۵۹۰۶۸۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین تصاویر از فیلم «هزارپا»

ابوالحسن داوودی که از اوایل امسال تولید فیلم جدید خود با «نام هزارپا» را آغاز کرده بود، پس از ۷۵ جلسه، امروز فیلمبرداری آن را به پایان رساند.

وب سایت آی سینما: ابوالحسن داوودی که از اوایل امسال تولید فیلم جدید خود با «نام هزارپا» را آغاز کرده بود، پس از ۷۵ جلسه، امروز فیلمبرداری آن را به پایان رساند. در این فیلم کمدی رضا عطاران، جواد عزتی، مهران احمدی، سارا بهرامی، شهره سلطانی، امیر مهدی ژوله و... به ایفای نقش می‌پردازند.
جدیدترین تصاویر از فیلم «هزارپا»

فیلمبرداری «هزار پا» از اواخر خرداد ماه در تهران آغاز شده بود و داوودی پیش تر به ما گفته بود که داستان فیلم جدیدش در دهه شصت رخ می‌دهد و به اتفاقات آن زمان به شیوه طنز نگاه می‌کند. امروز روابط عمومی فیلم جدید داوودی با انتشار عکس‌های جدید این فیلم، از پایان فیلمبرداری «هزارپا» در چهاردانگه تهران خبر داد.
جدیدترین تصاویر از فیلم «هزارپا»

همزمان با فيلمبردارى، تدوين این فيلم توسط بهرام دهقانى آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد. ساير مراحل فنى فيلم نيز به زودى آغاز مى شود و عوامل «هزار پا» براى نمايش این فیلم در جشنواره فجر يا اكران عمومى آن در نیمه دوم سال، تصميم گيرى خواهند كرد. البته پیش‌تر در گزارشی که بنیاد سینمایی فارابی منتشر کرده بود از ابوالحسن داوودی به عنوان کارگردانی یاد کرده بود که فیلم جدید خود را در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آورد.
جدیدترین تصاویر از فیلم «هزارپا»

داوودی که «هزار پا» را بعد از فیلم موفق «رخ دیوانه» جلوی دوربین برده، در آن از بازیگران شناخته شده‌ای استفاده کرده است. لاله اسكندرى ، سعيد اميرسليمانى، اميد روحانى، سپند اميرسليمانى، سينا رازانى، حسین سليمانى، محمد نادرى، على عامل هاشمى، علي صالحى، نعيمه نظام دوست، بهرام ابراهيمى، ارشا اقدسى، شهین تسليمى و اشكان منصورى دیگر بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج