۵۹۰۷۲
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

فولکس واگن XL۱

شاهکار فولکس با سرعت ۴۲۱ کیلومتر بر ساعت

خودروی فولکس واگن XL۱ خودرویی انقلابی با انرژی ثانویه است. این خودروی مفهومی رویای مهندس آلمانی در رسیدن به سرعت بالا است و پر از جزئیات شیک در طراحی است.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت





برترین ها: خودروی فولکس واگن XL1 خودرویی انقلابی با انرژی ثانویه است. این خودروی مفهومی رویای مهندس آلمانی در رسیدن به سرعت بالا است و پر از جزئیات شیک در طراحی است.

این خودرو آینه عقب ندارد زیرا اصلاً شیشه عقب ندارد. چیزهای دیگری که در این خودرو وجود ندارد عبارتست از: تایرهای کلفت تر از دوچرخه، صندلی عقب، ظاهر مقاوم به باد. ضریب درگ آن 0.189 است و به همین دلیل است که مهندسین آن ادعا می کنند این خودرو می تواند با سرعت معقولی در اتوبان ها و فقط با 8 اسب بخار سر بخورد.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری روی طراحی آن، باید گفت حتی یک سانتیمتر از فضا و وزن آن هم هدر نرفته و این خودرو در ردیف ابر خودرو های پرقدرت و پرسرعت دنیا قرار دارد.

برای سبکی بیشتر، مهندسین مرکز بدنه و شاسی آن را از تک بدنه فیبر و کربن قالب بندی شده ساخته اند. تایرهای منیزیمی آن با لاستیک سبک و سفارشی میشلن پوشیده شده اند.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

شیشه ها با دستگیره پایین می آیند و کلاً رادیویی وجود ندارد. جایی برای وصل کردن گوشی هوشمندتان نیز وجود ندارد، زیرا بلوتوث سبک تر است.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

زیر دریچه عقبی آن یک موتور دیزل دو سیلندری خوابیده است که ۴۷ اسب بخار قدرت تولید می کند. باتری برقی آن ۲۸ اسب بخار تولید می کند که می تواند ۳۱ مایل آن را براند و تا ۶۲ مایل بر ساعت سرعت داشته باشد. می توان آن را در عرض یک و نیم ساعت کاملاً شارژ کرد. حداکثر سرعت آن با استفاده از رانشگر کاملاً دوگانه سوز ۹۴ مایل بر ساعت (۱۵۱ کیلومتر بر ساعت) می رسد. باک سوخت آن ۹.۸ لیتری است که به آن امکان پیمودن ۳۱۰ مایل (۴۹۸ کیلومتر) را می دهد.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

طراحی آن شگفت انگیز است. جلوی آن مانند مرسدس های کلاس اس، صاف و مدرن است و عقب آن باکلاس است. حتی تایرهای عقب هم زیر پوشش فلزی پنهان شده اند و انگار خودرو فقط روی تایرهای جلویی حرکت می کند. وقتی از پشت به آن نگاه می کنید XL۱ زاویه دار و زیباست.

داخل آن، صندلی ها و فرمان کاملاً زیبا و حرفه ای هستند. آینه بغل هم وجود ندارد تا ضریب درگ کاهش یابد. در عوض مهندسی جای آینه بغل ها دوربین سوار کرده اند و حین رانندگی آینه را نگاه نمی کنید بلکه فیلم عقب را مشاهده می کنید و همه نقاط کور را نیز می بینید.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

فولکس واگن تابحال ۵۰ نمونه از آن را ساخته است. بعضی از آنها برای تست استفاده می شوند و بقیه زیر پای ساکنین خوش شانس منطقه یورو هستند که مسابقه مقاله نویسی درباره انرژی سبز و طراحی شهری را برده اند.

شاهکار فولکس با سرعت 421 کیلومتر بر ساعت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      چه زشت.عمرا اگه بخرم.....

    • بيننده

      با سلام خيلي جالب بود نمي خوام حاشيه باشه ولي ايكاش طراحان دوشركت خودرو سا زي ايران لااقل فكر طراحي يه خودرو در شان ايرانيان توليد وطراحي كنن

    • آدرین

      قیافش عین سفینه ی فضا ئیاست

    • محمد

      به درد پلیس میخوره

    • تهران

      اين مدلش قديميه مال 4 سال پيشه و واقعا هم زشته مخصوصا قسمت انتهايي ماشين از بغل ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج