۵۹۱۰۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انجام آزمایش DNA برای شناسایی شهدای منا

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: آزمایش DNA از بازماندگان شهدای منا در روزهای گذشته با حضور نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر ارگان ذیربط ایرانی و سعودی، انجام شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: آزمایش DNA از بازماندگان شهدای منا در روزهای گذشته با حضور نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر ارگان ذیربط ایرانی و سعودی، انجام شد.

محمد آزاد با بیان اینکه هفت تن از نزدیکان شهدایی که پیکر آنها شناسایی نشده بود، در مناسک حج امسال حضور دارند،‌ افزود: نتیجه آزمایشات طی روزهای آینده مشخص و اعلام خواهد شد تا امکان زیارت قبور این شهیدان از سوی خانواده های معزز آنها فراهم شود.
وی با اشاره به حادثه تلخ منا در حج ۹۴ اظهارکرد: با پیام تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله)، راه برای بازگشت پیکر شهدای عزیز باز شد و با تلاش های صورت گرفته پیکربیشتر شهیدان به میهن اسلامی بازگشت.
او ادامه داد: تعدادی از شهدای عزیز شناسایی نشدند که بر همین اساس اعزام خانواده ها به عربستان برای انجام آزمایشاتDNA در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از نزدیکان شهدا با پیگیری سازمان حج و زیارت به عربستان اعزام شدند و مراحل لازم برای شناسایی پیکر شهدا صورت گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به قطع روابط سیاسی ایران و عربستان و عدم امکان اعزام اتباع ایرانی به عربستان سعودی متاسفانه تعداد بسیار اندکی از خانواده های معظم شهدا نتوانستند برای انجام فرآیند شناسایی پیکر شهدا به عربستان اعزام شوند.

آزاد اضافه کرد: پس از بازگشایی حج و امکان اعزام زائران ایرانی،‌ موضوع اعزام خانواده شهدای منا در اولویت قرار گرفت و از آنها دعوت شد با هزینه سازمان حج و زیارت به این سفر مشرف شوند تا برای شناسایی پیکر شهدای عزیز و مشخص کردن مزار مطهر آنان اقدامات لازم انجام شود که در این ارتباط هفت تن از نزدیکان شهدای باقیمانده به این سفر اعزام شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج