۵۹۰۶۵۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عینک‌های هوشمند جایگزین گوشی‌ها می‌شوند!

درخواست ثبت اختراع تکمیل شده توسط بخش Oculus فیس‌بوک فاش کرد که این شرکت روی عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) کار می‌کند. عنوان این درخواست ثبت اختراع " صفحه نمایش موجبر با اسکنر دو بعدی" است و " عناصر تولید شده کامپیوتر" را در پس زمینه یک دنیای واقعی قرار می‌دهد.

وب سایت شبکه - مهسا قنبری: درخواست ثبت اختراع تکمیل شده توسط بخش Oculus فیس‌بوک فاش کرد که این شرکت روی عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) کار می‌کند. عنوان این درخواست ثبت اختراع " صفحه نمایش موجبر با اسکنر دو بعدی" است و " عناصر تولید شده کامپیوتر" را در پس زمینه یک دنیای واقعی قرار می‌دهد.
عینک‌های هوشمند جایگزین گوشی‌ها می‌شوند!

این صفحه نمایش می‌تواند داخل فریم عینک قرار بگیرد؛ به گونه‌ای که "رسانه‌ها را مقابل چشم کاربر" نمایش ‌دهد. تعریف این اختراع شبیه تعریفی است که از عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده در ذهن داریم. این صفحه نمایش ابداعی از فناوری موجبر استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد تا موج نور از طریق لنزها هدایت شود.
این صفحه نمایش می‌تواند ویدیوها و تصاویر را به نمایش در بیاورد ضمن این که صدا از طریق اسپیکرها یا هدفون پخش می‌شود. جنی مانستر، تحلیگر سابق شرکت Piper Jaffary پیش‌بینی می‌کند که اپل تا سال ۲۰۱۹ عینک‌های هوشمند خودش را روانه بازار کند و این عینک‌ها به زودی از نظر محبوبیت جای آیفون را بگیرند. این تقریباً همان خط زمانی است که مایکل آبرش دانشمند ارشد Oculus خواستار آن است. او مشخصات گوشی‌های هوشمند را تا سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی نمی‌کند.
عینک‌های هوشمند جایگزین گوشی‌ها می‌شوند!

مایکل آبرش می‌گوید :" پیش‌بینی من این است که ۲۰ یا ۳۰ سال دیگر، به جای آن که گوشی‌های هوشمند مد روز خود را هر جایی با خود ببریم، عینک‌های مد روز خود را به چشم بزنیم. این عینک‌ها واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و هر چیزی بین آن‌ها را ارائه می‌دهند و ما تمام روز از آن‌‌ها استفاده خواهیم کرد."
مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک، واقعیت مجازی(VR) و واقعیت افزوده (AR) را پلتفرم‌های محاسباتی نسل بعدی ‌می‌خواند. این همان احساسی است که تیم کوک مدیر عامل اپل نسبت به VR و AR دارد، گرچه او بیشتر به AR علاقمند است. زاکربرگ همچنین پیش‌بینی می‌کند که این عینک‌ها جایگزین گوشی‌های هوشمند و حتی کامپیوترهای شخصی شوند. فیس‌بوک در سال ۲۰۱۴، شرکت Oculus را به قیمت ۲ میلیارد دلار خریداری کرد.
عینک‌های هوشمند جایگزین گوشی‌ها می‌شوند!

به نظر می رسد که یا اسمارت‌گلس‌ها روز به روز تکامل پیدا ‌کنند، یا این که مردم آماده پذیرش دستگاهی ‌شوند که پس از شکست گوگل گلس در میان مشتریان بسیار پیشرفت کند.گوگل گلس که در حال حاضر برای استفاده در کارخانه‌ها تولید می‌شود، احتمالاً تلاش کرده تا کمی زودتر برای موفقیت این دستگاه و رسیدن آن به موقعیت خوب و ایده‌ال با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کند و همین باعث شکستش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج