارم تعجب میکنه
      دعـام کنید...

      پاسخ ها

      • Parsa

        دقیقا مثل توام

    • بدون نام

      من خیلی خوشگلم چندین بار بهم پیشنهاد دوستی دادن قبول نکردم الان پشیمونم دیگه هیچ کس محلم نمیذاره چند نفر هم تو‌پیوی ام‌اومدن اما همشون دروغگو بودن اصلا دوس ندارم برم بیرون چون هیج کس بهم پیشنهاد دوستی نمیده از پسرا بدم میاد چون خیلی ترسو ودروغگو هستن میخوام یه دوست واقعی دختر داشته باشم ولی احساس میکنم یه همچین کسی وجود نداره ۰

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        هممون دوست داریم کسی توزندگیمون باشه ولی نیست متاسفانه اونی که لاشی تره جذاب تره اونی که درغگوتره باارزشتره ما ادم هایی هستیم که تو دنیای واقعی کم اوردیم

    • مهدی

      سلام دوستان مهدی هستم ۱۹ سالمه قد بلند هیکل خوبی دارم ولی با خودم میگم چرا انقدر تنهام نمیدونم واقعا چرا دوستام میگن بابا ما اگه قد هیکل تورو داشتم تا الان هفت هشت تا دوس دختر داشتیم شاید واقعا باورتون نشه من هنوز هیچ دوست دختری نداشتم و خیلی روحیه ام شکسته شد دیگه یکمی خجالتیم هستم خواستم بگم اگه میشه کمکم کنیو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان این اشتباهه ک فکر مطکنی با مشخصات ظاهری متونی طرفو جذب کنی

    • پانیذح

      سلام منم الان 19 سالمه باهام من دوستای صمیمی دارم ولی خیلی کم بقیه هم کلاسیام نگا میکردم همشون دوستای زیادی داشتن من هیکلم قیافم همه چیم خوبه ولی تنهام مشکلم همه بهم میگین خیلی مظلوم و کم حرفی شاید بخاطر خجالتی بودنمه نمیدونمواقعا ..الانکه از امسال باید دانشگاه برم ولی دوران دبیرستانم رو خیلی بد گذروندم درسم خوب بود ولی هیچ کسونداشتم و همه این سالهارو تنهایی گذروندم و ازاین بابت خیلی احساس بدی داشتم هرکاری کردم نتونستم خجالتی و کم رو بودنم رو کم کنم .

      پاسخ ها

      • مهیا

        آفرین دقیقا منم همینطورم، میخوام روانشناس برم تو رفتی؟

    • مهدی

      سلام من ۲۹ سالمهدوست نداشتم وهروقت رفتم پیش نهاد به دختر که دوست داشتم میگد اقا مزاهم نشو وراه تند میکنه میره خوب چی کار کنم پوسیدم گفتم ازدواج کنم خوب ماشا االله بااین وضع اقتصادی به خدا همه میگنند مجرد باشی بیشتر حال میکنی دیونه هرکه زن بگیره مگه که بوسوره خوب گیرت بیاد ای اقبال. من کجای ای شانس میخواد هرچزی میشه ی دختر خوب نجیب با بوسوره خوب مثل ثروت هاشم رفسنجانی گیرم بیاد ای خدا خودت فقط به داد مردم برس خودت کار گشای

    • لیلا

      سلام من نمیتونم دوست پیدا کنم زیاد باکسی جوش نمیخورم نمیدونم چرا خودم خیلی دوست دارم یه دوست داشته باشم

    • علیرضا

      من خیلی تنها هستم.و اگر یک دوست خوب و صمیمی داشتم حاضر بودن بهترین دوست براش باشم و هیچ وقت تنهاش نگذارم و در غم هاش شریک باشم.اما متأسفانه هیچ دوستی ندارم و این باعث شده که من دچار افسردگی شدم.الان من ۱۸ سالمه و هیچ دوستی ندارم.تنهای.تنها...

    • فاطمه

      سلام من ۱۳ سالمه میتونم دوست (همجنس خودم )پیدا کنم ولی واقعا نمیتونم دوست واقعی پیدا کنم دلم میخواد یک دوست داشته باشم تا به راحتی بتونم باهاش صحبت کنم
      مثل یک خواهر باشه واسم من ۳ تا برادر دارم که ۲ تاشون ازدواج کردن و بچه دارن فاصله سنیشونم باهام زیاده ولی واقعا کمکم میکنن زن برادرهامم همینطور من با کسایی که سنشون بالا تره راحت تر میتونم صحبت کنم اما خب آدم به یک آدم همسن و سال خودش نیاز داره دیگه البته دو و سه سال بزرگتر باشه دلم میخواد یک آبجی داشته باشم سر قنوتم دعا میکنم خدا بهم یک آبجی مهربون بده خدا جونم یک بنده فهیم و مهربونتو بی زحمت واسم بفرست الهی امین

    • فرزاد

      دنبال يه دوست خوب هستم اينستاگرامم (فرزاد8969)

    • سپیده

      من35سالمه چطوری میتونم کسی رو برای ازدواج جذب خودم کنم اهل دوستی با پسر نیستم توی دانشگاه که قبلا میرفتم چند نفری جذبم شدن از یکیش خیلی خوشم میومد ولی بااینکه خیلی سمتم میومد وحتی سرکلاسم مینشست برگشت وبهم گفت من میخوام ازدواج کنم باخوشحالی بهش گفتم کیه گفت میخوام برم خاستگاری فلانی اونقد توی خونه گریه کردم امتحان میانترمم ندادم قیافم بدنیس قدم173هست ولیسانس ومربی کودکم خاستگارخوبی ندارم یکی اواخراومد دامپزشکی خونده بود ولی قیافش مثل معتادا بود بابام هرروز بهم میگه شوهرکن فقط شکل آدم باشه چیز دیگه نمیخوام توقع زیادی ندارم

    • بی نام

      سلام من یه دختره 16 ساله ام هشت ساله از تهران به محموداباد نقل مکان کردیم (من و خوانواده ام )الان سال هشتمه و همه ی دوستام از اینجا رفتن و من تنهای تنها هستم مدرسه ام تیزهوشان آمله و من متاسفانه با اینکه یک سال گذشته ولی تو کلاسمون هیچ دوستی ندارم هیچ کس با من هم گروهی نمیشه و هیچ کس منو وارد اکیپش نمی کنه ظاهرم مرتب است و مشکل ظاهری ندارم درسمم خوبه واقعا از این رنج می کشم و نمیدونم باید چیکار کنم

      پاسخ ها

      • افشین

        ببین عزیز دوستیای مدرسه جوریه که هر چی سبک و تر و دلقک تر باشی دوستای بیشتری پیدا میکنی سعی کن خیلی خودتو نگیری و بگی بخندی البته تا حدی که شخصیت خودت حفظ بشه

    • معصومه

      منم خیلی تنهام هیچ دوستی ندارم افسردگی گرفتم

      پاسخ ها

      • نغمه

        سلام معصومه جون اگر دهه ٦٠هستي بهم پيام بده - من هم دلم يه دوست ميخوادHope_tapping

    • بدون نام

      منم با اینکه ظاهر مرتبی دارم دوست ندارم اصلا هموناییم که داشتم انگار از دست دادم چون اونا اهل دوست پسر هستن و من نیستم و وقتی باهاشون میرم بیرون انقد از پسرای مختلف حرف میزنن از خودشون صحبت نمیکنن ادم پشیمون میشه از اینکه باهاشون رفته بیرون واقعا تنهایی خیلی سخته ادم بعضی وقتا نیاز داره به اینکه یکی مثل خودش باهاش دوست باشه

      پاسخ ها

      • ;(

        منم دیقن مث توعم،ینی بودم زمان مدرسه،الان دگ اونارم ندارم
        :)

    • بدون نام

      منم با اینکه ظاهر مرتبی دارم دوست ندارم اصلا هموناییم که داشتم انگار از دست دادم چون اونا اهل دوست پسر هستن و من نیستم و وقتی باهاشون میرم بیرون انقد از پسرای مختلف حرف میزنن از خودشون صحبت نمیکنن ادم پشیمون میشه از اینکه باهاشون رفته بیرون واقعا تنهایی خیلی سخته ادم بعضی وقتا نیاز داره به اینکه یکی مثل خودش باهاش دوست باشه

    • بدون نام

      منم با اینکه ظاهر مرتبی دارم دوست ندارم اصلا هموناییم که داشتم انگار از دست دادم چون اونا اهل دوست پسر هستن و من نیستم و وقتی باهاشون میرم بیرون انقد از پسرای مختلف حرف میزنن از خودشون صحبت نمیکنن ادم پشیمون میشه از اینکه باهاشون رفته بیرون واقعا تنهایی خیلی سخته ادم بعضی وقتا نیاز داره به اینکه یکی مثل خودش باهاش دوست باشه

    • ثمینه

      سلام علیکم اگه دوست نداشته باشی آسمان میاد زمین

    • ترانه

      اين مطالبي كه نوشتيد دلگرمي خوبي ميده به آدم ولي راهكار واقعي نيست .
      بهتره بنويسيد
      براي داشتن و حفظ دوست فقط بايد خيلي انرژي داشته باشه و بدون دغدغه باشي يا
      اينكه قرص و مواد بزني تا هميشه شاد باشي تا ديگران ازت زده نشن وگرنه نميشه

    • علیرضا

      من کلی دوست از جنس خودم و جنس مخالف داشتم ولی هیچی توش نبوده.ادم باید فکر زندگی خودش باشه...در کناره یه زندگی خوب دوستای خوبم میان

    • امین

      سلام منم مثل شما ها هستم خیلی ها بهم پا دادن ولی من خجالت کشیدم که برم بهشون شماره بدم نمیدونم چیکار کنم از اون روز به بعد دیگه کسی بهم پا نداده موندم الان فقط دنبال کسی هستم که توی کرمانشاه باشه تا باهم دوست بشیم من 14 سالمه و توی کرمانشاه هستم هر کی خواست باهام دوست بشه بهم بگه ممنون میشم

    • فاطمه

      سلام دنبال دوست بامعرفت جهت ازدواج هستم راستش بنده تبخال با هیچ جنس مخالف دوست نشدم چون میدونستم این دوستی عاقبت خوشی نداره دنبال کسی هستم جهت امر خیر باشه نه دوستی بخاطر همین تنها هستم کسی هست سنم 23سالمه

    • Abdurahman

      سلام. 22سالمه بااين که جوان خوش سیما و هیکل خوبی دارم اما نميتونم با دخترا رابطه برقرار کنم با این که خیلی از دخترا برای دوست شدن به من پیشنهاد دوستی می دهند اما نميتونم. خودم نميدونم چرا؟ واقعا همیشه دوست داشتم با دخترا فقط در حد حرف زدن و چت کردن ارتباط داشته باشم اما واقعا میترسم مرتکب گناه یا لطمه زدن به خودم یا دختری بشم.

    • سمانه

      من حس میکنم ارتباطات اجتماعی خیلی ضعیفی دارم به سختی با کسی حرف میزنم و یه جوریه که طرف همش دوری میکنه و صحبتو ادامه نمیده تو مدرسه جدیدم هیچ کس با من دوست نشده و حتی سوال میپرسم به زور جواب میدن از این حس تنهایی متنفرم هرروز بهش فکر میکنم و اصلا تمرکز ندارم.

      پاسخ ها

      • ستاره

        اهل کجای؟

      • لیلا

        ناراحت نباش عزیزم هیچ کس تواین دنیا نیست که دوستش نه داشته باشن اشکال ندارد خداتورادوست داشته باشد☺☺

      • یه دختر

        دخترخوب اصلااشکالی نداره توکاری که درست هست راانجام بده وزیادم به این موضوع فکرنکن مطمعن باش همه چیز درست میشه من خودم خوب یادمه وقتی مدرسم عوض شدوبه مدرسه ی جدیدرفتم چون درسم خیلی خوب بودخیلی ازبچه ها توی مدرسه جدیدمنومیشناختن .واقعا برام خیلی عجیب بوداولین روزمدرسه که رفتم هنوزصف نگرفته بودیم که دوتاازبچه هاواقعامنو ناراحت کردن یعنی یکی سهوی واون یکی عمدی .من برای دوتاشونم به روم نیاوردم .من هرکاری که به نظرم درست بودروانجام می دادم اگه سوال درسی داشتن باحوصله بهشون یادمی دادم.بعداین دوستان هرجامیرفتن ازم تعریف میکردن حتی یکیشون تاقبل کنکورم هی تعریف میکرد که من بهترین دانشگاه قبول میشمو خلاصه توکاری به کاراونانداشته باش منظم باش بابی حوصلگی سرکلاس نشین وقتی بچه هاجمع میشن توام بروپیششون اشکال نداره کم حرف میزنی بعدنظرت روبهشون بگودرحدکلمه های کوچیک .بعدخودبه خودهمه چیزدرست میشه البته اگه درست خوب باشه می تونی بهشون کمک کنی واین باعث میشه اعتمادبه نفست بره بالا.من خودم الان اومدم دانشگاه اینجوری شدم .خیلی وضعم خراب بود.برای همین تصمیم گرفتم عوض بشم الان خیلی بهترشده ومن کارخودم روانجام میدم .واقعابه هرچی اهمیت زیادی میدی ونگرانی وزیادفکرمیکنی خراب میشه ولی کاری رودرست انجام بدی وبگی خداکافیه خودش درست میشه

    • ;(

      سلام ۲۰ سالمه،همه بم میگن خشگل خشتیپی خاستگارم زیاد دارم،اما تالا هیچ پسری رو در رو بم نگفته،همه میگن پسرا میترسن بیان جلو چون مغروری،از ادمای بی عرضه بدم میاد یکیشون عرضه نداره قدم جلو بزاره عاشقم کنه والا،پوکیدم از تنهایی حتی یه دوست دختر اونم تو مجازیشم ندارم بضی وختا میخام خودمو بکشم،افسرده شدم شدید حصله هیچیو ندارم
      اگه یه رفیق همجنس مث خودم داشتم زندگیم ازین رو ب اونرو میشد...

      پاسخ ها

      • امیر حسینی

        سلام من ۲۴ سالمه اگه دنیال یه رابطه خوب هستی من آمادگیشو دارم خیلی خوشم اومد از حرفات دوس دارم بیشتر

    • زاهد

      تو بسیار احمق هستی

    • حسین

      سلام کسی میتونه بهم کمک کنه

    • افشین

      سلام من18سالمه و تاحالا باهیچ دختری چه مجازی چه واقعی دوست نبودم و اصلا نحوه برخورمو با دخترا بلد نیستم از نظر تیپ و هیکل و قیافه و...هم خوبم ولی جلوی دخترا اصلا اعتماد به نفس ندارمحتی یه دختر همسایمونو خیلی دوسش داشتم میدونستم که اونم از من خوشش میومد ولی بعد از یکی دو سال من هیچ کاری نتونستم بکنم و خونشونو از اونجا بردن الان واقعا تنهایی اذیتم میکنه و چون تا حالا تو خط این چیزا نبودم اصلا بلد نیستم لطفا بگید از یه دختر خوشم اومد چیکار باید بکنم

    • Mlina

      .

    • تنها

      عامو ول کنین اينا رو هر کاریم کنین سرنوشت ما موقعی رقم خورده که چهار نیم ماه توو شکمم مامانمون بودیم عوض بشو هم نیست

    • سلام

      نظری هستم

    • بدون نام

      منم ،تا الان تو زندگی خوشبخت نشدم ،دوست دارم یه دختر خوشگل نسیمی بشه که تفاهم داشته باشیم تا همدیگه را خوشبخت کنیم تنها مشکل من کمبود وضعیت مالی هستش ،اخلاق معرفت ارتباط اجتماعی قوی هم دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام میشه توزندکی فقط پول مهم نیست که عشق باشد اون حودش پول هست چه وضعیت مالی بد باشد چه ۰۰۰۰

    • بدون نام

      منــــــ باهاتــــ میمونـــــــم بیا سمــــــــتـ مــــــــــــن ...

    • علی

      سلام. من ۳۳سالمه اما هرکس منو میبینه فکر میکنه ۲۵ سالنه.ورزش میکنم درس میخونم چند جا کار میکنم... از تلاش کردن نمیتونم دست بردارم. اعتماد بنفس فوق العاده ای دارم باندازه کافی خوشتیپم، مرتب ورزش میکنم، به روحیات و درونیاتم خیلی توجه میکنم، براحتی میتونم صحبت کنم و حتی شنونده خیلی خوبی هم هستم، خودم رو انسان آگاهی میدونم، اما هیچ دختری باهام دوست نمیشه!!! خیلی مسخره است. الان چند ساله که دیگه حتی برای پیدا کردن کسی تلاش هم نمیکنم.

    • میلاد

      واسه من نکته جالبش اینه ایجاد رابطه با جنس مخالفو خوب بلدم و خیلیم موفقم و چارچوبای خودمو دارم ک کسی هم اسیب نبینه ولی مشکلم با هم نوع خودمه هییییییییییچ دوستی ندارم

      پاسخ ها

      • دختر

        دمت گرم

    • صالح

      سلام دوستان من بیست سالمه ولی تا حالا باهیچ دختری دوست نشدم بهسونم پیشنهاد میدم ولی قبول نمیکنن نمیدونم چرا یا اصلا راهش چه جوریه

    • سارا

      زیاد دنبال دوست صمیمی همجنس نباشین . تنهایی خیلی بهتر از کسیه که همه چیتو بهش بگی ولی اون بعد ی مدت (حتی چندین سال) با تمام رازهات تو رو تهدید کنه یا انگ بهت بزنه .
      اینهمه تلاش نکنین برا رابطه ای که میخاد از هم بپاشه . هرچی زودتر تموم شه آسیبش کمتر میشه .

    • فیلیپه اندرسون

      به نظر من دوستی وقت تلف کردنه؛ من دوستای زیادی داشتم اما با همشون کات کردم الانم تنهام ولی اینجوری بهتره؛ مگه نه؟

    • حسن

      سلام
      منم ی پسزم هیج دوستی ندارم دنبال عشقو عاشقی نیستم ولی ی دوست ار جنس مخالف داشته باشی به ادم روحیه میده بگذریم

      اگه کسی هست بیاد تلگرام کمی بحزفیم از تنهایی در بیام خدا رو چه دیدی شاید شدیم دوست جون جونی خخ

      اینم ایدی تلگزامم
      @Armia_Evil

    • سلام

      سلام دوستان. من تنهام و بیشتر موقع ها از تنهایی لذت میبرم
      ولی..

    • مهدیع

      سلام من 15 سالع هستم و از بچگی تا الان هیچ دوست و صمیمی و خوب ندارم وهیچکس باهام دوست نمیشع درسمم زیاد بد نیست و عیبی در خودمم نمیبینم اگ میشع ی راه حل جلو پام بزارید و کمکم کنید مرسی

    • Hamid tanha

      منم 28 ساله هستم و خیلی تنهام و هیچ دوست و هم صحبتی ندارم نه تو مجازی نه بیرون از مجاطی .افسرده شدم دیگه اط شدت تنهایی
      دنیال یه خانوم خوب پاک و با صداقت برای ، رابطه پایدار هستم
      تلگرام:
      Hamidtanha1994

    • Hasan

      سلام تیپ و قیافم که خوبه شما بگو مانکن ۲۹ سالمه چند وقتیه نمیتونم با دخترا ارتباط برقرار کنم تا چندروز باهمیم میزارن میرن دلیلشو نمیدونم؟

    • رها

      با سلام پیام هاتون رو خوندم خب ولی چکار میشه کرد باید وقتتنو پر کنید به باشگاه بروید و پارک و..... ببخشید ها ولی بعضی از کسانی که میگن عاشق شدم دروغه سعی کنین ازدواج پاک داشته باشین و برین با شوهرتون خوش بگذرونین وگرنه عشقی وجود نداره اگه دوست بشید فردا چه دختر چه پسر شکست عشقی میخورین و این هم از همه بدتر میشود با تشکر که خوندین

      پاسخ ها

      • Amirali

        منم مثل شما بودم تا قبل دانشگاه؛ من نمازم میخونم، ولی یه چیزی آزارم میده اونم اینه که ازدواج سنتی بدون شناخت رغبت برای من نداره، دوستی نه اینکه روابط جسمی توش باشه! صحبت کردن و آشنایی چه اشکالی داره وقتی مطمعنم آدمی نیستم که اشتباه کنم و

    • امیرحسین

      بابا خسته شدم میخوام دوس دختر داشته باشم ولی هم روم نمیشه برم طرفش هم قیافش خوب نیست دیگه خسته شدم،باشگاه هم میرم ولی این نمیتونه دردمو دوا کنه. کمکم کنید خستم بخدا،

    • دایانا

      عالی بود ولی با این ترفند ها دوست پیدا نمی شه

    • دختر

      بنظرم تنها ک باشی بهتره
      ته دوستی چیزی نیس
      چ با دختر و چ پسر
      من خودم با چار پنج تا دیگ از دوستام ی اکیپ داشتیم
      ولی بنا ب دلایلی رابطمون خراب شد
      و الان واقن از محبتای بیجا پشیمونمم
      نباید خییلی مغرور بود
      و ن خیلی سبک
      در حد معمولی
      ته دوستی هیچی نیس
      تجربه داشتم ک میکم

    • A

      سینگل باش و پادشاهی کن :)

    • نمیدونم خوددمم کیم

      فک کنم همه اینجا تنهان ...خواسته هاتونو کم کنین خب

    • ه

      امممممم من خیلی ناراحت بودم از تنهاییم ولی خب راستش الان که دیدم فقط من نیستم،حالم بهتره.باید باهاش کنار اومد.فکر نکنم خودم موجود بدی باشم.
      خب راستش همه ما میایمو میریم.زندگیرو خ وقتا مسخره و بیهوده گرفتم و چند بار خاستم دیگ آدامس ندم ولی یا باید زندگی کرد یا باید مرد.راه سومی هم وجود نداره یا شبه یا روز.اگ بخوایم زنده بمونم و به پوچی دنیا هم رسیده بوده باشیم،باید خودمونو مشغول کنیم یعنی هدفی بزرگ ولی دست یافتنی برای خودمون طراحی کنیم.

    • امید

      من ۲۰ سالمه من کلا تو دوران دبیرستان به هیچ دختری فکر نمیکردم ولی وقتی وارد دانشگاه شدم دیدم دختر و پسرایی هستن که با هم دوستن و این روم تاثیر میزاره و دوس داشتم مث اونا یه دوس دختر داشته باشم و کنارم بمونه ولی نمیتونم کسیرو پیدا کنم تیپم خوبه قیافمم متوسط درسمم که عالیه ولی واقعا افسرده شدم اگه یه دختر خوب هس مثله خودم به ایدیه تلگرامم پیام بده @omid78817

    • بدون نام

      سلام من هم از اولین روز که دوست ندارم

    • بهاره

      منم دقیقا تو مدرسه به همه مهربونی میکنم ولی همکلاسیام زود ازمن گذر میکنن.
      دلم یه دوست مهربون میخواد
      همجنس خودم یه دختر مث خودم ۱۷ یا ۱۸ یا ۱۹ سالش باشه...

    • تیمور

      سلام من پسری هستم 26 سالمه حدودا چند سال پیش یک دختری بهم زنگ زد توی دانشگاه بهم ابراز علاقه کرد و با وجود اینکه بعد از چند سال از اون ماجرا میگذره هنوز هم بهش فکر می کنم. به نظرتون باید چیکار کنم که از ذهنم پاک بشه. خیلی برام عجیبه؟ آیدی تلگرامم اینه @tameralane

    • معصومهههه

      منم دختری هستم ۲۹ساله درکل عمرم نه ازدختری خوشم آمده نه ازپسری کلا ازهیچ کس خوشم نمیاد خداروشکر که کسی هم ازمن خوشش نیومده واین نهایت آزادگی است الانم فقط از خداکارمیخوام که بی نیاز ازهمه باشم وای چه خوب میشه من که خودم به اندازه دونفرسهل به اندازه صدنفردوست دارم آی لاو خودم درست گاهی میگم بایدحداقل باپسری یه ماه دوست بشم قبل ولنتاین بعد که هدیه راگرفتم شوت کنم بره امانمیشه چون فکر کنم خیلی چندش اوربا پسر بودن

    • جوان

      من پسر۳۵ ساله وخجالتی وکم حرف هستم وقتی کسیرو میبینم نمتونم صحبت کنم بخصوص که مونث باشه و۳۵ ساله که دوست ندارم وکسی هم از من خوشش نمیاد مدرکم ندارم چون دانش نرفتم لی مشکل مالی ندارم بای ییییی

    • علی

      سلام خدمت دوستان میخوام ی چیزی بگم ک شاید ب دردتون بخوره ؛اول اینکه فکر نکنید دختر خودش میاد ب سمتتون باید خیلی تلاش کنید و پیگیر باشید .اگر میبینید فلان دوستتون هر روز با ی دختر دوست میشه بدونید ک خیلی پیگیره .نکته دوم اینکه قرار نیست حتما دوست دختر داشته باشید وارد جمع های پسرونه بشید و برید تفریح خوش بگذرونید

    • علی

      من الا ۲۵ سالمه و توی چابهار زندگی میکنم ولی همش در حال تفریح و خوشگذرانی هستم من همین الانم اصن وقتم خالی نمیشه ک به دختر فکر کنم با اینکه هم پول دارم هم خونه وماشین و هم از نظر دیگران خوشتیپ و مهربون

    • مجتبی

      سلام ۲۵ سالمه دانشجوی مقطع ارشدم درسم خوبه ، بیکار نیستم خرج خودم رو از راه حلال درمیارم بخاطر بیماری سبوریک که گاهی صورتم پوسته پوسته و قرمز میشه اعتماد به نفسم رو از دست دادم روم نمیشه به دختری پیشنهاد دوستی بدم خیلی بهم سخت میگذره اینا رو نوشتم که فقط سبک بشم

    • مریم

      سلام ۱۴ سالمه درسم خیلی خوبه از نظر قیافه خیلیا می گن خوشگلی اما نمی دونم چرا هیچکس به من پیشنهاد دوستی نمی ده بعضی از رفیقام خیلی بهشون پیشنهاد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج