۵۹۰۸۶۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

شکایت از دندانپزشک در مرگ مرموز زن جوان

پرونده مرگ مرموز زن جوان مطلقه که بر اثر مصرف «سیانور» جان سپرده است با شکایت برادرش وارد مرحله تازه‌ای شد. مرد جوان از دوست خواهرش و دندانپزشک او به اتهام تسبیب درمرگ وی شکایت کرده است.

روزنامه ایران: پرونده مرگ مرموز زن جوان مطلقه که بر اثر مصرف «سیانور» جان سپرده است با شکایت برادرش وارد مرحله تازه‌ای شد. مرد جوان از دوست خواهرش و دندانپزشک او به اتهام تسبیب درمرگ وی شکایت کرده است.
حدود ۱۰ روزقبل زن جوانی که تنها در خانه‌اش واقع در مرکز پایتخت زندگی می‌کرد به کام مرگ فرو رفت. بررسی‌های مقدماتی حکایت از آن داشت که زن جوان- مربی بدنساز- بر اثر مصرف سیانور جان سپرده است.
اما برادر این زن با مراجعه به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران از دوست خواهرش به نام فرنگیس و دندانپزشک او شکایت کرد و مدعی شد که آنها در مرگ خواهرش نقش داشته‌اند.او به بازپرس «ایلخانی» گفت: خواهرم که مربی بدنسازی است ۵ سال قبل از شوهرش جدا شد و تنها زندگی می‌کرد.
در این مدت با فرنگیس دوست شد و او هم با مادر و خواهرم رابطه خوبی برقرار کرد. ۵۰ روز قبل مادرم فوت کرد و من دنبال کارهای انحصار وراثت افتادم. برای گرفتن مدارک به خانه خواهرم رفتم که اوبا داد و فریاد گفت خانه‌ای در کار نیست و مادر، خانه را به او فروخته است. درحالی که روح من از این موضوع باخبر نبود و نمی‌دانستم که مادرم پول‌های فروش خانه را چه کرده است. این درحالی بود که خواهرم ۴۰ روز بعد از مرگ مادرم فوت کرد.
از طرفی او دل به دکتر دندانپزشکش بسته بود و حتی به او ابراز علاقه هم کرده بود. خواهرم در آخرین پیام‌هایش به دکتر دندانپزشک نوشته بود که او را دوست دارد و به خاطر بی‌توجهی‌های آقای دکتر به زندگی‌اش پایان می‌دهد. البته آن‌طور که متوجه شدم دکتر دندانپزشک حدود یکسال قبل، زمانی که با ابراز علاقه خواهرم مواجه شد، شماره خواهرم را در تلفن همراه خودش مسدود کرده بود تا اونتواند تماس بگیرد.
به‌دنبال شکایت مرد جوان، فرنگیس و دکتر دندانپزشک به دادسرا احضار شدند اما منکر دست داشتن و اطلاع از مرگ خودخواسته زن جوان شدند.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی در این خصوص را صادر کرد تا ابهام‌های باقی مانده برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گناه دندونپزشک چی بودهاین وسط؟/

      پاسخ ها

      • علی

        قاتل خود داداشست.شک ندارم

    • بدون نام

      داداشه قاتله خودش داره همه چی رو میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج