۵۹۰۸۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۰۸


فال روزانه 1396/06/08
فال روزانه چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۸ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی بسیار خلاق، عملگرا، احساساتی، اجتماعی و سخاوتمند هستید. در محل کارتان نیز اطرافیان و همکارانتان شما را دوست دارند و برایتان احترام قائل هستند، اما گاهی هم رفتارهایی از روی خودخواهی و حسادت نشان می دهید که از چشم بعضی ها مخفی نمی مانند. امسال برای آنهایی که به سرمایه گذاری و آغاز فعالیت های تجاری ریسک آمیز علاقمند هستند منافع مادی بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هم می تواند برایتان بسیار سودآور باشد. خانم هایی که شاغل هستند و فعالیت های حرفه ای دارند باید از امسال بیشترین بهره ی ممکن را ببرند، زیرا زمان خوبی برای رشد و گسترش فعالیت هایشان و در نتیجه افزایش درآمدشان خواهد بود. روابط عاشقانه ای که امسال آغاز شوند بسیار پر شور و هیجان آغاز خواهند شد، اما احتمال اینکه پایدار باشند و به ازدواج ختم شوند چندان زیاد نخواهد بود. آنهایی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند شانس بالایی برای موفقیت خواهند داشت.
فال روزانه 1396/06/08

امروز بی آن که خودتان هم دلیلش را بدانید احساس کمبود انرژی و ناراحتی و بی حوصلگی می کنید. زندگیتان دارد خوب پیش می رود، پس دلیلی برای اینکه چنین احساسی داشته باشید وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که چیزی دیده باشید که شما را به یاد خاطره ای در ضمیر ناخودآگاهتان انداخته است که خودتان از آن آگاه نیستید. سعی کنید آن را تشخیص داده و برای همیشه خودتان را از آن رها کنید. در زندگی عشقی شما امروز همه چیز می تواند باب میلتان پیش برود، البته به شرطی که خودتان هم اجازه بدهید. اولین قدم این است که کارهای بی اهمیت را کنار گذاشته، آغوش خود را باز کرده و خودتان را برای داد و ستدهای عاطفی آماده کنید.

فال روزانه 1396/06/08
امروز این طور به نظر می رسد که قرار نیست به موقع به یک فعالیت اجتماعی که از قبل برای آن قرار گذاشته بویدید و انتظارش را می کشید برسید. کارهای دیگری که باید انجام دهید و موقعیت های غیر مترقبه ای که برایتان پیش می آیند و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند، وقت زیادی از شما خواهند گرفت و این موضوع باعث ناراحتیتان خواهد شد. اما اگر کارهایتان را به سریع ترین شکل انجام داده و از وقتتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید به احتمال زیاد به قرارتان هم خواهید رسید. امروز می تواند روز خیلی خوبی برای یادگیری برخی مهارت های تازه، به ویژه مهارت هایی که در ارتباط با تکنولوژی هستند باشد؛ این کار روی میزان درآمد شما نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت.

فال روزانه 1396/06/08

تأخیری که در تکمیل پروژه ی مهمی که در دست انجام دارید پیش آمده است ممکن است باعث عصبانیت و ناراحتی شما شود و حتی با وجود اینکه هر کاری که از دستتان بر می آمده است را انجام داده اید، شاید فکر کنید مشکلی که به وجود آمده به خاطر بی کفایتی شما بوده است. این مشکل به احتمال زیاد فراتر از کنترل شماست و کار زیادی در رابطه با آن از دست شما بر نمی آید و فقط باید صبر کنید. کارهای مهم زیاد دیگری در انتظارتان هستند، به آنها رسیدگی کنید و ذهنتان را از این کار منحرف کنید تا به وقتش انجام شود. اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید.

فال روزانه 1396/06/08

برخی کارها و مسائل مهم پیش خواهند آمد که باعث می شوند رفتن به تعطیلاتی که خیلی دلتان می خواسته بروید و برای آن برنامه ریزی های زیادی هم کرده بودید را به تعویق بیندازید. شاید وسوسه شوید که بیخیال کارهایتان شده و سفرتان را طبق برنامه ی قبلی آغاز کنید، اما به نفعتان است که این کار را نکنید، زیرا این کار شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که به هیچ عنوان دلتان نمی خواهد آن را تجربه کنید. امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است.

فال روزانه 1396/06/08

اگر به فکر سرمایه گذاری در کاری هستید امروز روز خوبی برای انجام این کار نخواهد بود. نه تنها کارهای این سرمایه گذاری به سختی پیش خواهند رفت، بلکه به احتمال زیاد سودی که انتظار دارید را هم دریافت نخواهید کرد. امروز گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت بررسی کنید و با شخص مورد اعتمادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مشورت کنید، روزهای بعد هم برای این کار وقت خواهید داشت و چند روز دیرتر اقدام کردن تأثیر چندانی روی نتیجه ای که به دست خواهید آورد نخواهد داشت. امروز ممکن است چیزی که لازم دارید را فراموش کنید، پس قبل از بیرون رفتن از منزل خوب همه چیز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه وسایل مورد نیازتان را همراه برده اید.

فال روزانه 1396/06/08

امروز تلاش های شما برای تماس با شریک تجاری فعلیتان و یا شخصی که قصد آغاز یک شراکت با او را دارید با مشکلاتی مواجه خواهند بود. تماس های تلفنیتان بی جواب باقی خواهند ماند و نامه ها، پیام ها و ایمیل هایتان هم باز نشده باقی خواهند ماند. اجازه ندهید که این موضوع باعث ناراحتی شما شده و یا نگرشی منفی نسبت به این شخص در شما ایجاد کند. این شخص به احتمال زیاد روز خیلی شلوغ و پرکاری را دارد تجربه می­کند و به زودی خودش با شما تماس خواهد گرفت. اگر کار خیلی مهمی دارید بهتر است به صورت حضوری به دیدار او بروید، زیرا تکنولوژی امروز در این زمینه به شما هیچ کمکی نخواهد کرد.

فال روزانه 1396/06/08

امروز شما کمی احساس بی حوصلگی و افسردگی می کنید، به احتمال زیاد این حالت شما به خاطر روز خیلی شلوغی است که دیروز داشته اید. شاید وسوسه شوید با وجود کارهایی که در انتظارتان هستند امروز را در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. احتمالا این کار برای شما انتخاب عاقلانه ای خواهد بود. اگر برایتان ممکن است تعطیلات آخر هفته تان را کمی زودتر شروع کنید و حتی اگر می توانید به یک سفر کوتاه دو سه روزه بروید. در غیر این صورت حداقل صبح کمی دیرتر از خواب بیدار شوید و روزتان را چند ساعت دیرتر از همیشه شروع کنید. تا بعدازظهر به احتمال زیاد حالتان خیلی بهتر خواهد شد و می توانید کم کاری صبح را جبران کنید.

فال روزانه 1396/06/08

امروز شما با شور و هیجان زیادی در انتظار تماس شخصی هستید که دوستش دارید، اما انتظار بی فایده است و انگار او هیچ وقت نمی خواهد با شما تماس بگیرد! این موضوع باعث ایجاد احساس ناراحتی و عدم امنیت عاطفی در شما خواهد شد و برترین فکرهای ممکن را به سرتان خواهد انداخت. به احتمال زیاد سر طرف مقابلتان کمی شلوغ است و تا بعدازظهر خودش با شما تماس خواهد گرفت و شما به خاطر آن همه افکار منفی احساس شرمندگی خواهید کرد. سعی کنید خودتان را مشغول نگه دارید و سر خودتان را با کارهایی که به عهده تان هستند گرم نگه دارید، این طوری بازده کاریتان نیز بالاتر از روزهای دیگر خواهد بود.
فال روزانه 1396/06/08
امروز یکی از اعضای خانه و خانواده تان ممکن است به خاطر مسائل کاری احساس ناراحتی و افسردگی کند. ممکن است مشکلی برای او پیش آمده باشد و به خاطر کاری که هیچ تقصیری در آن نداشته مورد سرزنش قرار گرفته باشد. هرچند خودتان هم مشکلات و نگرانی هایی دارید، اما سعی کنید حواس او را پرت کرده و حالش را کمی بهتر کنید. به احتمال زیاد در انجام این کار تنها نخواهید بود چون مهمان هایی به طور غیر منتظره به دیدن شما خواهند آمد و سرتان را حسابی گرم خواهند کرد. آنها خبرها و اطلاعات جالبی برای تعریف کردن دارند که با شنیدنشان حال و هوای همه ی اهل خانه عوض خواهد شد.

فال روزانه 1396/06/08

نامه­ها، چک­ها و تماس­های تلفنی که مدت زیادی در انتظارشان بوده اید همچنان با تأخیر مواجه شده و به دستتان نخواهند رسید. دلیلی وجود ندارد که خودتان را به خاطر این موضوع زیاد ناراحت کنید، چون این مسئله چیزی نیست که در مورد آن کاری از دست شما ساخته باشد. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که سر خودتان را با کارهای دیگری که برای انجام دادن دارید گرم نگه دارید و زیاد به این مسئله فکر نکنید. هرچقدر هم که درآمد شما کافی و یا حتی بیشتر از حد نیازتان باشد این روزها به فکر راهی برای کسب درآمد بیشتر هستید. با این حال عملی کردن ایده هایی که در سر دارید خیلی پیچیده تر از آن فکر و خیال های خوش رنگی است که در عالم خیالتان می بینید.

فال روزانه 1396/06/08

امروز احساس می کنید در یک کشتی بدون رادار گرفتار شده اید و امواج خروشان هر لحظه شما را به سویی می کشانند و حتی دانستن جهت دلخواهتان هم نمی تواند در این وضعیت به شما کمک کند. خودتان را خسته نکنید و کمی صبر کنید تا دریای زندگیتان کمی آرامتر شود. هنوز از خبرها و پول هایی که قرار بوده امروز به دستتان برسند هیچ خبر ینیست و این موضع باعث عصبانیت و نگرانی شما شده است، مخصوصا به این دلیل که هیچ کاری در مورد آن از دست شما ساخته نیست. نگران نباشید، چون آنچه در انتظارش هستید حتما به دستتان خواهد رسید. پس به آن فکر نکنید و اعصاب خودتان و اطرافیانتان را با حرف زدن در مورد آن به هم نریزید.
فال روزانه 1396/06/08
امروز تأخیر در به انجام رسیدن برخی از کارها و اهدافتان باعث ناراحتی شما شده است. ذهن شما درگیر این است که شاید کوتاهی از شما بوده باشد و یک جای راه را اشتباه رفته باشید، اما به احتمال زیاد این طور نیست. این تأخیرها احتمالا به خاطر کوتاهی های دیگران در انجام وظایفشان هستند و خیلی زود هم برطرف خواهند شد. شاید اطرافیانتان بخواهند انتخاب هایتان را زیر سوال ببرند، اما شما ترجیح می دهید سکوت کرده و فعلا در مورد انگیزه هایی که پشت این تصمیمات هستند حرفی نزنید. شما دلیل هایی برای این کارهای به نظر عجیب خود دارید و بدون سر و صدا دارید برنامه ای که در سر دارید را عملی می کنید؛ موفق باشید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج