۵۹۰۶۴۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

نزاع منجر به قتل در تهران

پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: درگیری و نزاع ۲ جوان در محله یاخچی آباد منجر به مرگ یکی از آنها در اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش شد.

خبرگزاری ایرنا: پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: درگیری و نزاع ۲ جوان در محله یاخچی آباد منجر به مرگ یکی از آنها در اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش شد.

در ساعت 21 و 30 دقیقه دوشنبه ششم شهریور امسال وقوع یک فقره نزاع و درگیری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد.

با حضور ماموران در منطقه یاخچی آباد مشخص شد که جوانی 22 ساله بنام «امیرحسین» از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به شدت مجروح شده است؛ ضارب بنام «پیمان» ( 28 ساله ) که از اراذل و اوباش بنام منطقه است شناسایی و در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشت بی توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار از محل جنایت می کند.

براساس این گزارش در تعقیب و گریز ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی و اخطار کرده تا شاید پیمان خود را تسلیم آنان کند اما وی همچنان به فرار خود ادامه داده و نهایتا به داخل یک قهوه خانه متواری می شود.

در شرایطی که پیمان به داخل قهوه خانه رفت و همچنان سلاح سرد در اختیار داشت و احتمال گروگانگیری افراد داخل قهوه خانه وجود داشت، ماموران وی را با شلیک ۲ گلوله زمین گیر و ضمن دستگیری، بلافاصله پیمان برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می شود.

همزمان با دستگیری پیمان، امیرحسین نیز به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار می گیرد که به علت جراحت وارده به ناحیه حیاتی بدن در داخل بیمارستان فوت و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌قرار می گیرد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر عنوان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه نازی آباد و دارای سوابق متعدد در زمینه نزاع و درگیری است که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده برای اطلاع از انگیزه درگیری و جنایت در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم نیز برای سیر مراحل درمانی در بیمارستان می باشد و تحقیقات از وی هنوز آغاز نشده اما قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ویژه قتل صادر و متهم پس از درمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلسوز

      سر جدتون سریع اعدامش کنید دیگه بهونه وقت بهش ندید بقول معروف دزد حاضربز حاضر

    • بدون نام

      دلسوز تو رو سر جدتون وقتی دخترانتون بی شوهر موندن و به خرابی رفتن بند پسرا مردم نباشین ما ی دختر خوب داریم ما ی دختر خوب داریمم در نیارین.زود قضاوت نکن باید اول موضوع به طور کامل بررسی بشه بعد

    • دلسوز

      کاربر16:1 من کاملا متوجه نشدم شما به آدم ارازل واوباش چاقو بدست قاتل دختر میدید اون دختر بمونه خونه باباش پیر شه بهتره که

      پاسخ ها

      • m.x

        اول باید دید سر چی بوده،شاید دفاع از ناموس بوده
        هر کسی چاقو به گردن نمیزنه

    • بدون نام

      کاربر۱۶/۱۹ ماذا فاذا????
      چی به چی ربط دادین ?

      پاسخ ها

      • هیچ کس

        اون هاذا فاذا نبود؟؟؟!!

    • محمد سلطان

      وقتی اراذل بنام را آزاد میکنید نتیجه میشه همین!

    • بهار

      این جور که داره پیش می‌ره نسل جونها داره منقرض میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج