۵۹۰۹۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجلیل از پل گرینگرس در جشنواره فیلم لندن

پل گرینگرس کارگردان فیلم‌های اکشن «بورن» و «کاپیتان فیلیپس» با جایزه انستیتو فیلم بریتانیا (BFI) در جشنواره فیلم لندن تجلیل می‌شود.

خبرگزاری مهر: پل گرینگرس کارگردان فیلم‌های اکشن «بورن» و «کاپیتان فیلیپس» با جایزه انستیتو فیلم بریتانیا (BFI) در جشنواره فیلم لندن تجلیل می‌شود.

به نقل از اسکرین دیلی، کارگردان انگلیسی که فیلم «کاپیتان فیلیپس» او در سال ۲۰۱۳ فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم لندن بود، در رویداد امسال این جشنواره با دریافت جایزه از انستیتو فیلم بریتانیا، تجلیل می‌شود.

جایزه جشنواره فیلم لندن ۱۴ اکتبر در مراسمی رسمی به این کارگردان اهدا خواهد شد.
تجلیل از پل گرینگرس در جشنواره فیلم لندن

جدیدترین پروژه گرینگرس ساخت فیلم جدیدی از مجموعه بورن بود که با بازی مت دیمون سال پیش اکران شد. از پروژه‌های بعدی او فیلمی درباره تروریست نروژی آندریاس بریویک است که با همکاری نتفلیکس ساخته و پخش می‌شود.

گرینگرس در این باره گفت: از دریافت این جایزه مفتخر و هیجان‌زده هستم. BFI کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و با هدایت صنعت سینما در سطح ملی و بین‌المللی نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی از حمایت حرفه‌ای خودش توسط این موسسه نیز تشکر کرد.

جاش برگر رییس انستیتو فیلم بریتانیا نیز از گرینگرس به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده‌ای یاد کرد که با سبک و مهارت‌های خودش در قصه گویی و با توانایی و قدرتش در این زمینه توانسته است شخصیت‌های فیلم‌هایش را وارد زندگی مردم کند حال چه از طریق سینما چه از طریق صفحه کوچک تلویزیون.

وی از توانایی این کارگردان در ساخت فیلم در دنیای سخت اکشن نیز تشکر و از تصویر قهرمانان زن در فیلم‌های وی به عنوان تزریق خون تازه‌ای به فیلم‌های اکشن نئورآلیستی یاد کرد.

پل گرینگرس ۶۲ ساله کارگردان، نویسنده و روزنامه‌نگار پیشین انگلیسی است. شهرت او به خاطر واقع‌گرا بودن فیلم‌هایش و همینطور روش حمل دوربین فیلمبرداری روی دست است. از جمله فیلم‌های مشهور وی می‌توان به دو قسمت «هویت بورن»، «برتری بورن» و آخرین کارش، «کاپیتان فیلیپس» اشاره کرد.

وی از سال ۲۰۰۱ به عنوان پنجمین کارگردان موفق پردرآمد بریتانیا شناخته می‌شود. پل گرینگرس رییس دیرکتورز یوکی (Directors UK) - انجمن کارگردانان بریتانیایی - است.

استیو مک کویین، کیت بلانشت و استیون فربزر از دیگر دریافت کنندگان این جایزه در سال‌های پیش بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج